TalvinenRasia
Kissan ulkoiluttaja
- Reaktioarvo
- 814
Onko tämä paikka kuolemassa pois? :c
Sinä ja minä.No ei täällä oikee oo ku vaa muutama aktiivinen käyttäjä nykyään :'D
"kuivat jutut", mitä? Etkö lue parhaita Elco- ja HARAMBE-juttujani?Täällä on musta ollut jo pitkään niin kuivat jutut, että ei jaksa osallistua, nyt hiljentynyt vielä lisää. Mut jaksan lurkata yhä edelleen.
No aikalailla :'DSinä ja minä.
Sen kyllä huomaan! Kiitos siitä.Minä yritän parhaani!
No joo, ymmärrän... Pitäisikö täällä olla enemmän draamaa? ':D Draamasta tulee mieleen kaikki deminaikaiset rajut keskustelut... Vai pitäisikö täällä olla vaan kiinnostavampia juttuja? Tosin en tiedä, mitä ne olisivat. D;Täällä on musta ollut jo pitkään niin kuivat jutut, että ei jaksa osallistua, nyt hiljentynyt vielä lisää. Mut jaksan lurkata yhä edelleen.
Vihdoin arvostusta.. saan pelkkää vihaa niskaani muualla..snif snif..Sen kyllä huomaan! Kiitos siitä.
Miksi saat tappouhkauksia ja vihaviestejä? D:Vihdoin arvostusta.. saan pelkkää vihaa niskaani muualla..snif snif..
Sitä oikeasti luulisi että Internet-legendana saisi varauksetonta rakkautta, mutta saan pelkkiä tappouhkauksia ja vihaviestejä.
Koska, tämä on näiden sanoja, "paska saatana, mulkku" ja minähän heitän aina vettä myllyyn ja siksi minut uhataan tappaa. Ex-avopuolisokin pitää yllä palkkiota (400 euroa) päästäni.Miksi saat tappouhkauksia ja vihaviestejä? D:
Snif snif..snif..palatessani takaisin huomasin saman, valitettavaa mutta totta
Oletko poliisille ilmoittanut? D: Tuohan tarkoittaisi toteutuessaan (ei toivottavasti koskaan toteudu) palkkamurhaa!Koska, tämä on näiden sanoja, "paska saatana, mulkku" ja minähän heitän aina vettä myllyyn ja siksi minut uhataan tappaa. Ex-avopuolisokin pitää yllä palkkiota (400 euroa) päästäni.
En minä halua, että ihmiset joilla on aseita, saavat tietää palkkiosta..Oletko poliisille ilmoittanut? D: Tuohan tarkoittaisi toteutuessaan (ei toivottavasti koskaan toteudu) palkkamurhaa!
Kaupungit todella tarvitsevat lisää kauneutta. Tuosta tulee vähän mieleen abortin vastustajat, jotka voisivat kyseisen intonsa käyttää syntyneisiin lapsiin, jotka ovat sodan uhreja, kidutuksen uhreja, rikosten uhreja tai joiden vanhemmilla on lasten elämään vaikuttavia sairauksia tai joilla ei ole vanhempia tai kotia ollenkaan.Sim City-yhteisö varsinkin on vailla vertaansa siinä, miten värikkäästi minut on uhattu tappaa. Käyttäisivät senkin aikansa saatana tehdäkseen kaupungeistaan kauniita..
Ai... En osaa neuvoa, mutta kai palkkion lupaaminen ihmisen tappamisesta on jo jonkinlainen rikos? Hui hui. D:En minä halua, että ihmiset joilla on aseita, saavat tietää palkkiosta..
Onhan se, suuremman luokan rikos, mutta miten sen edes todistaa? Olen itseasiassa loukkaantunut, että vain 400 euroa kun olen vähintään sadan tuhannen arvoinen.Ai... En osaa neuvoa, mutta kai palkkion lupaaminen ihmisen tappamisesta on jo jonkinlainen rikos? Hui hui. D:
Riippuu ehkä siitä, mistä olet tuon tiedon saanut. Jos siitä on mahdollista näyttää kuvamateriaalia tai jotain... En osaa sanoa, minulla ei ole tällaisista jutuista kokemusta. Joka tapauksessa luulisin, että on pahat tilanteet, jos poliisille ei kerrota mikäli joku vaara on olemassa. Onhan tuo todella vakava asia.Onhan se, suuremman luokan rikos, mutta miten sen edes todistaa? Olen itseasiassa loukkaantunut, että vain 400 euroa kun olen vähintään sadan tuhannen arvoinen.
Noh, jos joku minut onnistuu tappamaan niin hyvät hänelle. Olen ollut vuosia sinut elämäni kanssa, eikä katutaisteluissa mikään runkku pärjää. Milla jos itse ei saanut minua hengiltä puukottamalla (kerran neljästi päähän) niin mitä joku runkkari pystyy siihen, kun olen opiskellut tanssin lisäksi taistelulajeja. Kerran silloin Millan poju yde yritti henkeäni niin iskin vaan sen äijän pään seinään, ja totesin katselijoille "taistelussa on kyse voittamisesta".Riippuu ehkä siitä, mistä olet tuon tiedon saanut. Jos siitä on mahdollista näyttää kuvamateriaalia tai jotain... En osaa sanoa, minulla ei ole tällaisista jutuista kokemusta. Joka tapauksessa luulisin, että on pahat tilanteet, jos poliisille ei kerrota mikäli joku vaara on olemassa. Onhan tuo todella vakava asia.