en omista :( mutta jäätelö auttoi #ilmalämpöpumputunjäätelöelämäUlkona on kuuma mutta sisällä mukavan vilpoisaa #ilmalämpöpumppu
Hyi iskä ehotti että lähettäis mökille.. ei kiitos..mökillä oli viileää sisällä kun vanha hirsitalo ei kovin äkkiä lämpene #mökkielämä
Mökillähän on mukavaa...Hyi iskä ehotti että lähettäis mökille.. ei kiitos..
Onko teidän mökki iso vai pieni?Hyi iskä ehotti että lähettäis mökille.. ei kiitos..
Ei oo..Mökillähän on mukavaa...
En tiiä mikä on iso mökki :DOnko teidän mökki iso vai pieni?
No, vertailun vuoksi, meillä on mun mielestä melko keskikokoinen, yksi makuuhuone, keittiö-olkkari, eteinen/aula ja ullakko jossa myös nukutaan. Olen nähnyt pienempiä ja isompia.En tiiä mikä on iso mökki :D
Kilsawaltti kertoi hyvän esimerkin. Voithan sä kertoo siitä vapaasti ihan mitä vain haluat!En tiiä mikä on iso mökki :D
Meillä on varmaan samaa kokoluokkaa. Tai no vähän pienempi. Kaks pientä makkaria ja keittiö/olkkari/eteinen. + saunakamarissa voi nukkua kans.No, vertailun vuoksi, meillä on mun mielestä melko keskikokoinen, yksi makuuhuone, keittiö-olkkari, eteinen/aula ja ullakko jossa myös nukutaan. Olen nähnyt pienempiä ja isompia.
Onko kiuaskiviä?Täällä on sisällä varmaan yhtä kuuma kun ulkona, kun kerrostaloasunto johon paistaa suoraan aurinko koko päivän. Saa tulla saunomaan.
Joo, sauna lämpeni eilen.Onko kiuaskiviä?