Seurustelu Olisi kiva jos olisi tyttöystävä

  • Keskustelun aloittaja BMW
  • Aloituspäivämäärä

BMW

Uusi
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
26
Reaktioarvo
25
Tiedän, että tämä ei ole mikään treffisivu, mutta eipä alaikäisenä sellaisille voi edes mennä :D. Ajattelin kuitenkin, jos joku tyttö haluaisi tutustua ihan siinä mielessä.

Olen siis 03/17 poika, joka käy lukiota. Vaikka olen (hieman) ujo, niin olen ainakin omasta mielestäni ihan kiva ja juttua riittää, varsinkin jos on mieluinen aihe. +tykkäisin halia, jos olis vaan joku jota halia :D Voin kertoa itsestäni lisää, jos vain kiinnostaa.

Eli jos olet tyttö, joka on minun ikäryhmää ja kiinnostuit niin voit laittaa YV:n minun profiiliin tai jos haluaisit jutella snapissa niin sekin käy :)


En pure.......ehkä ;)
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Sori, en oo oikein tyttöystävämatskuu ja liika vanha lisäksi. Halusin vaan sanoo, että elkää ihan suin päin menkö kasvokkain tapaamaan nettituttua. Ensin kannattaa varmistua esim videopuhelulla että tyyppi on se mikä pitää olla sekä kertoa tapaamisesta jollekin ja järjestää se julkiselle paikalle. Tää ohje ois niinku kaikille myös BMW:lle.

Tsemppiä tyttöystävän löytämiseen Bemsku!
 

BMW

Uusi
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
26
Reaktioarvo
25
Sori, en oo oikein tyttöystävämatskuu ja liika vanha lisäksi. Halusin vaan sanoo, että elkää ihan suin päin menkö kasvokkain tapaamaan nettituttua. Ensin kannattaa varmistua esim videopuhelulla että tyyppi on se mikä pitää olla sekä kertoa tapaamisesta jollekin ja järjestää se julkiselle paikalle. Tää ohje ois niinku kaikille myös BMW:lle.

Tsemppiä tyttöystävän löytämiseen Bemsku!
Kiitos. Olen samaa mieltä sinun kanssa. Siksi haluaisinkin nähdä esim. snapissa kyseisen työn, että se ei ole mikään 40v mies. En siis itsekkään mikään mörkö ole, mutta olen valmis myöskin näyttämään kasvoni kunhan ensin olisi jutellut kyseisen tytön kanssa. Toivon kuitenkin, että joku tyttö kiinnostuisi ja haluaisi tutustua, koska olen oikeasti ihan kiva.
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
438
Reaktioarvo
462
Toivottavasti, koska yksinäisyys tuntuu pahalta. Olisi kiva jos olisi tyttö jonka kanssa jutella avoimesti ja jonka kanssa saada läheisyyttä. Tuntuu myös, että koska olen ujo ja punastelen, niin tytöt eivät ole kiinnostuneita minusta.
Ei se ole ihan totta, mää ainaki tykkäsin joskus semmosest kaverist ku punastus helposti ja oli ehkä ensiks vähän ujo, se oli must aika hauska tyyppi ja hyvää seuraa. Sitten jos vielä olis tommonen hieno auto kanssa niin haluisin kyl viettää aikaa semmosen tyypin kans :D
 

BMW

Uusi
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
26
Reaktioarvo
25
Ei se ole ihan totta, mää ainaki tykkäsin joskus semmosest kaverist ku punastus helposti ja oli ehkä ensiks vähän ujo, se oli must aika hauska tyyppi ja hyvää seuraa. Sitten jos vielä olis tommonen hieno auto kanssa niin haluisin kyl viettää aikaa semmosen tyypin kans :D
Tuo on kivasti sanottu, mutta vaikka olen yrittänyt "lähestyä" muutamaa tyttöä joskus snäpissä ja yrittänyt jutella, niin minun kanssa ei olla haluttu jutella. Tuo punastumisjuttu tulee siitä, kun minulle on aikaisemmin naurettu punastumisen takia ja tytön toimesta vieläpä.

Nyt kun otit tuon auton puheeksi, niin minulla on samanlainen auto kuin kuvassa, mutta mustana. Eli varmaan sitten haluat viettää aikaa/jutella minun kanssa? ;D

Sain siis ajokortin ikäpoikkeusluvalla eli jo 17-vuotiaana, niin siksi on jo auto.

+Onhan sunkin profiilikuvana oleva kissa ihan suloinen :)
 

Mustapossu

Farmin rankin sika
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1
Reaktioarvo
0
Oon saman ikäi muige jollon kans ikäpoikkeusluval kortti mut toi bemmi on snadist turnoff xd
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
438
Reaktioarvo
462
Nyt kun otit tuon auton puheeksi, niin minulla on samanlainen auto kuin kuvassa, mutta mustana. Eli varmaan sitten haluat viettää aikaa/jutella minun kanssa? ;D
Hmmmmm, voin tulla autokaupoille kanssasi joskus koska en tiedä autoista mitään, tai voit ajaa tänne ja mennä kanssani johonkin kivaan paikkaan syömään koska mun kaverit ei koskaan jaksa 8D
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Eipä kukaan tyttö vaikuta olevan kiinnosunut minusta :(
On nii paljo tyttöjä et täysi mahotont et se olis tollee :D. Etkä sääkää oo ku vast 17, voiha se tuntuu pitkält ajalt jo mitä oit eläny mut oletettavasti sä elät vielä vaik kui kaua ni oot viel nuori.
Elä aattele tollee ku ei tuu mistää mittää jos aina aattelee tollee, kyl joku kiinnostuu sust.
 

