mielikuvitusolento
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 259
- AP AP
Mä en ehkä allekirjottais tätä oman kokemuksen perusteella. Sillon ku yritin pitkil hiuksilla nopoota nii joo huomasin et hiuksist tuli vähän semmoset.. no en ees tiiä miten kuvailis. Mut täl kertaa mun hiukset tuntuu tosi puhtailta, sileiltä ja kevyiltä. Ku sillon ku yritin pitkil hiuksil nii niist tuli semmoset raskaat ja vähän jopa tahmeet? Et kyl sen nyt huomaa et noita hiuksia ei päällystä talikerros. Yhes vaihees olin vähän huolissaniki siitä et onkohan mun päänahka ja hiukset nyt liianki kuivia.Näin muuten tämän keskustelun jo neljä kuukautta sitten mutten jaksanut vastata. Luin jostain että hiukset ei totu pidempiin pesuväleihin, itse vain tottuu erilaisen tuntuisiin hiuksiin.
Pesen itse noin joka toinen päivä. Joskus annan venähtää jopa viikkoon. Mielestäni se joka toinen-joka kolmas päivä on minulle sopiva rytmi.
Sillon aikasemmin ku kokeilin niin mietin vähän et en mä välttämättä tän tuntusilla hiuksilla haluu elää jos tää on vaan tätä. Mut tän kertasen kokemuksen perusteella oon ollu tosi tyytyväinen. Toivottavasti sama meno jatkuu pidemmilläki hiuksilla. Ku nyt on tosiaa 5kk siit ku sheivasin 12mm mittasiks. Mun hiusten pituus on nyt sillee et just ja just osuu kulmakarvoihin, et ei mitenkää päätähuimaavan pitkät vaik ei mikään sänkikää enää.