Onko tyylimoka käyttää sukkahousuja ja kärjestä avonaisia korkokenkiä?

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
Laittaisin päätöspäivään mekon sukkikset ja korkkarit eikä oo muita korkkareita ku ne avonaiset kärjestä? Onko tyylimoka jos laittaa ne?
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
Ja kiinnostaa et minkälaisia asuja meinaatte laittaa ite päättäreihin/ylppäreihin/mihin vaan kevätjuhlaan
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Hmm... ite oon aatellut, etteivät sukkikset ja kärjestä avoinaiset korkkarit ole hyvä yhdistelmä. :/ Tulee vähän samanlainen olo kuin sukat sandaaleilla.

Ovatko sun sukkikset ja korkkarit samanvärisiä keskenään? Nimittäin ite oon välillä huomannut, ettei mustista avokärkisistä korkkareista näe kenkien reikää, kun on mustat sukkikset yllä. Eikä myöskään ihonmyötäiset sukkikset huonojakaan ole tällaisessa tilanteessa.

Tosin multa on hankala kunnon muotivastauksia saada, kun olen itsekin pihalla vaatetusnormeista. :D
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
Hmm... ite oon aatellut, etteivät sukkikset ja kärjestä avoinaiset korkkarit ole hyvä yhdistelmä. :/ Tulee vähän samanlainen olo kuin sukat sandaaleilla.

Ovatko sun sukkikset ja korkkarit samanvärisiä keskenään? Nimittäin ite oon välillä huomannut, ettei mustista avokärkisistä korkkareista näe kenkien reikää, kun on mustat sukkikset yllä. Eikä myöskään ihonmyötäiset sukkikset huonojakaan ole tällaisessa tilanteessa.

Tosin multa on hankala kunnon muotivastauksia saada, kun olen itsekin pihalla vaatetusnormeista. :D
Siis ne semmoset vaaleet/läpinäkyvät sukkahousut ja mustat korkkarit :D No ehkä ei kovin hyvä mut en oo kyllä testannu miltä näyttää... Mut ite oon sitä mieltä et mustat sukkikset ei oo hirveen juhlalliset (tää on vaan mun mielipide)
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Ja kiinnostaa et minkälaisia asuja meinaatte laittaa ite päättäreihin/ylppäreihin/mihin vaan kevätjuhlaan
Mun kevätjuhlista on jo melkeen kaks viikkoa aikaa. Asuin opiskelija-asuntolassa, ja mun juhlavaatteet ja -kengät oli porukoilla, niin en voinut kesäisiin juhlavaatteisiin pukeutua.

Pukeuduin täten beigenväriseen t-paitaan, farkkutakkiin, mustaan vekkihameeseen ja mustiin korollisiin nilkkureihin. Lisäks mulla oli korvikset ja pakkelia naamassa. :'D Mun kenkävalinta ei sinänsä kauheen hyvä ollut kevätteeman kannalta, mutta ne olivat ainoat juhlavat kengät mulla asuntolassa. Tämän lisäks muutamalla muullakin oli talviset korkkarit jalassa. 😅
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Siis ne semmoset vaaleet/läpinäkyvät sukkahousut ja mustat korkkarit :D No ehkä ei kovin hyvä mut en oo kyllä testannu miltä näyttää... Mut ite oon sitä mieltä et mustat sukkikset ei oo hirveen juhlalliset (tää on vaan mun mielipide)
Mustat sukkikset ei ihan kevätjuhliin paljolti sovi, mutta voihan niitä ainakin mun puolesta tällaisissakin juhlatilaisuuksissa käyttää. 🤔

Mut joo, kannattaa kokeilla tuota mainitsemaasi asustekokonaisuutta. Ainakin musta sukkikset näyttäisivät paremmilta tällaisissa tilanteissa ohuempina.
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
Mustat sukkikset ei ihan kevätjuhliin paljolti sovi, mutta voihan niitä ainakin mun puolesta tällaisissakin juhlatilaisuuksissa käyttää. 🤔

Mut joo, kannattaa kokeilla tuota mainitsemaasi asustekokonaisuutta. Ainakin musta sukkikset näyttäisivät paremmilta tällaisissa tilanteissa ohuempina.
Täytyy kokeilla👍🏻
 

teus

wompwomp
Liittynyt
3.6.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
124
Ja kiinnostaa et minkälaisia asuja meinaatte laittaa ite päättäreihin/ylppäreihin/mihin vaan kevätjuhlaan
Meinasin itte laittaa sen yhden ainoan nätin mekon, jonka omistan, eli sellasen ihan perus tummansinisen vähän polvien alapuolelle ylttävän normaalihkon mekon. Ja ehkä sellaset korkkarit mitkä on puoliksi mustat ja niissä on jotain beigee kans. Ainoo vaan etten todellakaan oo ikinä korkkareilla osannu kävellä ja näytän aivan rekkamieheltä...niih ja en edes vielä tiiä, että oonko influenssan takia kyseisiin pippaloihin pääsemässä :DD
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
Meinasin itte laittaa sen yhden ainoan nätin mekon, jonka omistan, eli sellasen ihan perus tummansinisen vähän polvien alapuolelle ylttävän normaalihkon mekon. Ja ehkä sellaset korkkarit mitkä on puoliksi mustat ja niissä on jotain beigee kans. Ainoo vaan etten todellakaan oo ikinä korkkareilla osannu kävellä ja näytän aivan rekkamieheltä...niih ja en edes vielä tiiä, että oonko influenssan takia kyseisiin pippaloihin pääsemässä :DD
Ei se munkaan kävely varmaa näytä kovin hyvältä:D
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Meinasin itte laittaa sen yhden ainoan nätin mekon, jonka omistan, eli sellasen ihan perus tummansinisen vähän polvien alapuolelle ylttävän normaalihkon mekon. Ja ehkä sellaset korkkarit mitkä on puoliksi mustat ja niissä on jotain beigee kans. Ainoo vaan etten todellakaan oo ikinä korkkareilla osannu kävellä ja näytän aivan rekkamieheltä...niih ja en edes vielä tiiä, että oonko influenssan takia kyseisiin pippaloihin pääsemässä :DD
Nyt kotona tallustelet menemään koroissa joka päivä ennen juhlia niin jalka tottuu, ja kengät mukaantuu jalkaan! Mutta muista illalla rullailla ja venytellä jalat ja pohkeet
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Jos sukkikset on ihon väriset niin mun mielestä ok. Ainoa mikä voi pistää silmään, on jos sukkiksen sauma näkyy siitä korkkarin kärjestä. Kannattaa siis testata saatko aseteltua sukkiksia niin että ei sauma paista, tai jos löytyy sukkikset jossa ei varpaan kärjessä saumaa
 
Ylös Pohja