qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
Lol xd ei se haittaa mutta naurattaa kyl kosk emt.
Vihree gang 👊 ollaaks tyylii ainoit + skeletor, ei tuu itelle ainakaan muit vihreit mielee?Hehee määkin oon ollu ehkä vuorokauden tai kaks vihiriä xD
Ei kai mut ehk siin oli joku bugi xdAi laskeeks tää taso kans ::D
👊🏻👊🏻👊🏻Vihree gang 👊 ollaaks tyylii ainoit + skeletor, ei tuu itelle ainakaan muit vihreit mielee?
Ei vaan hetkonen @irwikissa on kanssa vihiriä :DD👊🏻👊🏻👊🏻
Joo muilla ei oo vielä yli viittäsataa viestiä xD
jaa semmosta peliäAloitetaan seuraavaksi niiden tuhannen viestin kerääminen, sit ollaankin ööö hetkinen onks toi väri turkoosi vai mikä se on xD
Sairasta..👊🏻👊🏻👊🏻
Joo muilla ei oo vielä yli viittäsataa viestiä xD
joo varmaan tietty määrä pystyy olemaan tietyllä värilläAi laskeeks tää taso kans ::D
onnea siitäHehee määkin oon ollu ehkä vuorokauden tai kaks vihiriä xD
Personaallisuushäiriö!Joo, miks mä oon välillä sininen ja välillä turkoosi?
tee niitä kessuja niin pidät johto asemasPersonaallisuushäiriö!
ohitin just kolme käyttäjää viesti määrässä alle tunnissaAloitetaan seuraavaksi niiden tuhannen viestin kerääminen, sit ollaankin ööö hetkinen onks toi väri turkoosi vai mikä se on xD
Niimpäjaa semmosta peliä
On... Erityisesti jos viestilukema on lähempänä tuhatta kuin viittäsataa...Sairasta..
Hahaa kiitos xDDonnea siitä
Wou, aika kova :Dohitin just kolme käyttäjää viesti määrässä alle tunnissa
Huutista sellaisia luusereille! Hankkisivat elämän..On... Erityisesti jos viestilukema on lähempänä tuhatta kuin viittäsataa...
jos laitan vielä muutaman niin meen yhestä ohiWou, aika kova :D
Kyllä! On se kumma homma kun ei oo muuta tekemistä kuin roikkua nettifoorumeillaHuutista sellaisia luusereille! Hankkisivat elämän..
Mää en taija olla ohittamassa Skeleä piiitkiin aikoihin xDjos laitan vielä muutaman niin meen yhestä ohi
No pistää miettimään..Kyllä! On se kumma homma kun ei oo muuta tekemistä kuin roikkua nettifoorumeilla
pitäis aloittaa kisa siitä koot porukan ja yritätteMää en taija olla ohittamassa Skeleä piiitkiin aikoihin xD
Ampiainen pistääNo pistää miettimään..