Onneksi on syksy!

Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Pakko se vaan on myöntää, mutta kesät ei ole enää nykyisin mun juttu. Olo parantunut huimasti, kun arki lähtenyt käyntiin ja koko loppuvuosi on täynnä kaikkea mukavaa. Iltaisin tuikkivat tähdet on kauniita ja partsin saa laittaa syyskuntoon.

Muita joille kesä oli (jälleen kerran) yksi iso pettymys?
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
823
Kesä on hirveetä aikaa. En kestä lämpöä hyvin ja meillä tarvii helteelläki pitää lämpölaitteita sisällä, kammoan ötököitä ja kesällä ne valtaa koko maailman, meidän autossa ei toimi ilmastointi eikä koiria voi kesäsin kuljettaa siellä ilman että ne läkähtyy.

Syksy on paras vuodenaika ja meki iloittiin varmaan viikko siitä että saatiin parvekkeelle syksyjuttuja. Ainoa miinus ettei enää tarkene nukkua siellä.
 

teus

wompwomp
Liittynyt
3.6.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
124
Siis kesä on yks hirveimmistä vuodenajoista, ja on ihanaa kuulla etten ole ainoo kuka siitä ei tykkää. Toinen asia mikä on kans ihan jees, on se ettei kukaan kesäintoilija ole vielä ristiinnaulinnut minua tai muita tästä asiasta. Mut siis itse odotan eniten talvea ja sitä, että ois kylmä ja pimeetä. Kyllähän syksykin on kiva, kun pihalla on niin kauniin väristä, mutta talvi menee edelle silti. En malta oottaa että pääsee laskee mäkeä ja sitä, että sais taas hyvällä omallatunnolla olla sisällä peiton alla juomassa kuumaa kaakaota ja kuuntelemassa joululauluja.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,040
Reaktioarvo
8,494
Paskin aika vuodesta alkoi, loppuu vasta toukokuussa. Olisipa voima herättää itsensä henkiin aina kesän tullessa, niin ampuisin itseni joka syksy julkisella paikalla.
Pakko lukittautua kotiin, kun säät eivät salli mitään mielekästä ulkoilua eikä myöskään valon määrä. Hikkyjen vuosi alkoi siis tästä, talvi on vielä huonompien ihmisten aikaa.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Kesä on ihan ok, kunhan ei ole liian kuuma (= yli 25 astetta). Talvi on lempivuodenaikani, mutta olen syksystäkin oppinut nykyään pitämään. Hupparikelit ovat parasta! Ja pimenevät illat. Ja ruska.
 
Ylös Pohja