ootteko ikinä tunnistanu tai luullu jotain demua kaveriksi tai tutuksi

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Olen useammankin, mutta he demittivätkin omalla nimellään ja/tai naamallaan, joten ei ollut vaikea tunnistaa. Niin ikään minut on tunnistettu ties kuinka monta kertaa, mutta helppo tunnistettavuuteni on ollut tiedossa alusta asti, joten ei se mikään yllätys ole ollut.
 

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
Oon epäilly joskus jonku demun olevan tuttu mutten koskaan varmaksi oo tiänny
Toivon ettei kukaan oo tunnistanu mua olin tyhmä vuonna 2018 ja pistin naamakuvani demiin huihhoih
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Kerran oon sattumalta tunnistanut, mutta se oli omalla nimellään niin ei ihme ja sitten kerran yksi kaverini kävi demissä ja näyttikin mulle kesunsa ja nimimerkkinsä, mutta taisi poistua sen yhden kesun jälkeen....tai niin ainakin toivon koska ite oon kans näyttänyt pärstääni demissä ja sitten oisin jo bustattu D:
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Kerran tunnistin ku avautui demissä samasta asiasta ku avautu mulle :c
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Olen useammankin, mutta he demittivätkin omalla nimellään ja/tai naamallaan, joten ei ollut vaikea tunnistaa. Niin ikään minut on tunnistettu ties kuinka monta kertaa, mutta helppo tunnistettavuuteni on ollut tiedossa alusta asti, joten ei se mikään yllätys ole ollut.
Siitä puheen ollen... taisin bongata sut Facebookista. D:
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Olenhan minä mutta se on aina osottautunut vääräksi
Sama. Oon välillä epäillyt löytäneeni esim. mun parhaan kaverin demistä, mutta lopulta on aina kuitenkin osoittautunut, että kyseessä onkin joku muu henkilö. Tosin... kerran taisin bongata ko. sivustolta yhden tietämäni junaharrastajan (jota en siis kyllä tunne yhtään, mutta jonka tiedän nimeltä).
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
tunnistin pari kertaa yhen sillosen kaverin / puoltutun D: hän ei kyllä tiiä siitä vieläkään
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Muutaman kerran on herännyt epäilys, mutta koskaan en ole varsinaisesti tunnistanut ketään.
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Kerran epäilin vahvasti yhden ystävättäreni pitävän pystyssä demikäyttäjää, koskaan en tosin saanut varmuutta joten kai se jää mysteeriksi.
Ketään en kyllä ole 100% varmasti bongannut
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
No en oo kyllä luullu ketään eikä oo tarvinnu tunnistaa ku oon tienny valamiiksi mun kavereiden demikäyttäjät ku ne rekisteröity Demiin mun kautta xD
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
ei oo :D mutta monta kertaa olen kävellyt jossain ja ajatellut, että onkohan täällä varaaneja.

Luultavasti olen kävellyt ainakin yhden ohi.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
En oo. :D

ei oo :D mutta monta kertaa olen kävellyt jossain ja ajatellut, että onkohan täällä varaaneja.

Luultavasti olen kävellyt ainakin yhden ohi.
Itseä on kuumottanut käyttää Varasijaa porukoilla (nyt tällä hetkellä niillä käytän :D) ja julkisissa paikoissa, kun pelkään ulkopuolisten näkevän mun puhelinseikkailut sivusta. :D Oon toisaalta välillä just itekin ajatellut ulkona kävellessä, että onkohan toi ja toi Varasijalta.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
En oo. :D


Itseä on kuumottanut käyttää Varasijaa porukoilla (nyt tällä hetkellä niillä käytän :D) ja julkisissa paikoissa, kun pelkään ulkopuolisten näkevän mun puhelinseikkailut sivusta. :D Oon toisaalta välillä just itekin ajatellut ulkona kävellessä, että onkohan toi ja toi Varasijalta.
no mun täti kysy mikä keskustelupalsta tämä on kiinnostuneena
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
no mun täti kysy mikä keskustelupalsta tämä on kiinnostuneena
Heh, varmaan oli kiusallinen tilanne. :D Tai no, mulle kyllä olis, kun mun täti on kauheen utelias, ja olis inhottavaa muun suvun kuulla meidän keskustelu Varasijasta. :D

Itse kun olen yliopistoon varasijalla, niin itteä on vähän kuumotellut, että äiti näkee mun käyvän täällä. Nimittäin sit se luulis mun olevan Opintopolun kaltaisella sivustolla ja ehkä kailottais mun sisarusten kuullen, missä Varasijalla olen. :D
 
Ylös Pohja