Vaatteet Oon niin tykästyny tähän mekkoon, mutta en kehtaa laittaa tätä kouluun D:

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701

Liian lyhyt sinne :/ Vaikka tavallaan voisin mennäkin jos ois mustat sukkahousut, mutta oon liian arka pitämään tommosta, kun pelkäisin varmaan koko ajan että vilkkuu D: En nimittäin haluu näyttää miun vesirajaa muille tai myöskään ottaa sitä riskiä et se näkyy. Toisaalta jos jollaki ois tuo koulussa niin en mie siitä kauhistuis, mutta oon tarkka itteni kohalla. Ärsyttävää D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Oon kyllä aika lyhyt (alle 150 cm), joten en usko et tuo kuitenkaan tulis ihan noin ylös. Epäilyttää silti D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Kannattaa ostaa semmoset ohuet shortsit, joita voit sit pitää siinä alla! Eikä tota oo pakko pitää koulussa, jos pelottaa. Voit vaikka aluks käyttää sitä ihan vaan kotona ja testata, miltä tuntuu. Voit myös käyttää sitä juhlissa ja kaupungilla. Kaupungilla vaikka joku tuomitsiski, tai näkis jotain niin siitä ei tarvitse murehtia niin paljon, koska se on sillon todennäkösemmin joku jota et tunne, etkä tule välttämättä enää näkemään. Ja sit tota mekkoa voi kans käyttää siten, että laitat jotkut farkut tohon päälle niin se toimii kauluspaitana.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
toi on must aika peruspitkä, yleens mekot ja hameet tuntuu olevan about ton pituisia. D: ei oo must mikään sellanen mahoton pituus eikä tost yleensä vesiraja eikä mikään vilku eli ei hätää! varsinkin jos/kun oot 150cm niin sillon ei ainakaan, eli voit kyl laittaa kouluun jos alkaakin tuntua siltä et haluisit. esim. juurikin vaik mustat sukkahousut ton kans toimis tosi kivasti! :3
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Ootko uskaltautunut vielä laittamaan? D:
Mun mielestä toi on tosi hienon näköinen ja halutessasi voisit kyllä hyvin sen laittaa :3
Ja juurikin ne mustat sukkahousut voisivat toimia alla, samoin jo edellä mainitut shortsit :)) :3
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Legginssien kanssa mun mielestä ihan sopiva kouluun. Osa ihmisistä käyttää legginssejä ihan ilman mitään pitkää paitaa/hametta/mekkoa, että siinä mielessä ei haittaa jos vähän vilahtelee. Enkä tosiaan usko että sekosi sulle liian lyhyt muutenkaan ja tuskin mikään vilahtelisi ellet sitten istu röhnötä jalat levällään tai loiki jotain kauris hyppyjä!!
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Kannattaa ostaa semmoset ohuet shortsit, joita voit sit pitää siinä alla! Eikä tota oo pakko pitää koulussa, jos pelottaa. Voit vaikka aluks käyttää sitä ihan vaan kotona ja testata, miltä tuntuu. Voit myös käyttää sitä juhlissa ja kaupungilla. Kaupungilla vaikka joku tuomitsiski, tai näkis jotain niin siitä ei tarvitse murehtia niin paljon, koska se on sillon todennäkösemmin joku jota et tunne, etkä tule välttämättä enää näkemään. Ja sit tota mekkoa voi kans käyttää siten, että laitat jotkut farkut tohon päälle niin se toimii kauluspaitana.
Itellä ainakin jos pitäisin tollasta mekkoa farkkujen alla niin tuntuis varmaan ärsyttävältä laittaa toi helma farkkujen sisään ,mutta siis en tarkota että ei pystyis käyttää mekkon helmaa farkkujen alla koska toi ois varmasti tosi hieno asu silleen et laittaa ton mekon farkkujen alle
 
Ylös Pohja