Edit kysyitkin sitä kuinka pitkään on käynyt. Öö emmä muista muutaman kuukauden? Muutaman viikon? En muistaTällä erää noin tämän illan ja joskus sellasia hetkiä mut oon aina aatellu vaan kuvittelevani kun kumminkin kuulen normaalisi. Vähän kyl pelottaaD:::
En kyllä yhtään tiedä miten selittää korvan puutuminen D:Joo toivotaanD:
Millasta sulla on?
Sit en tiedä D:En oleD:
Mulla oli pipo ja huppu päässä ja oli vaan -7
En tiedä pitääkö tuosta olla huolissaan vai antaa vain olla. Jos nyt pahemmin elämää alkaa häiritä niin sitten ehkä lääkäriin. Voisi myös johtua maskin käytöstä, se kun painaa usein korvia.No nyt taas mietin et kuvittelinko koko homman mut en usko vaik aiemmin oon sen piikkiin pistänyt. Tosin viimeks oli kun yritin korvatulppien kanssa säheltää mut otin ne kyl nopeesti pois sitten
Joo siis oisin huolissani jos joku päivä heräisin ilman korvaa xdLuin että puuttuminen xd
....mutta joo jos tuo pitkään jatkuu niin varmaan menisin näyttämään johonkin. Joa sulla on maskin narut kireällä ja ne esim. venyttää korvia niin saattaa johtua siitä, joten ensin varmaan koittaisin löysempää maskia ja katsoisin meniskö itsestään ohi
Aa ei mulla ollut kipee. Ehkä vähän turvonneen oloinen mutta ei muuta vikaa paitsi tuntui ettei tuntunut normaaliltaitellä meni tällä viikolla tunnottomaks toinen korva, turpos ja särki todella paljon kun koski. nyt on tunto takas, turvotus vähän laskenu mut edelleen kipee. Ja yhtään en tiiä mistä tää tuli D: