Pukeutuminen onko teillä jotain vaatetta/asustetta

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
tietyt ponnarit aina oikeassa kädessä, yks koru joka on ollu mulla taas varmaan 2 vuotta putkeen kaulassa ja kuluneet mustat lenkkarit, ( onneks tuli hommattua tänään uudet lenkkarit, koska pohjat kuluneet kantapäästä niin pahasti että terävät kivet tulee läpi D: )
 

Mirette

Hätähuutoja olen tottunut lukemaan
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
12
Reaktioarvo
13
- Ranneke jonka sain 2018 Maailma Kylästä- festareilta
- Kesällä mustat sandaalit, muulloin mustat nahkaset tarrakengät tai muuten vaan mustat kengät. Harvoin muunvärisiä kenkiä, mitä nyt mulla on yhdet punaset Converset, yhdet läpikuultavat jellykengät ja yhdet valkoset kävelykengät. Ois mulla enemmänkin kenkiä, mutta osa jossain ihme jemmassa enkä siksi niitä käytä
- Vyölaukku, jossa yleensä käsidesi, maskeja, puhelin ja avaimet sekä 0,5 dl juomapullo (jos mahtuu)
- Aurinkolasit, yleensä isot kehykset. Muuten kutsumaton vieras nimeltä migreeni tulee kylään varsinkin jos aurinko paistaa
- Yleensä myös vintagereppu
- Kylmillä säillä 80- tai 90-luvun tuulipuvuntakki, yleensä punaisen tai pinkin sävyinen. Talvella takki korvautuu saman ajan toppahaalarilla.
- Muutenkin tyyli todella kasari ja voin sanoa että hitto vie mä oon ylypee siitä!!!
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Mulla on joka päivä päällä jonkun näköset urkkahousut ja villasukat D:
Villasukkia löytyy valehtelematta aivan törkeesti laatikosta, ja silti haaveilen tilaavani mummolta uusia :D
 
Liittynyt
12.5.2021
Viestejä
97
Reaktioarvo
91
Tää on vähän jotenki lapsellinen ja random mut.. Mul on aina semmonen choker kaulassa mikä muistuttaa vähän kaulapantaa.. :D Aluks käytin semmosta tattoo chokerii mihin kiinnitin ite kulkusen, mut tilasin vähän aikaa sitte semmosen lemmikeille tarkotetun nimikyltin mis lukee "Eben's". Toi liittyy siihen et sillon joskus ku me alotettiin seurustelemaan niin olin sille enemmänki vähän ku lemmikki ku tyttöystävä. Tai ku en jotenki osannu olla suhteessa vaik halusinki ja olin vähän ku joku villikissa joka on poimittu kadulta. Semmonen kenestä se piti huolta ja et keneltä mä en osannu oikeen kunnolla ite hakee huomiota ja läheisyyttä ilman et se ite anto. Ei oo mikään semmonen kinkkijuttu meille, vaan enemmänki tommonen "söpistelyjuttu".
 
Ylös Pohja