Syvälliset Olisiko vuoden takainen sinä ylpeä siitä mihin olet päässyt/missä olet nyt?

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Ei. Vitun arvoton elämä. Ei arvostusta työstä mitä teen. Kokoajan pusken duunia eikä rahat riitä mihinkään. En kuulu minnekkään eikä kukaan hyväksy mua. Aina vaan kaikki väheksyy ja puhuu paskaa selän takana ja olen niin kyllästynyt olemaan arvoton ja elämään tätä elämää joka on kaukana siitä mitä elämältä haluan.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,453
Reaktioarvo
2,339
Suattaapi olla, suattaapi olla olematta. En paremmin osaa vastata :D

Mutta tosiaan, saattaisi olla. Olen oppinut nyt itsestäni paljon ja saavuttanut muutamia unelmia. Kunhan vielä tämä viimeisin projekti pääsee vauhtiin, niin sitten "suattaapi olla" vähän enemmän.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Vuoden takainen minä olisi varmaan lähinnä yllättynyt, kuinka olen nyt näin hukassa ja hajalla, kun silloin kaikki oli oikeasti hyvin. Tällä hetkellä elämässäni tosin tapahtuu niin paljon asioita, joista kuuluisi olla edes vähän ylpeä, että voisin luulla siitä huolimatta vuoden takaisen minäni olevan ylpeä minusta. Tai ainakin siitä, että jaksan tämän kaiken keskellä näinkin hyvin. Toisaalta vuoden takainen minäni olisi ehkä hämmentynyt siitä, miksi toteutan unelmaa, joka ei ole oikeastaan oma unelmani.
 
Ylös Pohja