Typerä Pahin krapulasi? 🤮🤢🥂

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
860
Reaktioarvo
1,558
Tulkaapas kertomaan pahimpia krapuloitanne tänne. Hauska olis kuulla (vaikka se itse tunnehan on ihan kamalaa, tiedän).
Mitä olitte juoneet, missä olitte silloin, miten ilta sujui ja miten meni se krapula päivä sitten meni? Mikä auttoi ja millasia oireita oli?

Lupasitteko itsellenne ettette enään ikinä juo, mutta joitte silti 😅🤣
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Hih oon kans ihan immuuni darralle. Mulla on aamusin aina ihan hyvä olo ihan sama miten paljon olisin juonut enkä ikinä oo joutunut edellisen illan takia skippailemaan mitään seuraavan päivän menoja. Morkkis sen sijaan on välillä ollut sen verran paralysoivaa, että oon harkinnut absolutismia
 
Liittynyt
12.5.2021
Viestejä
97
Reaktioarvo
91
Mullahan oli yhes vaihees kunnon alkoholiongelma joten näitä järkyttäviä darroja on useempia. Sanoisin et pahimmat on se ku on oksentanu johonki ja sit pitää alkaa heikos kunnossa siivoomaan sitä oksennusta..... Ja kuten sanoin mulla oli tosiaan PAHA alkoholiongelma (kiitos mun eksän ja lapsuuden sun muun...) Tosiaan maksa-arvot oli yhes vaihees kymmenkertaset siihen nähen mitä ne normaalisti ihmisillä olis nii se sai heräämään ja yrittämään tekemään muutosta asiaan etten tapattas itteeni.. että joo.. Mitään huvittavaahan tossa ei oo ku jos ei ees muista oksentaneensa tai on oksentanu johonki sänkyyn nii siin ois voinu helposti käyä niin et olis tukehtunu omaan oksennukseensa. Ja paljon juttuja joutunu heittää menee sen takii et ei oo joko saanu niistä tai jaksanu yrittää saada oksennuksen hajua pois. Onneks näitä kertoi ei oo ku vaan ihan muutamia.

Mut sit toisenlaiset kamalat krapulat on ne ku oksentaa kaiken. Ei pysty ees tyyliin mennä yrittää tekee ruokaa koska verenpaine jotenki ihan vituillaan ja meinaa taju lähtee ku seisoo liian pitkään jne. Välil saattanu juoda darras jonku 3 litraa mehua/kivennäisvettä tms. mitä on "mukava" oksentaa ja kaikki tullu ulos. Ja ei oo tosiaan mitään muuta pystyny tekee ku maata sängyssä melkeinpä koko päivän. Päätä jyskyttää (migreenilääkkeet yleensä auttaa ennenpitkää) ja sen semmosta.

Joo ei mitään hauskoja krapulatarinoita. Juokaahan jooko vastuullisesti ettei teille käy mitään. <3
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Mun pahin krapula oli joskus yhden juhannuksen jälkeen, kun sää oli aivan tuskaisen kuuma ja samalla alkoi kunnon kuukautiskivut. Makasin vaan sellaisen puskan varjossa sikiöasennossa.


No, se itse krapula olisi tuskin ollut niin paha, mutta nuo muut jutut teki siitä tilanteesta ihan tuskaa.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
860
Reaktioarvo
1,558
Oma pahin krapulani oli viime juhannuksena. On sitä tullut juotua ennenkin erittäin paljon, mutta sanoisin että viime juhannus oli kamalin. Siis se seuraava päivä.
Vietettiin juhannusta puolison vanhemmilla ja ilta alkoi kevyesti pelkällä siiderillä.
Noh ilta piteni ja siirryttiin likööriin ja kuohuviiniin.
Muistakaa, älkää juoko montaa erilaista alkoholia illan aikana. Se sen pahimman krapulan aiheuttaa.
No minä siihen sorruin. Elikkäs siideriä, kuoharia ja likööriä. Sitten olikin boolia missä taisi olla vähän liikaa sitä viinaa. Niitä kun joi illan/yön aikana niin olo oli sen mukainen aamulla.
Olin kyllä syönyt illan aika grilliruokaa et ei ihan tyhjään vatsaan.

Aamulla sitten oli niin huono olo että ajattelin kuolevani siihen.
Mikään ruoka ei mennyt alas, päänsärky oli kamala ja se pahoinvointisuus vain kasvoi. Oksentanut en onneksi. Hyvin harvoin oksentelen kun juon. Tai siis join. Lopetin juomisen 2020 syyskuussa. Sain tarpeekseni siitä. Kuitenkin kummatkin eksistä aika pahoja alkoholin käyttäjiä, okei no ei toinen, mutta ensimmäinen kyllä. Hänhän oli alkoholisti. Joten päätin että itse en siihen enään koske.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Olin 18ja oltiin Amsterdamissa leirintäalueella jossa törmättiin muutamaan muuhun suomalaiseen. Siinä sitten pistettiin muutamia pulloja pyörimään ja ei paljoa muista. Aamulla heräsin tulikuumasta teltasta melkein 30 astetta auringon paiste. Kömmin teltasta ulos ja siitä alkoi oksentelu joka jatkuu ilta kymmeneen. Kuumuutta ei päässyt pakoon, suihkustakin piti maksaa eikä lämpöä säätää. Monet tuli juttelemaan koska olin kuulemma edellisenä iltana ystävystynyt niiden kanssa, mutta en mä heistä ketään muistanut ja halusin vain oksentaa rauhassa.
 
Liittynyt
22.5.2021
Viestejä
17
Reaktioarvo
12
Oon vieläki yllättyny et join aika paljo viime viikonloppuna mut seuraavana päivänä ei ees tapahtunu mitää. Ja se oli mun eka kerta kuh olin humalas joten mä olin vähä hämmentyny
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Oon vieläki yllättyny et join aika paljo viime viikonloppuna mut seuraavana päivänä ei ees tapahtunu mitää. Ja se oli mun eka kerta kuh olin humalas joten mä olin vähä hämmentyny
Nuoremmille ei tuu krapulaa yhtä herkästi, koska keho palautuu nopeammin. Ei mullekaan moneen vuoteen tullut juuri mitään, vaikka olisin juonut paljonkin. Nykyään pienikin määrä saattaa tuntua seuraavana aamuna vähän.

Nauti kun vielä voit!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Ekana tuli mieleen jotkut pikkujoulut vuonna 2018. Oli jotain boolia joka oli sitte ilmeisesti vähän petollista kun kai se oli sitte aika vahvaa. En vieläkään tosin ymmärrä miten oksensin siitä koska se oli siis ainut kerta ikinä ku oon oksentanu alkoholin takia. Niin mietin et voiko se olla myös joku random pöpö tai jotain. Joka tapauksessa kuulin et muutkin oli oksentanu ni en sit tiiä. Tai sit se oli vaan niin älyttömän vahvaa se booli. Joka tapauksessa, tuli tehtyä typeriä juttuja liittyen ihmissuhteisiin mm. Laitoin silloselle ihastukselle viestiä kavereiden kanssa ja kaikkee tämmöstä. Tosin eipä siinä sen kummempaa mut kyl se vähän nolotti jälkeenpäin kuitenkin. Muistan vaa kuinka mulla oli jo yöllä saatanan huono olo ja sit joskus aamulla/päivällä oksensin. Sen jälkeen kuitenkin helpotti ja iltaa kohden krapula taittui mukavasti siinä sitten niin. Ainiin, ja mulle nousi myös iha hirvee kuume. Muistan et laitoin patterin puhaltaa täysillä mun huonees ja laitoin kylpytakin ja lämpimät vaatteet ja paljon peittoa päälle ja silti hytisin kylmästä. Tuntu siltä niiku ois ollu joku 40 astetta kuumetta. Sit välil ku se kylmä meni ohi ni oli aivan saatanan kuuma ku se patteri puhals niin täysillä ja sit taas hetken päästä tuli niin vitu kylmä. Ja kaikki lihakset kipeenä tietty. Mutta sekin helpotti sitten illemmalla kyl.
 
Viimeksi muokattu:

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
penkkareiden jatkojen jälkeen, 2 päivän krapula. tosi pitkä päivä takana ja kauheen väsynyt olo mutta pitihän sitä ryypätä silti kunnolla. join muistaakseni 5 lonkeroa ja melkein kokonaisen gin lemon pullon ja vetelin vielä shotteja joskus aamulla yhen luokkalaiseni kanssa. nukuin huikeat 1h ja päivän sitten tärisin sohvalla ja pelkäsin kuolemaa. kotiin päästyäni oksensin ja nukuin muutaman tunnin. makasin toimintakyvyttömänä sängyssä sen 2 päivää ja itkin kun hirvee olo sekä fyysisesti että henkisesti.


viime lauantai. aika sama homma kun penkkareiden jatkoilla paitsi join vielä useampaa alkoholia sekasin ja eihän se hyvä ikinä oo :) olin aivan helvetin kännissä, pussailin ihmisiä, lähetin tinder matcheilleni noloja viestejä ja avauduin ihmisille kaikesta (kukaan ei onneksi taida muistaa mitään... en itekään) ja kaikkee tämmöstä noloa. en nukkunu yhtään ja aamulla oksensin joku 4 kertaa ja kotiin päästyäni noin kolmesti?
fyysisesti ei niin paha ollu kaiken sen oksentelun jälkeen mutta sain pahimman mental breakdownin hetkeen
TW/ itsetuhoiset ajatukset
halusin vaan lopettaa elämäni kun en vaan jaksanu kaikkea mutta pääsin siitäki yli enkä edes tehny mitään tyhmää.


oon onneks vähentäny juomistani viime aikoina ja seuraavan kerran aion juoda vasta yo-juhlissani tai juhannuksena ja ottaa vähän rauhallisemmin..
 
Ylös Pohja