Elokuvat & Sarjat Onko paha jos ei muista katsomistaan elokuvista mitään?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Oonko ainut joka ei osaa nimetä yhtään lempielokuvaa?
Koska en vaan yksinkertaisesti muista että mitä oon joskus katsonut. Varsinkin lastenelokuvien nimeäminen on vaikeaa koska en enää muista että mitä oon joskus lapsena katsonut. Okei ehkä muistan muutamia, mm. hannah montana the movie ja nasun suuri elokuva. Enempää en muista.
Lisäksi musta tuntuu että jos ei muista/tiedä kaikkia elokuvia maan päällä niin sellaista pidetään sit outona. Sama kirjojen parissa. Mieluummin katon elokuvia kuin luen kirjoja, mutta katson elokuvia tosi harvoin. Musta tuntuu että mun pitäis nyt katsoa joku elokuva koska muutki. Mutta samalla musta tuntuu että se on ihan turhaa koska mun ei tarvi.
Ihan tyhmä syy ahdistua ehkä mutta se tässä ahdistaa eniten ku jään monesti sosiaalisissa tilanteissa ulkopuoliseksi tämän takia ku kaikki luettelee liudan lempielokuvia ja sitten vielä jonkun pienen yksityiskohdan siitä. Ja sit minä en tiedä niistä mitään niin sitä ihmetellään ihan hirveästi. Musta tämä on vähän jopa häpeällinen asia ku en tiedä ja jäädyn ja jään miettimään ja sanon että en muista ja vastaukseksi saa vain ”:OO” katseita ja joku aina sanoo että ”siis mitä ihmettä etkö sä oo kattonu sitä leffaa??”
Sivistymätön olo ihan oikeesti tuntuu nololta terveisin minkelii 21v.
 
Viimeksi muokattu:

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,846
Reaktioarvo
2,379
Mulla vähän sama, muistan juonen aika hyvin, mutta mitkään näyttelijät tai ohjaajat eivät juuri koskaan jää erityisemmin mieleen. Lisäksi joudun joskus katsomaan jonkun elokuvan useamman kerran ennen kuin tajuan mistä siinä nyt edes on kysymys. Toivoisin ainakin että nykyleffoissa olisi pidemmät dialogit ja persoonallisempia hahmoja kun tuntuu, ettei ihmiset jaksa kunnolla keskittyä mihinkään.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mulla vähän sama, muistan juonen aika hyvin, mutta mitkään näyttelijät tai ohjaajat eivät juuri koskaan jää erityisemmin mieleen. Lisäksi joudun joskus katsomaan jonkun elokuvan useamman kerran ennen kuin tajuan mistä siinä nyt edes on kysymys. Toivoisin ainakin että nykyleffoissa olisi pidemmät dialogit ja persoonallisempia hahmoja kun tuntuu, ettei ihmiset jaksa kunnolla keskittyä mihinkään.
Mulla saattaa näyttelijät jäädä hyvällä tuurilla mieleen.
Esim nytkin voisin nytkin kuvailla kahta tosi hyvää elokuvaa niin, että toisessa tom cruise näyttelee jotai rentturokkaria ja toisessa johny depp näyttelee vampyyria. Ongelmana tässä on se etten leffojen nimiä muista ollenkaan.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Mulla saattaa näyttelijät jäädä hyvällä tuurilla mieleen.
Esim nytkin voisin nytkin kuvailla kahta tosi hyvää elokuvaa niin, että toisessa tom cruise näyttelee jotai rentturokkaria ja toisessa johny depp näyttelee vampyyria. Ongelmana tässä on se etten leffojen nimiä muista ollenkaan.
Rock of ages? Ainaki siinä Tom Cruise näyttelee rokkaria
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tuo toinen leffa on sit dark shadows jossa on se depp
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ok rupesin tekemään listaa katsotuista leffoista ja aion pitää leffamaratonin nyt syyslomalla. Seuraavaksi katson raidin koska sitä en muistaakseni oo ikinä nähnyt.
 
Ylös Pohja