Opiskelu Oon ollut nyt viikon verran työharkassa

Opiskelu ja itseopiskelu
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Että voi ihminen olla uupunut. En tiedä mikä tossa muka ees väsyttää koska mun kesätyö oli paljon rankempi eikä ollut tällaista oloa??
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
712
Reaktioarvo
820
Onko vähemmän fyysistä tai muuten erilaista ku kesätyö? Mulla ainaki käy aina päinvastoin ku vois ehkä olettaa, fyysisesti rankassa työssä aika kuluu nopeasti eikä ehdi väsähtää, sitku istuu koneelle tms rennompaa rupeaa nukuttamaan hetkessä.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Onko vähemmän fyysistä tai muuten erilaista ku kesätyö? Mulla ainaki käy aina päinvastoin ku vois ehkä olettaa, fyysisesti rankassa työssä aika kuluu nopeasti eikä ehdi väsähtää, sitku istuu koneelle tms rennompaa rupeaa nukuttamaan hetkessä.
Siis just toi varmaan on ongelma! Edellisessä paikassa oli jatkuvasti tekemistä ja jos ei pitänyt kiirettä niin saatto mennä tyyliin viikon jokaisena päivänä ylitöiks. Tuolla taas istuin varmaan reilut 3 tuntia oottelemassa että milloinhan vois oikeasti tehdäkin jotain.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
712
Reaktioarvo
820
Siis just toi varmaan on ongelma! Edellisessä paikassa oli jatkuvasti tekemistä ja jos ei pitänyt kiirettä niin saatto mennä tyyliin viikon jokaisena päivänä ylitöiks. Tuolla taas istuin varmaan reilut 3 tuntia oottelemassa että milloinhan vois oikeasti tehdäkin jotain.
Kaikki seisoskelu ja odottelu on pahinta, se väsymys on ihan eri luokkaa ku fyysinen uupumus.
Kannattaa lisätä aktiivisuutta työn ulkopuolella ja mielellään ulkoilmassa, tuulettuu vähän eikä oo niin harmaa olo koko ajan. Vielä parempi jos pystyy töistä käydä tauolla jossain pihalla saakka.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Missä oot harkassa? Minkälaisia työkaverit ovat?
Teen harjoittelua pieneen ympärivuorokautisen palveluasumisen pisteeseen. Mun työkaverit vaihtelee melkein päivittäin, osa on todella mukavia ja osaan taas en ole saanut mitään kontaktia. Ei kuitenkaan valittamista heissä 👍🏼

Väsymys ilmeisesti tosiaan johtui juurikin letkeästä päivärytmistä. Nyt kun saan jo tehdä asioita enemmän ja itsenäisemmin eikä tuu pitkiä taukoja niin oon pysynyt koko päivän ihan virkeänä.
 
Ylös Pohja