Aihe vapaa On sekavaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Ajatuksenjuoksu, on on =D räääääääääääääh

Ajatukset meneepi miten sattuu ja unohdan aina kaiken enkä tiiäääääääää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Bitch i-

Im fucking mad 😂😂😂😂😂 why tho? Why tho? Why tho why tho why tho why tho why tho.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En tiiä on niin sekavaa kaikki ja ahistaaa ahistaa ahistaa. Sattuu ja en pääse yli yhdestä videosta jonka oon nähny monta kertaa ja nyt vaan...... I just-

Tai no en pääse yli useammastaki mut siis sillo ku katoin ton joskus viikonloppuna ni öäh hirvee tunteiden vyöry ja mua hajottaa mua hajottaa mua hajottaaaaaaa

Vaikka tää ei nyt ehkä niin paljon oo tota tai no ehkä sitäkin mut ku kaikki ajatukset vaan menee ihan: 👉👆👈👇 sillai etten tajuu mitä tapahtuu ja ööhhh joko kaikki on tyhjää tai sit kaikki on liikaa, kaikki on sekavaa, sekavaa sekavaa, mikään ei koskaan oo selvää ei koskaan ei koskaan ei koskaan

Ei toi varmaan mitään tästä kertonu enkä itsekään tiedä mistä on kyse tai miten kuvailla yhtään millään tavalla tätä mutta. Oon väsyny en kestä ahdistaa niin vitusti en tiedä en tiedä en tiedä haluun poies moro 😩 oisinpa parempi ja oispa mun identiteetti jotenki yksinkertaisempi ja ei vittu voisinpa edes puhua asioista normaalisti kavereilleni mutta kun EI.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ikinä en oo vittu nähny mitään söpömpää. Tää tulee tappaa mut 😔

Also vituttaa kun en voi olla 100 % nainen all the time, tuntuu paskalta tavallaa koska haluun olla niinku muutki naiset mutta kun ei kun vittu pitää olla girlflux. Paskaa kosk tunnen itteni huonoks lmao. Just kun luulin et se oli vaihe ja oon cis sittenkin mut eeeeeeeeei toki ei se ollutkaan kai vaihe. Oisinpa joko täysin agender tai täysin nainen niin tuntuis varmaan helpommalta mut tämmönen shiftaus sinne tänne vituttaa. 😊😊😊😊

rääh greyseksuaalisuudesta puhumattakaan, tai mitä tää mun vammailuni nyt sitten onkaan. On se nyt saaatana niin hankala olla normaali.

also miksen voi olla rakastunu vaikka johonkin muijaan (joka siis olis wlw, ei heteroon pls) joka olis omanikäne tai miksei mikä sukupuoli tahansa kävis mut joiltain osin naisen kaa ois ehk helpompaa. Miksei mul voi olla tommost normaalii ihastusta, eeeei ku pitää vittu olla idiootti ja satuttaa itteensä koko ajan vaan enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmän ja.... I'm miserable miks oon antanu itteni vajota näin syvälle. Ois kiva jos ois normaali. Voi helvetti itkettää nää kaks ihmistä. En oo ikinä varmaan rakastanu ketää niin paljon että oon oikeesti näin kuollu, en vittu haluuuuuuuuuuuuuu -.-'

jotenki osa must aattelee et kuin helppoo se ois jos ois rakastunu vaik johki ikäseeni mut kun tilanne on tää ni voi luoja tää kivun määrä. En osaa ees sanoin kuvailla. Ikinä oo rakastanu näin. Ikinä oo ollu yhtä sekava olo joidenkin parin ihmisen takii. Ihan niiku kukaa muu ei enää pyöris mieles ku noi. Ikävä niitä aikoja kun rakastuin yhtee muijaa koulustani, vaikka en ees tiiä olikse hetero tho saatto ollaki, mut seki oli vittu helpompaa ku tää. Tää on niin ashdjfjfkfkfkkf en ees TIIÄ kirjaimellisesti en ees TIIÄ. mikään osa musta ei vaan vieläkään tajua tätä (eikä sen puoleen mitään muutakaan hahahahahhsshshshshh). Hauskaa kun mul on oikeesti ongelma kultakuumeen kaa koska siihen leffaan liittyy kaikki mun ahistukset jostai syystä, kai mul sen takii jäi joku ongelma nimenomaan siitä leffast ku näin sen joku aika sitte ja mul tuli outo fiilis siit vaik en sillon ollukaa viel rakastunu niihi kahtee 😊 HAH tosin tiesin että rakastuisin johoki niist mut emt ahistaa se leffa koska muistot ja niiku seis-

