Ihastuminen P osottautu idiootiks

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Mä olin tosiaan niillä treffeillä P:n kanssa torstaina. Käytiin kahvilassa ja käppäiltiin. Musta meillä oli ihan hauskaa ja juttukin luisti ihan hyvin. Sit kun P oli lähdössä takasin kotiin junalla niin vielä halattiin ja P sano "Laitetaan viestiä". No sit kun olin päässy takas kotio niin huomasin et P oli poistanu mut kaikkialta, eikä ees ollu sanonu mitään.

Miks sitä kumppania on niin vaikee löytää?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
No mitä ihmettä D:< Olipas kusipää. Noh, ainaski ite poisti ittesä sun elämästä nii ei sun ois tarvinnu myöhemmin vaivautua. Ois kyllä toki voinu antaa jonku selityksen, varsinki ku ite vielä sano et laitetaan viestiä...
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Aika ikävää tommonen että sanoo et laitetaan viestiä ja sit poistaa yhteystiedot :/ miks on nii helvetin vaikee avata suutansa ja sanoa vaikka että mulla ei ehkä ollu nii kivaa ku sulla näytti olevan, etin ehkä jotain muuta?
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
No mitä ihmettä D:< Olipas kusipää. Noh, ainaski ite poisti ittesä sun elämästä nii ei sun ois tarvinnu myöhemmin vaivautua. Ois kyllä toki voinu antaa jonku selityksen, varsinki ku ite vielä sano et laitetaan viestiä...
No joo, mut eipä tollasen ihmisen kanssa voi rakentaa mitään ihmissuhdetta, jos tyyppi ei voi puhua suoraan.
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Aika ikävää tommonen että sanoo et laitetaan viestiä ja sit poistaa yhteystiedot :/ miks on nii helvetin vaikee avata suutansa ja sanoa vaikka että mulla ei ehkä ollu nii kivaa ku sulla näytti olevan, etin ehkä jotain muuta?
Niinpä, itelle on kerran aikasemminkin tehty näin, tosin silloin ei oltu vielä ehditty ees treffeille. Kertoo kuitenkin tästä toisesta osapuolesta paljon enemmän.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Täytyy olla aika pelkuri jos ei suoraan uskalla sanoa.

Mullekin käynyt noin että joku vaan kadottaa ja estää kaikkialla sanomatta mitään ja vielä monen vuoden jälkeen. En tosin tuntenut kuin netin kautta.
 

Samankaltaisia keskusteluja

Ylös Pohja