Onkos täällä joulufiilistelijöitä? :3

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Ite kaiverran aina kurpitsalyhdyn, pidän kaikenmaailman asuja ja teen kauhumeikkejä, katon hirveän pinon kauhuleffoja (niinkun kyllä muutenkin aina :D) syön halloween karkkeja, ja koristelen vähän taloa, poltan paljon kynttilöitä ja suitsukkeita kuolleiden muistoksi ja koska mun kaverilla on synttärit halloweenina, meen parin kaverin kanssa keskustaan juhlimaan ja syömään ja pidetään aina jotain asuja päällä. Ainiin, ja tietysti kuuntelen kaikenlaisia halloween teemaisia kappaleita. Harmi vaan ku kovin moni ei juhli halloweenia, niin aina joutuu pitään kaiken hauskan melkein kokonaan yksin.
Oooh, sä teet paljo :o
Mut kuulostaa ihan super kivalta!!
Ja tuo on totta, valitettavasti, ettei monet juhli D:
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Täällä Englannissa on tullut jo joulutuotteita kauppaan. Meillä yksi potilas töissä jakeli mince pies mikä on traditional British joulujuttu. Mä aloin sitten iloisesti laulamaan joululauluja, mutta kuulemma liian aikaista sille ☹️
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Ite kaiverran aina kurpitsalyhdyn, pidän kaikenmaailman asuja ja teen kauhumeikkejä, katon hirveän pinon kauhuleffoja (niinkun kyllä muutenkin aina :D) syön halloween karkkeja, ja koristelen vähän taloa, poltan paljon kynttilöitä ja suitsukkeita kuolleiden muistoksi ja koska mun kaverilla on synttärit halloweenina, meen parin kaverin kanssa keskustaan juhlimaan ja syömään ja pidetään aina jotain asuja päällä. Ainiin, ja tietysti kuuntelen kaikenlaisia halloween teemaisia kappaleita. Harmi vaan ku kovin moni ei juhli halloweenia, niin aina joutuu pitään kaiken hauskan melkein kokonaan yksin.
Meillä samat.
Jenkeissä opin ensimmäistä kertaa tuon kurpitsan kaivertamisen perinteen ja siellä oli jokseenkin toimivia välineitä siihen tarjolla. Pitäisi kaiketi tilata sellaiset jostain :D
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Täällä Englannissa on tullut jo joulutuotteita kauppaan. Meillä yksi potilas töissä jakeli mince pies mikä on traditional British joulujuttu. Mä aloin sitten iloisesti laulamaan joululauluja, mutta kuulemma liian aikaista sille ☹️
Vouu, jopas on aikaista kuitenkin! :o
Mutta ääh, voi eii että laulut oli kuitenkin liian aikaisia :'D
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Vouu, jopas on aikaista kuitenkin! :o
Mutta ääh, voi eii että laulut oli kuitenkin liian aikaisia :'D
Joo mä kyllä järkytyin kun näin jouluherkut ja kalenterit kaupoissa pari viikkoa sitten! Yleensä oon innoissani mutta vannon että tänä vuonna on extra aikasin. En halua myöntää että kesä olisi ohi.

Tänään kävin töissä ostoksilla potilaille ja nainen mun takana osti vaikka mitä joulu krääsää ja sanoi että aloittaa aikaisin niin ei sitten joulukuusta tule liian kallis! Aikaa hyvä pointti. Itse olen lahjoja ostellut jo kesällä, mutta en koristeita, kalentereita ja lahjapaperia. Jos ostaisin kalenterin jo nyt niin olisi se syöty jo 5 kertaa ennen joulukuuta.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
joulua ei pääse pakoon kesälläkään. soi päässä no onkos tullut kesä jaffa mainos versio.
monet valittaa, että on liikaa joulustressiä ja kiireitä ja muuta, mutta miellä on aina ollut tosi rauhallista.
ei oikeestaan nähä sukulaisia kauheemmin koskaan, lahjoja hankitaan vaan parille läheisimmälle, ruokaa on mukava tehä ja syyä..
mut en kyllä vielä ala jouluilemaan, lol on elokuu.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,450
Reaktioarvo
2,338
joulua ei pääse pakoon kesälläkään. soi päässä no onkos tullut kesä jaffa mainos versio.
monet valittaa, että on liikaa joulustressiä ja kiireitä ja muuta, mutta miellä on aina ollut tosi rauhallista.
ei oikeestaan nähä sukulaisia kauheemmin koskaan, lahjoja hankitaan vaan parille läheisimmälle, ruokaa on mukava tehä ja syyä..
mut en kyllä vielä ala jouluilemaan, lol on elokuu.
Kaverilla joulufiilikset alkoivat jo juhannuksen aikoihin :D Itse jouluilen vasta marraskuun puolen välin jälkeen, vaikka joululauluja kuuntelen välillä keskellä kesääkin.
Meilläkin on yleensä todella rauhallista jouluna. En vain tajua, miksi yhdestä päivästä pitäisi stressata monta kuukautta etukäteen.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Joulussa rakastan joulun ja talven tunnelmaa. Myös tekeminen, kuten paketointi, jouluaskartelu ja leivonta on lempipuuhaa. Glögiä on ostettava ja joululauluja kuunneltava marraskuussa.
Elokuisin oon kattonut tonttu toljanteria youtubessa edelliset 2 vuotta. Mietin että pitäiskö kohta taas jos sieltä löytyy. Areenassakin kyllä vois olla.
Viime jouluna en ollut jotenkin yhtä innoissani kuin tavallisesti. Nukuin aattona esim pommiin enkä ehtinyt katsoa joulupukin kuumalinjaa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
joulua ei pääse pakoon kesälläkään. soi päässä no onkos tullut kesä jaffa mainos versio.
monet valittaa, että on liikaa joulustressiä ja kiireitä ja muuta, mutta miellä on aina ollut tosi rauhallista.
ei oikeestaan nähä sukulaisia kauheemmin koskaan, lahjoja hankitaan vaan parille läheisimmälle, ruokaa on mukava tehä ja syyä..
mut en kyllä vielä ala jouluilemaan, lol on elokuu.
Nyt alkoi tekemään mieli sitä Jaffan jouluomena limua. Ilman sitä ei tuu joulua.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Joulussa rakastan joulun ja talven tunnelmaa. Myös tekeminen, kuten paketointi, jouluaskartelu ja leivonta on lempipuuhaa. Glögiä on ostettava ja joululauluja kuunneltava marraskuussa.
Elokuisin oon kattonut tonttu toljanteria youtubessa edelliset 2 vuotta. Mietin että pitäiskö kohta taas jos sieltä löytyy. Areenassakin kyllä vois olla.
Viime jouluna en ollut jotenkin yhtä innoissani kuin tavallisesti. Nukuin aattona esim pommiin enkä ehtinyt katsoa joulupukin kuumalinjaa.
se tunnelma on paras :3
rakastan glögiä (joka ei kyllä yllätä kun rakastan lähestulkoon kaikkee ruokaa niin paljon että sydän tukahtuu), ja tykkään tehä sitäki itte.
 
Ylös Pohja