Musiikki Pääsen lempibändini (Sabaton) keikalle...

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
...mutta mummuni rupesi kyseenalaistamaan haluamistani ja miksi minä sinne olen menossa, ja äitini lähtee mukaani vaikkei edes kunnolla haluaisi.

Bye bye innostus sitten tästä, vaikka tätä olen odottanut :'(
Eiköhän se viimeistään löydy takaisin, kun pääsen keikalle :) Ainakin toivon niin, ja onneksi se on vasta huhtikuussa :))
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,969
Reaktioarvo
8,474
Sabatonin jäsenet innostuivat pelaamaan sisätiloissa pelattavaa maila-pallopeliä: Säbäton
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
176
Reaktioarvo
181
Aikamoista D: pitäävä vilkaista
Edit: huomasin että taispa olla k-18. En tiiä onko alaikäisille täysikäisen seurassa vai mitä? Mutta perkele!
perkele pitihän se arvata D: kaikkien hyvien bändien keikat on vaan täysikäisille :( varmaan liian kova meno alaikäsille ku kaikki headbängää ja riehuu
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Aikamoista D: pitäävä vilkaista
Edit: huomasin että taispa olla k-18. En tiiä onko alaikäisille täysikäisen seurassa vai mitä? Mutta perkele!
Ite menos Hartwal Areenalle, eikai siellä k-18, kun jo kerran lippukin taskussa??? D:
Edit: Vai sielläkö nimenomaan? D: En näe missään ikärajoja ::o
Iiks
 
Viimeksi muokattu:

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Ite menos Hartwal Areenalle, eikai siellä k-18, kun jo kerran lippukin taskussa??? D:
Edit: Vai sielläkö nimenomaan? D: En näe missään ikärajoja ::o
Iiks
Ticketmasterin sivuilla näky ainakin molemmat Kuopion ja Hartwalin keikat merkinnällä S/K-18 eli todennäköisesti kaille sallittu, mutta anniskelualue, jossa 18ikäraja erikseen.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Ticketmasterin sivuilla näky ainakin molemmat Kuopion ja Hartwalin keikat merkinnällä S/K-18 eli todennäköisesti kaille sallittu, mutta anniskelualue, jossa 18ikäraja erikseen.
Juu, näin äitinikin uskoi :D
 
Ylös Pohja