Aihe vapaa Oof kamalaa mitä täällä tapahtuu

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Vilkaisin entisten koulujeni sivuja ja tuli kova ikävä D: etenkin opettajaihastuksiani. Tavallaan vähän myös oppilasihastuksiani. Mutta paljon kamalampaa on tämä opeihastusikävä. Siitä on melkein kolme vuotta kun valmistuin lukiosta ja mulla on vieläkin ikävä muutamaa siellä joihin olin ihan helvetin ihastunut. Ja ne kaikki taitaa edelleen olla opettajina siellä. Itken. Siitä taas on noin seittemän vuotta kun lähdin yläasteelta ja ikävä muutamaa opeihastustani sieltä myös. Satuin vahingossa näkemään sen yhden kuvan ja hän on vieläkin ihan vitun söpö <3 rakastin sitä niin 😭😭😭😭😭😭😭 ja kai mä sitten jollain tasolla edelleen rakastan, vaikka ei pitäisikään. Iski niin hirveä ikävä etten tiedä miten selviän. Ei oo varmaan pitkään aikaan tullu näin kovaa ikävää opettajia kohtaan. Muistan ne kaikki hetket kun se jutteli mulle ja aaaaaaaaaa se oli nii vitu kuuma ja muistan aina ku tunti alko ja se käveli sielt avaimiensa kanssa ja katoin sitä ja aattelin et voi vittu nyt taas mennään 😭 sit mul oli tyyliin ongelma ku tykkäsin periaatteessa kahdesta opettajasta yläasteella sillee kaikista eniten, ja toi toinen sit aina hämmens kaiken kun mun tunteet sitäkin kohtaa syveni ja sit olin tyyliin kriisissä siitä et tykkäänkö siitä toisesta enää ollenkaan.

Huoh.

Niin kauhee ikävä mutta noh, ennen oli ennen ja nyt on nyt ja nykyään mulla on vielä tyyliin sitäkin pahempia ihastuksia eli t & h -.- ja tää se vasta sattuukin.

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
EI HIRVEETÄ mitä nyt taas, siis mulla tuli nyt kaamee ikävä myös sitä yhtä leiriohjaajaa josta tykkäsin sillon just joskus yläasteikäsenä. Voi kauhee :D en kestä miten tykkäsin siitäkin, oli se kyllä niin vitun söpö sekin. Aaaa oi niitä aikoja.

Tuli tästä mieleen että söpöä kun timppakin oli kuulemma joskus pikkusena ihastunut johonki uimakoulun opettajaan :D tai johoki sellasee.

Ja kamalaa sekin että timppa muistuttaa yhtä niistä mun lukioaikasista opeihastuksista joten ööhhhh hirveetä??

Ylös Pohja