Onko tossa Etsi-toiminnossa joku vika, vai enkö vaan osaa käyttää sitä? D:

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Ei kai se nyt siitä johdu, etten laita niihin hakukriteereihin kirjoittajan käyttäjänimeä? Jätän sen kohdan yleensä tyhjäksi.
Jos siinä pitää antaa kirjoittajan nimi, jotta tuloksia löytyisi, niin se on kyllä melko pöhköä... 🤔 Enhän mä yleensä edes muista, kuka minkäkin keskustelun on aloittanut.
 

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
364
Reaktioarvo
593
Oon koittanut ettiä sillä keskusteluja, mielestäni oon kirjottanut otsikot oikein ja kaikki, mutta aina vaan tulos on "Ei hakutuloksia". Mikä homma? D:
Moi. Kiitos ilmoituksesta. Uskallatko kertoa mitä olet hakenut? Voit lähettää yksityisviestin, jos et tahdo kertoa julkisesti. Tämä auttaisi mua tutkimaan mahdollista vikaa.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Moi. Kiitos ilmoituksesta. Uskallatko kertoa mitä olet hakenut? Voit lähettää yksityisviestin, jos et tahdo kertoa julkisesti. Tämä auttaisi mua tutkimaan mahdollista vikaa.
No, koitin esim. että sitä "Meemit ja kissat" -alueelta löytyvää keskustelua "Löysit hassun meemin? Jaa se tänne!". Muistaakseni kirjoitin sen kyllä ihan oikein - mutta ei vaan löytynyt.

Tosin, nyt äsken kun koitin, niin se löytyi sillä haulla... Että en tiiä sit. 🤔
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Ei, taaskaan se ei toimi. D: @varasija Nyt yritin löytää keskustelua, jonka otsikko kuuluu suurin piirtein "Kootaan tähän lembibändiemme parhaita biisejä". Ei vaan löydy.


Screenshot_20220609-181722.png Screenshot_20220609-181730.png
 
Ylös Pohja