Opiskelu Opiskelumotivaatio

Opiskelu ja itseopiskelu
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Mulla on aivan sama ongelma. D:
Kiva (tai "kiva"), etten sentään ole ainoa. D: Nytkin oon tehokkaasti vältellyt opiskelua melkein pari viikkoa. Ajattelen aina "huomenna aloitan", muttei siitä sitten kuitenkaan tule mitään. Saatan kyllä avata tenttimatskut, mutta tulee niin lamaantunut olo, kun ei oikein tiedä mistä aloittaa näin ison urakan kanssa ja ei nuo lukemiset edes paljoakaan kiinnosta. D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ihan perseestä... jos pääsisit sinne toisen järjestön ryhmään, ois todellakin parempi sun kannalta! Asutko isolla vai pienellä paikkakunnalla, et johtuuko siitä et ei oo resursseja teidän paikkakunnalla?
No, asun tämmösessä noin 5000 asukkaan kylässä ja tääl ei ees oo mitään teatteriryhmää. Toi mis oon ja toi mikä on kauempana on samassa kunnassa, mutta eri kylissä. Ja vanhempia näyttelemistä kiinnostuneita on enemmän niin toi vanhempien ryhmä on täynnä vaikka nuoremmissa olis vielä tilaa.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
No, asun tämmösessä noin 5000 asukkaan kylässä ja tääl ei ees oo mitään teatteriryhmää. Toi mis oon ja toi mikä on kauempana on samassa kunnassa, mutta eri kylissä. Ja vanhempia näyttelemistä kiinnostuneita on enemmän niin toi vanhempien ryhmä on täynnä vaikka nuoremmissa olis vielä tilaa.
Okei, suoraan sanottuna aika paska tuuri käyny sulla ton teatteriharrastuksen suhteen :D
 

Samankaltaisia keskusteluja

Ylös Pohja