Mut kiva et silti päädyit tänne :D! Kyllä sen siitä oppii, ja aina voi kysyä jos joku on epäselkeetä :3Siis apuaa!
Ajattelin etten Demin jälkeen osallistu millekkään foorumille, mutta tässä sitä ollaan... D : Ei vaan osannu jättää teitä ihananaisia!
Kirjauduin eilen illalla tänne, ja oon aivan hukassa. Eihän tätä ees ossaa käyttää!
NiiNiin ja onhan tää osa vanhan netin poistumista, kun foorumeita ei enää ole, vaan kaiken maailman Instoja ja Snäppejä, joissa jutellaan lähinnä oikealla nimellä ja tuttujen kesken.
Mm, muual ku foorumeis on hankala puhuu ryhmis D:.Tää vaikuttaa forkkana mukavimmalta käyttää, discordissa viestit hukkuvat ja muut palvelut ovat rumia ja epäkäytännöllisiä. Uskon että käyttämällä oppii. Lisäks täällä on enemmän muokkausvaihtoehtoja kuin demissä (uudistus fuk u). Modeista en tiedä, kuinka tiukkoja ?
Demi ärsyttää, viikon varoaika??? Harmittaa et muistot menee ja onhan se oman aikakautensa loppu.
Miks mulla ei tuu??Mä tulin tänne kans. Oon myös ihan pihalla D : Voiko joku tykätä tästä viestistä ku haluan tietää minkälainen ilmoitus siitä tulee : D
Edit: Hyi tänne tulee automaattisesti emojit D : Pitää laittaa välilyönti
Se on ehk muutettu? En tiiä, itelki tuli aluks mut muutin sen sit jälkeempäi (kai)Miks mulla ei tuu??
Tai ainakaan en ite nää sitä D:
Samaa määki toivon et kesui vois lukee jatkos eikä ne poistuis, mut vähä pelkään et kyl ne sielt poistuu D:.mä oon seuraillu demin keskusteluja niin kauan ku muistan ja onhan se nyt legendaarinen lehti mut toivon et keskustelui pystyy siel kuitenki viel lukee jatkossa ja niiden ig tili pysyy pystyssä D: ainaki jäis joku muisto
@demilehti muistaakseniSamaa määki toivon et kesui vois lukee jatkos eikä ne poistuis, mut vähä pelkään et kyl ne sielt poistuu D:.
Mikä muuten demin insta on :'D?
Emt D:Se on ehk muutettu? En tiiä, itelki tuli aluks mut muutin sen sit jälkeempäi (kai)
Se on varmaan muutettu jälkeenpäin ku siitä tuli niin paljon valituksia :D:Miks mulla ei tuu??
Tai ainakaan en ite nää sitä D: