Päivän muistutus

Hessu

Oman elämänsä Buster Keaton
Liittynyt
22.9.2021
Viestejä
23
Reaktioarvo
29
Muistakaahan lapset juoda riittävästi nestettä tänäänkin, koska se auttaa teijän aivoja jaksamaan ja pitää mielen virkeenä.

Ei, kahvia ei lasketa, koska se toimii elimistössä nestettä poistavasti. (Ei sillä että olisin juonut ite tänään ainoostaan puoli litraa kahvii.)
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Mulla on taas päinvastoin kun juon vettä noin neljä litraa päivässä. Ihmisen ei tarvitse juoda niin paljon, mutta se nyt on vaan tällainen tapa. Mutta kiiyos muistutuksesta. :)
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Muistakaahan lapset juoda riittävästi nestettä tänäänkin, koska se auttaa teijän aivoja jaksamaan ja pitää mielen virkeenä.

Ei, kahvia ei lasketa, koska se toimii elimistössä nestettä poistavasti. (Ei sillä että olisin juonut ite tänään ainoostaan puoli litraa kahvii.)
Oon juonut jo kaksi kuppia kahvia ja yhden energiajuoman 😅
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
en juo usein vettä ollenkaan, jos juon niin juon lasin tai kaksi päivässä. ainoa nesteytys on iso lonkero ja teetä jos joskus harvoin juon. pitäisi petrata tässä asiassa, auttaisi tuossa painonhallinnassa myös D=
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,823
Reaktioarvo
2,892
hmmmm oon juonu tänään varmaan viis lasillista maitoa ja kaakaoo, onkohan se hyvä määrä, paitsi juon kyllä koht lisääkin. ps. sun nikki häiritsee mua enkestä XDDD
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Heh, kiitos muistutuksesta! Pitää yrittää muistaa, tänään kun ei ole vielä tullut juotua yhtään mitään :D
 
Ylös Pohja