mamiya
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 1,692
- oon päässy eroon osasta sh-käyttäytymismalleista
- en ole satuttanut itseäni pahemmin yli vuoteen
- en enää juurikaan sekakäytä tai ole "sekaisin"
- vaikka rajojen asettaminen on ollut haastavaa niin olen siinä onnistunut parantamaan, osaan joskus sanoa myös ei
- olen aloittanut koulun vaikka sekin vähän takkuaa
- aloitin terapian
- en ole saanut vuoteen yhtään vuokravelkaa
- olen oppinut sietämään yksinoloa edes jotenkin
- olen innostunut leipomisesta ja ruuan laitosta!!
asioista mistä en ole ylpeä ja haluan parantaa: valehtelu läheisille ja ihmisille jotka yrittää auttaa, pinnan kiristyminen ja helpommin hermostuminen, loput päihteet ja holtiton tupakan polttaminen, asunnon siivottomuus ja kotitöiden laiminlyönti, syrjäytyminen ja täydellinen eristys muista ihmisistä ilman koronaakin
ero on iso viiden vuoden takaiseen mutta silti on paljon tehtävää, mutta kai sitä on ihan ok olla ylpeä koska oon kuitenkin saavuttanut paljon asioita kun miettii tarkemmin D= hyvä minä, jee
- en ole satuttanut itseäni pahemmin yli vuoteen
- en enää juurikaan sekakäytä tai ole "sekaisin"
- vaikka rajojen asettaminen on ollut haastavaa niin olen siinä onnistunut parantamaan, osaan joskus sanoa myös ei
- olen aloittanut koulun vaikka sekin vähän takkuaa
- aloitin terapian
- en ole saanut vuoteen yhtään vuokravelkaa
- olen oppinut sietämään yksinoloa edes jotenkin
- olen innostunut leipomisesta ja ruuan laitosta!!
asioista mistä en ole ylpeä ja haluan parantaa: valehtelu läheisille ja ihmisille jotka yrittää auttaa, pinnan kiristyminen ja helpommin hermostuminen, loput päihteet ja holtiton tupakan polttaminen, asunnon siivottomuus ja kotitöiden laiminlyönti, syrjäytyminen ja täydellinen eristys muista ihmisistä ilman koronaakin
ero on iso viiden vuoden takaiseen mutta silti on paljon tehtävää, mutta kai sitä on ihan ok olla ylpeä koska oon kuitenkin saavuttanut paljon asioita kun miettii tarkemmin D= hyvä minä, jee