BMW

Uusi
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
26
Reaktioarvo
25
On nii paljo tyttöjä et täysi mahotont et se olis tollee :D. Etkä sääkää oo ku vast 17, voiha se tuntuu pitkält ajalt jo mitä oit eläny mut oletettavasti sä elät vielä vaik kui kaua ni oot viel nuori.
Elä aattele tollee ku ei tuu mistää mittää jos aina aattelee tollee, kyl joku kiinnostuu sust.
Täällä on toisaalta myös aika vähän porukkaa (ja heistäkin suurin osa on sinua selvästi vanhempia tai nuorempia).
Eipä koskaan kukaan tyttö ole osoittanut mitään kiinostusta minua kohtaan millään tavalla ja kun olen yrittänyt lähestyä jotakin tyttöä ja jutella, niin minulle ei ole oikein vastattu yhtään mitään ja keskustelut on kuivunu kasaan. Onhan tätä minunkin keskustelua katsottu vaikka kuinka monta kertaa, mutta ei kukaan halua tulla minun luo juttelemaan siinä mielessä :(

Oikeastikkin toivon, että joku kiinnostuisi ja haluaisi jutella.
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Eipä koskaan kukaan tyttö ole osoittanut mitään kiinostusta minua kohtaan millään tavalla ja kun olen yrittänyt lähestyä jotakin tyttöä ja jutella, niin minulle ei ole oikein vastattu yhtään mitään ja keskustelut on kuivunu kasaan. Onhan tätä minunkin keskustelua katsottu vaikka kuinka monta kertaa, mutta ei kukaan halua tulla minun luo juttelemaan siinä mielessä :(

Oikeastikkin toivon, että joku kiinnostuisi ja haluaisi jutella.
Kyllä joku kiinnostuu vielä, usko pois. Vaik kui moni on voinu olla ihastunu suhu ja varmast onki, eikä kaikki ain kaikist tykkää eikä sil voi mitää. On nii paljo ihmisiä et kyl joskus joku aivan varmast löytyy, mahotont ettei löytys.
Ei tunteita voi pakottaa, eikä kaikki täälä halua siinä tai tossa mielessä jutella, jotkut tykkää ehkä muute vaa keskustelupalstoist ja tykkää jutella niitä näitä.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Eipä koskaan kukaan tyttö ole osoittanut mitään kiinostusta minua kohtaan millään tavalla ja kun olen yrittänyt lähestyä jotakin tyttöä ja jutella, niin minulle ei ole oikein vastattu yhtään mitään ja keskustelut on kuivunu kasaan. Onhan tätä minunkin keskustelua katsottu vaikka kuinka monta kertaa, mutta ei kukaan halua tulla minun luo juttelemaan siinä mielessä :(

Oikeastikkin toivon, että joku kiinnostuisi ja haluaisi jutella.
Ikävää, ettei sinua kohtaan ole osoitettu toivomaasi huomiota. :c Toisaalta, ehkä joku tai monikin todella pitää sinusta, mutta ei vain uskalla lähestyä sinua? Monella 17-vuotiaalla ei välttämättä ole rohkeutta lähestyä ihastustaan, mutta ehkä parin kolmen vuoden päästä tilanne muuttuu? Kuka tietää?
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Älä nyt ihmeessä lannistu vaikkei kukaan yhden kesun perusteella ole lähestynyt tai muutenkaan, koska oot vielä tosi nuori ja ei tuon ikäsillä monestikaan oo rohkeutta tulla puhumaan edes kaverimielessä sellasille, joita ei kovin hyvin tunne. Vaikutat mukavalta tyypiltä, joten varmasti jossain kohtaa onnistaa ja monesti kumppanin löytää juuri esim. uusien opintojen myötä tai tuttujen kautta, joten elä vaan elämääsi ja pidä kiinni mielenkiinnonkohteistasi sun muista niin samanhenkinen tyyppi tulee taatusti jossain kohtaa vastaan. Pidän peukkuja!
 

BMW

Uusi
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
26
Reaktioarvo
25
Älä nyt ihmeessä lannistu vaikkei kukaan yhden kesun perusteella ole lähestynyt tai muutenkaan, koska oot vielä tosi nuori ja ei tuon ikäsillä monestikaan oo rohkeutta tulla puhumaan edes kaverimielessä sellasille, joita ei kovin hyvin tunne. Vaikutat mukavalta tyypiltä, joten varmasti jossain kohtaa onnistaa ja monesti kumppanin löytää juuri esim. uusien opintojen myötä tai tuttujen kautta, joten elä vaan elämääsi ja pidä kiinni mielenkiinnonkohteistasi sun muista niin samanhenkinen tyyppi tulee taatusti jossain kohtaa vastaan. Pidän peukkuja!
Ei pidä luottaa siihen, että se kumppani tulee vaan vastaan. Useimmilla ikäisilläni tutuilla on kumppanit, melkeinpä kaikilla paitsi minulla. En halua elää elämääni yksin, en ole halunnut pitkään aikaan. Se mitä haluan on löytää oma tyttö, joka välittää ja on oikeasti kiinnostunut minun asioista, kuten minä hänen. Tiedän varmaksi, että mikään ei tule muuttumaan vaikka lähtisin opiskelemaan muualle ja uuteen kouluun, sama jatkuu sielläkin.

Toivon todella, että jossakin on ihana ja kiltti tyttö, joka näkisi minun viestiketjun ja haluaisi jutella minun kanssa. En halua vaikuttaa "epätoivoiselta", mutta eipä mukavuudesta ole hyötyä, jos ei ole ketään kenelle sitä mukavuutta osoittaa.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Ei pidä luottaa siihen, että se kumppani tulee vaan vastaan. Useimmilla ikäisilläni tutuilla on kumppanit, melkeinpä kaikilla paitsi minulla. En halua elää elämääni yksin, en ole halunnut pitkään aikaan. Se mitä haluan on löytää oma tyttö, joka välittää ja on oikeasti kiinnostunut minun asioista, kuten minä hänen. Tiedän varmaksi, että mikään ei tule muuttumaan vaikka lähtisin opiskelemaan muualle ja uuteen kouluun, sama jatkuu sielläkin.

Toivon todella, että jossakin on ihana ja kiltti tyttö, joka näkisi minun viestiketjun ja haluaisi jutella minun kanssa. En halua vaikuttaa "epätoivoiselta", mutta eipä mukavuudesta ole hyötyä, jos ei ole ketään kenelle sitä mukavuutta osoittaa.
Tässäkin on aika suurta vaihtelua. Ollessani 17-vuotias yhdelläkään kaverillani ei ollut tyttö- tai poikaystävää, enkä itsekään tuntenut mitään paineita kumppanin saamisesta tuolloin.

Toivotaan, että sinua vielä onnistaa!
 

BMW

Uusi
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
26
Reaktioarvo
25
Tässäkin on aika suurta vaihtelua. Ollessani 17-vuotias yhdelläkään kaverillani ei ollut tyttö- tai poikaystävää, enkä itsekään tuntenut mitään paineita kumppanin saamisesta tuolloin.

Toivotaan, että sinua vielä onnistaa!
Onko sinua onnistanut kumppanin saamisessa?
 

deactivated 32

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
143
Reaktioarvo
126
Eipä koskaan kukaan tyttö ole osoittanut mitään kiinostusta minua kohtaan millään tavalla ja kun olen yrittänyt lähestyä jotakin tyttöä ja jutella, niin minulle ei ole oikein vastattu yhtään mitään ja keskustelut on kuivunu kasaan. Onhan tätä minunkin keskustelua katsottu vaikka kuinka monta kertaa, mutta ei kukaan halua tulla minun luo juttelemaan siinä mielessä :(

Oikeastikkin toivon, että joku kiinnostuisi ja haluaisi jutella.
Siis tääl tai mis vaa somes on vaikee lähtee kestään kiinnostuu ku ei tunne tai tiedä ni ainaki ite tunnen kumppani asiois somen ihan liian hankalaksi. Ja sit esim mä haluisin saman uskovaisen kuten mä ni se on ainakii mul osa syy et en suinpäin netis kenenkää kaa ala suhteeseen. Ja siis viel se et ite en uskalla näyttää tunteita kellekkää kenestä oon kiinnostunu ni uskon et susta on ihan varmasti joku kiinnostunu.

Mut tiedän ton tunteen, tää on inhottavaa ja toivoisin et sä saisit vielä sen oikean.
 

BMW

Uusi
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
26
Reaktioarvo
25
Siis tääl tai mis vaa somes on vaikee lähtee kestään kiinnostuu ku ei tunne tai tiedä ni ainaki ite tunnen kumppani asiois somen ihan liian hankalaksi. Ja sit esim mä haluisin saman uskovaisen kuten mä ni se on ainakii mul osa syy et en suinpäin netis kenenkää kaa ala suhteeseen. Ja siis viel se et ite en uskalla näyttää tunteita kellekkää kenestä oon kiinnostunu ni uskon et susta on ihan varmasti joku kiinnostunu.

Mut tiedän ton tunteen, tää on inhottavaa ja toivoisin et sä saisit vielä sen oikean.
Tarkoitin sitä, että jos joku haluaisi tutustua täällä ja vaikka jutella snapissa. Jos sitten kiinnostus heräis niin vois jutella lisää ja edetä siitä mahdollisesti.

Mutta ei kukaan halua edes jutella minun kanssa :D


:(*
 
Ylös Pohja