Aihe vapaa Ootko introvertti, ambivertti vai ekstrovertti?

Mikä näistä?

• introvertti

Ääniä: 8 40,0%
  • ambivertti

Ääniä: 6 30,0%
  • ekstrovertti

Ääniä: 7 35,0%

• Ääniä yhteensä
    20

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Reaktioarvo
993
introvertti. Tein joskus 16 personalities -testin, joka kertoi minun olevan 96% introvertti, 4% ekstrovertti.

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Kyllä mä oon enemmän introverttiin päin. Oon sellainen ihminen joka kaipaa sosiaalisuutta, mutta isoissa sosiaalisissa tilanteissa vetäydyn helposti sivuun. Viihdyn yleensä yhden kanssa ja muutaman ihmisen porukoissa, mutta todella pitkät keskustelut ovat uuvuttavia.
Nautin todella paljon omasta rauhasta, viihdyn hyvin paljon taiteen parissa, siinä jo oikeestaan tulee keskusteltua mielikuvituksen kanssa.

Reaktioarvo
949
Tein jonku testin joka näytti 60% introvertti ja 40% ekstrovertti = ambivertti. Vastasin siis ambivertti :D

Tuntuu että pienempänä oisin ollu enemmän ekstrovertti 🤷‍♀️ nykyään ehkä kallistun enemmän introvertin puolelle

Vikatikki

Asiantuntija
Reaktioarvo
828
En oo sosiaalisesti lahjakas ja siihen liittyen on useempi diagnoosikin, silti vihaan yksinoloa ja piristyn seurassa. En myöskään kaipaa omaa rauhaa, vastasin ekstrovertti.

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
En oikein tiedä. Ambivertti sit kai. Saatan kokea small talkin puolitutun kanssa ihan käsittämättömän kuormittavana, mutta läheisten kanssa voisin viettää päiväkausia saaden aina vain lisää energiaa. Työssänikin sekä huonoin että paras asia ovat muut ihmiset.
Aika sama juttu itelläkin.

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Mbti on infp joten varmaankin introvertti. Tai ainakin viimeksi sain siitä testistä infp. En tosin muista niitä prosenttimääriä mutta kai se aika suht jyrkästi kallistui introvertin puolelle.

Ylös Pohja