Muu Olin penkomassa äsken aitassa

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Löysin sieltä lapsuuden taidetta ja tajusin että olen ollut erittäin taiteellinen ihan pienenä. Sit olin keksinyt ihan omia lintulajeja, esim. pajuhaikara, kapustakuovi…
On kyllä mielikuvitusta käytetty :D
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Löysin sieltä lapsuuden taidetta ja tajusin että olen ollut erittäin taiteellinen ihan pienenä. Sit olin keksinyt ihan omia lintulajeja, esim. pajuhaikara, kapustakuovi…
On kyllä mielikuvitusta käytetty :D
olet tykännyt linnuista pienestä asti, söpöä :)
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
olet tykännyt linnuista pienestä asti, söpöä :)
Kyllä, kiinnostuin niistä ihan ala-asteen alussa kun saatiin 1 lk päätteeksi itsellemme lintukirjat ja sit meidän pihapuuhun kotipihaan tuli samana kesänä joku lintu ääntelemään, joka kiinnitti mielenkiintoni. Lintukirjan perusteella selvitin, että kyseinen lintu oli pajulintu. Siitä se kiinnostus sitten bongailuun syveni.
Saatoin myös päivät pitkät tuijotella ulos lintulaudalle.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Kyllä, kiinnostuin niistä ihan ala-asteen alussa kun saatiin 1 lk päätteeksi itsellemme lintukirjat ja sit meidän pihapuuhun kotipihaan tuli samana kesänä joku lintu ääntelemään, joka kiinnitti mielenkiintoni. Lintukirjan perusteella selvitin, että kyseinen lintu oli pajulintu. Siitä se kiinnostus sitten bongailuun syveni.
Saatoin myös päivät pitkät tuijotella ulos lintulaudalle.
ihanaa, kun joillain on noin pitkäaikaisia ja mukavia kiinnostuksenkohteita!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
ihanaa, kun joillain on noin pitkäaikaisia ja mukavia kiinnostuksenkohteita!
On välissä ollut taukojakin, lapsena kiinnostuksenkohteet vaihteli ihan hirveästi. Mutta teini-iän viimeisistä vuosista tähän päivään saakka lintukiinnostus on kestänyt pisimpään.
 
Ylös Pohja