Seurustelu Olisi kiva jos olisi tyttöystävä

  • Keskustelun aloittaja BMW
  • Aloituspäivämäärä

Nipsuuu_1x

Harjoittelija
Liittynyt
23.2.2021
Viestejä
6
Reaktioarvo
4
Tiedän, että tämä ei ole mikään treffisivu, mutta eipä alaikäisenä sellaisille voi edes mennä :D. Ajattelin kuitenkin, jos joku tyttö haluaisi tutustua ihan siinä mielessä.

Olen siis 03/17 poika, joka käy lukiota. Vaikka olen (hieman) ujo, niin olen ainakin omasta mielestäni ihan kiva ja juttua riittää, varsinkin jos on mieluinen aihe. +tykkäisin halia, jos olis vaan joku jota halia :D Voin kertoa itsestäni lisää, jos vain kiinnostaa.

Eli jos olet tyttö, joka on minun ikäryhmää ja kiinnostuit niin voit laittaa YV:n minun profiiliin tai jos haluaisit jutella snapissa niin sekin käy :)


En pure.......ehkä ;)
Hei miten menee:) 05/16 tyttö
 

Anonyyminen

Harjoittelija
Liittynyt
18.3.2021
Viestejä
9
Reaktioarvo
16
Itte oon 17/03 tyty ja kiinnostunu autoist ni toi bemmi on kyl iha hieno:D ite tykkään volvoista enimmäksee ja no sierratki on kyl komeita
 

BMW

Uusi
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
26
Reaktioarvo
25
Itte oon 17/03 tyty ja kiinnostunu autoist ni toi bemmi on kyl iha hieno:D ite tykkään volvoista enimmäksee ja no sierratki on kyl komeita
Kiitos ;)

Ite tykkään ajella Bemarilla, mutta ainut huono puoli on, että huollot on aika kalliita. Joskus olis myös kiva jos olis Mersu. Mutta onhan Volvotkin ihan hyviä autoja :)

Jos haluisit jutella vaikka snapissa, niin voit käydä laittamassa sun käyttäjän YV niin voin käydä lisäämässä sut? :)
+Voisin joskus laittaa kuvia mun bemarista, vastustamaton tarjous ;D
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Hittolainen jos olisin nähny tämän pari viikkoa sitten. Oli nimittäin silloin kunnon seurustelukaipuu päällä, mutta nyt on valitettavasti taas sellainen erakkovaihe menossa. Onnea kuitenkin tyttöystävän hakuun.
 

BMW

Uusi
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
26
Reaktioarvo
25
Hittolainen jos olisin nähny tämän pari viikkoa sitten. Oli nimittäin silloin kunnon seurustelukaipuu päällä, mutta nyt on valitettavasti taas sellainen erakkovaihe menossa. Onnea kuitenkin tyttöystävän hakuun.
No täällä minä olen, jos muutat mielesi.

Yksin ja aina :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Missäpäin suomea asut?
Ite oon 16v mutta en tiedä onko minustakaan tyttöystäväksi...
 

BMW

Uusi
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
26
Reaktioarvo
25
Missäpäin suomea asut?
Ite oon 16v mutta en tiedä onko minustakaan tyttöystäväksi...
Asun Etelä-Savossa.

Jos vaan haluat niin voitais jutella vaikka snapissa, niin jos haluat voit laittaa YV mulle sun snapin niin lisään sut kaveriks? :)
 
Ylös Pohja