Aihe vapaa Ostin tänään varaanin

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
...ja myös krokotiilin, kauriin ja peuran. Toiseksi viimeisestä en ole varma, onko se isokauris ja jälkimmäinen lienee metsä- tai tunturipeura, koska on poroksi kohtalaisen pitkäkoipinen.

Se varaani oli niin symppis, että koin kannattavaksi maksaa monta euroa kasasta muovia, joka esittää Varasijan tunnuseläintä(/-käyttäjää). 8)

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
Ihana c:

Varaanista tuli mieleen että naurattaa tää otsikko: "Valtava varaani tunkeutui ravintolaan - video todistaa kuinka rohkea tarjoilija kiskoi liskon hännästä ulos" :DD Tuohon ku miettii varaanin Varasijan käyttäjänä, ei eläimenä :D
Tuo Varasijan käyttäjäksi kuvitteleminen tuottaa kieltämättä reps-reaktion! 🤣

Muuten kyllä sanon sen tarjoilijan toiminnasta että hui! Varaanit purevat aika kipeästi ja voivat aiheuttaa kivan hankalan tulehduksen sen seurauksena, joten en uskaltaisi itse kokeilla. 👀

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
Olisi hauska nähdä kuvallista todistusaineistoa näistä hankinnoista. 🧐

Minulla ja puhelimellani oli vähän erimielisyyksiä siitä, oliko tärkeämpää kohdistaa tarkennus varaanin naamaan vai mattooni. Kamerani päätti asiasta minusta piittaamatta, joten vuorossa on siis uljaita tarkennuksia matostani ja joistain suttuisemmista olennoista sen päällä:

Reaktioarvo
1,522
Minulla ja puhelimellani oli vähän erimielisyyksiä siitä, oliko tärkeämpää kohdistaa tarkennus varaanin naamaan vai mattooni. Kamerani päätti asiasta minusta piittaamatta, joten vuorossa on siis uljaita tarkennuksia matostani ja joistain suttuisemmista olennoista sen päällä:

On kyllä hieno varaani (ja sarvipäät)! 😍

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Reaktioarvo
1,255
Tuo Varasijan käyttäjäksi kuvitteleminen tuottaa kieltämättä reps-reaktion! 🤣

Muuten kyllä sanon sen tarjoilijan toiminnasta että hui! Varaanit purevat aika kipeästi ja voivat aiheuttaa kivan hankalan tulehduksen sen seurauksena, joten en uskaltaisi itse kokeilla. 👀
No niinpä! Hatunnosto tarjoilijalle meiltä varaaneilta!

Ylös Pohja