oonko ainoa joka ei usko mihinkään salaliittoteoriaan?

Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
oon kiinnittänyt huomiota siihen et jokaisella tuntuu olevan ees yks mihin ne uskoo ihan tosissaan ja lisäks luin äsken artikkelin siitä et se on yleisinhimillinen taipumus uskoa niihin. onkohan mulla aivoissa joku vika kun en oo koskaan ollut kiinnostunut mistään eikä mua oo saatu niihin uskomaan myöskään kavereiden käännytyksellä?

eikä tän tarkoitus oo mikään "katsokaa kun oon fiksu ja uskon vain tieteeseen!!", koska voihan olla että oon niin tyhmä etten osaa yhdistellä palasia toisiinsa omin avuin (enkä muiden avulla). :D mut joo kertokaas onko täällä ees joku toinen samanlainen tai mistä luulisitte salaliittoteorioiden uskottavuuden johtuvan
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
En nyt tosissani kai usko, tosin teoria prinsessa Dianan salamurhasta kuulostaa kyllä realistisemmalta kuin muut tunnetut salaliittoteoriat. Voihan niissä olla jotain totuuden osia mutta en todellakaan usko mihinkään liskoihmisiin.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
En usko, tykkään toisaalta lukea teorioita ja myöskin pyöritellä päässäni erilaisia asioita ja tavallaan luoda itsekin teorioita. Harvemmin kylläkään uskon edes niitä itse kehittämiäni. :D
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mä taas en tunne ketään, joka uskoisi yhteenkään tälläseen D:
 
Ylös Pohja