Keho oon niin ylpee itestäni, kun sain eilen varattua ajan gynelle

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
vihaan sitä, että joku sörkkii miun alapäätä, joten jännittää ihan sikana.
ei mua niinkään mietitytä se mitä joku gyne aattelee miun alapäästä tms., vaan nimenomaan jo ajatuksen tasolla se, että joku koskee sinne... hyi helvetti D:
en oo siis virallisesti käyny ikinä gynellä, mut oon käyny muutaman kerran terveysasemalla silleen, et on otettu hiiva -ja bakteerivaginoosinäytteitä ja koskettu myös D: mitkään rokotukset, verikokeet, hammaslääkärit tai muut ei saa mua kauhun valtaan, mutta gyne saa todellakin. sinne en mee, ellei oo oikeesti pakko. nyt on sellanen tilanne, et haluun saada selvyyden ja apua näihin oireisiin, ja uskon että gyne on ainoo joka osaa auttaa.
onneks tiedän jo etukäteen miltä hän näyttää ja että hän on nainen, oisko joku 40-vuotias. kuulemma äitini on käyny hänen luona ja hän oli mukava, joten ehkä mie luotan siihen D: mutta aaaa ette uskokkaa miten stressaantunu oon, se aika on jo tiistaina D::
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Tsemppiä! Ja hyvä on kun uskallat mennä, mä en oo vielä käyny gynellä mut lääkärissä joo kun se sörkki mun alapäätä, ei ollu mitenkään kivointa ja siinä oli joku ikkuna vieressä mut uskon et gynellä on parempaa!
 
Ylös Pohja