harmi.
harmi että tyrin elämäni :D
harmi et kaikki meni päin vittua :D
tosin en ois varmaan voinu tehä mitään estääkseni tän mut emt oon mad asf. Niiku why tho. Miks tein itelleni tän? But you did this for what?? 😩 Vaikka en mä ny voi kai itteeni syyttää sinänsä mut oisin vähä varovaisempi voinu olla hitto ku mä tiiän mun taipumukseni, nii oisin voinu vältellä tollasia henkilöitä, mutta jotenkin en ajatellu et siit seurais mitää vakavaa fr tho. Miten ees oon voinu kuvitella et voisin välttää sen ansan oikeesti, noi on kirjaimellisesti malliesimerkkei siit mihi yleensä rakastun 100 % nii how the fuck oikeesti kuvittelin et voin välttää sen jotenki? Tollasia ihmisiä kuuluu vältellä ku niihin tulee aina ne kaikista pahimmat ja syvimmät tunteet. Mikä vitun mielenhäiriö mul on ollu ku oon iha huolettomana aatellu et EI MUL MITÄÄ TUNTEITA TUU SIIHE huutista joojoo ei toki tuu tunteita. Vittu. Noi on molemmat ihan vitun siis niin perus ku voi vaa olla, oikee malliesimerkit siitä millasiin rakastun joten huutista niin vitusti.
Totta kai piti tulla vitu tärkee biisi spotifyst nyt siis voivittu itken täs yhistyy niin pahasti NIIN PAHASTI viime syksy + tää tammi-helmikuu SEIS.

mitä nyt taas, itken en ees tiiä miks noi tietyt muistot tuntuu silt ku mua hakattais vittu puukol 🤧 niinpä niin

Aaa niin pahat flashbackit NIIN PAHAT FLASHBACKIT myös näistä mun sukupuolen kyseenalaistamisista ja entisestä ihastuksestani ei vittu nyt mmmitä. Muistan ku halusin niin lujaa miehen kehon et sattu (tavallaa vielki tajuun sen, mut en koe enää haluuvani tho) ja katoin vaa mu sillosta ihastusta sillee lmao miks en voi näyttää tolta. Yleensäki kaikkii jätkii katoin vaa sillee pls miks en oo noin cool miksen oo jätkä. Se oli kyl hiton hämmentävä vaihe koska se tunne oli kai aito mut en oikee ymmärrä miks se tuntu siltä koska oikeesti mä en kyl tietääkseni identifioidu millää taval pojaks (maskuliiniseks ehkä mut en pojaks). Eikä mul oo mitää ongelmaa mun kehon kaa. Joten en tajuu mistä ne tunteet sillon tuli lmao.

täs on nyt niin monta kriisiä samaan aikaan että huutista joka tuutista

onneks en enää identifioidu millään taval pojaks, kosk sillo ku halusin miehen kehon ni koin et oisin jollai taval bigender tai joku sellai tai genderfluid. Mut on mahollista et se johtu siitä et en pystynyt vaa samastumaan siihe mitä naisen "pitäs" olla. Nykyää koen ehkä enemmän et saan olla millane nainen tahansa ja oon oppinu olee enemmä ylpee siit. Tuntuu et sen myötä jotenki halu muuttaa kehoa rauhottu ja nyt oon fine sen kaa. Ei mua haittaa enää ollenkaan et muut näkee mut naisena. Mut nykyää mun kokemusmaailma sukupuolen suhtee o vaa sellane et most of the time oon muija mut joskus oon enemmän jonneki agenderin suuntaa, siksipä siis girlflux (tai myös termi gxrl on iha kuvaava). Mut se ei oo enää sen kautta varsinaisesti että vihaan naiseutta vaa se vaa muute vaa tuntuu silt. Pikemminkin toisinpäin, haluisin olla cis nainen, tuntisin oloni myös normaalimmaks sillo. En kyl tajuu iha sika outoi noi sukupuolettomuuskokemukset koska niiku mitä hittoo en ymmärrä. Voi kyl olla et se oikeesti johtuu vaa depersonalisaatiosta (jos tunnen itteni jotenkin vieraaks ja kaikki muutenki tuntuu epätodelliselt ni voi olla et se heijastuu sukupuoleenki mut anyway?????) Aaaaaaa lmaooooo i-

ja siis hauskaa koska noi tulee yleensä ihan semmosina häivähdyksinä esim äskenki tuli sellane WHAT i'm not a girl????? Fiilis mutta ei se koskaan kestä esim viikkoja niiku yleensä naisena olemine on se mun perusfiilis mikä on melkee koko ajan mut sit välil tulee noit "wtf en oo muija tho" et joo öö???? Tota. Ok. Siks aattelen et se voi olla jotai depersonalisaatiosta tms johtuvaa emmää tiiä viddu, mut kuitenkin käytän tota termiä tai noit termei koska bitch why not. Ei mua kine mist se johtuu oikeesti ku noi termit silti kuvaa mun kokemusta 😭🏳️‍🌈

huoh miks kuuntelen tätä biisiä auts sattuu vähä juu. Tappobiisiä tappobiisin perään. Äsken tuli vincintin biisi (kaikki sen biisit on tappobiisei tho) ja nyt: this is me. Auts 😭😭😭 i'm ugly crying aaaaa en voi käsitellä mun emootioita pliis älkääää D=

en tiiä mikä on pahin kriisi ku kaikki on niin kriiseilyttävää

en tiiä mikä on pahinta oikeesti sukupuoli, seksuaalisuus vai nää kaks henkilöö ei vittu kaikki maholliset kriisit tulilla xd

vois kattoo yhen vidin minkä oon nähny varmaa kymmene kertaa 😎🤧 i'm gonna cry 😭 häiritsee iha vittuna.

Ylös Pohja