Pakko avautuu yhestä jutusta (luuletteko et muistaisin jos jotain muutaki ois käyny?)

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Eli siis join tos pari päivää sit alkoholia ja koska mul ei ollu tupakkaa (jota yleensä kännis tekee mieli) nii lähin tonne lähibaarin eteen kysyy josko jollakulla ois myydä mulle yks. No ne sit pyys mua siihen istuu ja juttelee niien kaa ja yks niist lähti käymää kaupas. Sit ku se tuli takas nii sil oli muovipussi mukana mis oli kaljaa ja lonkeroo ja se kysy et haluunko tulla sen luokke juomaan lisää.

No totesin siin et mikäs siinä mut en sit oo kiinnostunu tekee mitään "semmosta". Ja se oli sille ihan fine. No me mentii sit sen kämpille ja juteltiin niitä näitä. En muista ihan tarkalleen et mistä kaikesta puhuttiin. Muistan et yhes vaihees halusin kokeilla sen piikkimattoo ja se totes et sitä käyttäes kuuluis ottaa paita kyl pois. No täähän ei mua haitannu ja makasin siinä sit braletissä jonkun aikaa. Istuin sen viereen sohvalle vieläki ilman paitaa koska en sinänsä välittäny, ku mun braletti oli kuitenki sen verta peittävä.

Se sit kysy et saaks se tehä mulle fritsun (kaulaan) ja olin ihan et siitä vaan, koska en jotenki kelannu siitä mitään semmost seksuaalista (oon vähän naiivi täs mieles). Kysyin silt et saanks mä tehä sille ja sit se oli ihan et "en mä haluu muhun mitään jälkii". Niinku what... Jäi tosta kieltämättä vähän loukkaantunu olo, vaik en mä erityisemmin välitä niin fritsujen tekemisestä ku antamisestakaan. Tuli vaan semmonen olo et se oli tavallaan epäreiluu et se tekee toiseen "merkin" mut sit et siihen ei saa tehä. Tai you know niinku halveeraavalta, ihan ku oisin sitä halvempi nii siks mulle sai tehä jäljen mut siihen ei.

Se sit jossain vaihees otti sen lelunsa esille ja kysy et onks se pieni. Selitin sille sit et se on ihan tavallisen kokonen ja jostain syystä päädyin antaa sille hand jobin?? En muista tarkalleen et miks.. Mul on epävakaa persoonallisuushäiriö ja tosi suuri miellyttämishalu nii kai mä sit vaan halusin miellyttää sitä (sen lisäks olin tosi kännissä ja mua on tosi helppo ns. huijata tekee asioita). Eikä mua siis ahdista se sinänsä et tein niin, ainoostaa vaa jos se menee kylille huutelemaan siitä hirveesti.

Kuitenki sit jossain vaiheessa se sano et jos mä jatkan tota vielä nii sit se tulee. Ja mä kysyin silt et haittaaks se muka ja sit se mun mielestä tuliki pian sen jälkeen. Nyt jälkeen päin mietittynä se varmaan sano sen siks silleen et se kai aatteli et se oli jotain ns. esileikkii ja et jos en lopeta sen tekemistä nii sit mä en "saa mitään". Selitin sille sit myöhemmin et mä oon aseksuaali et mä en saa seksistä ees mitään.

Muistan et puin sit jossain välis paidan takas päälle ku alettiin puhuu siitä et mentäs takas sinne baariin. Mietinki et... Luulis et jos muistan kuitenki paljon eri juttuja siitä mitä me siel sen asunnolla tehtiin ja puhuttiin ja näin, et muistaisin kyllä jos ois kaikki vaatteet lähteny päältä ja ois tapahtunu jotain enemmänki? Tai varsinki ku muistan kuitenki paidan pukeneeni takas päälle ja sen ku me lähettiin sielt sen kämpiltä, et muistaisin jos oisin joutunu pukee muitaki vaatteita päälle? En välttämättä muista ihan jokasta yksityiskohtaa, mut luulis et tommosen kyl muistais jos niin ois käyny?

Pelkään siis ihan hirveesti sitä et saisin HIV:n, nii siks tätä lähinnä panikoin. Mut niinku kuten selitinki nii muistan selkeesti et annoin sille hand jobin ja vaan hand jobin (en BJ) et sen jälkeen ei ois sit tapahtunu mitään muuta enää? Tai niinku tuskin sen jälkeen ku se on jo tullu nii oltais tehty mitään sen enempää.


Mut niin, luuletteko et muistaisin jos jotain muutaki ois käyny? D:
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Niin joo, muistan et se vissii valitti jotain niskakivuist ja mä sanoin sille et ottaa paidan pois nii annan sille hieronnan (ku oon ainaki palautteen perusteella tosi hyvä hieroja) ja sen jälkeen hipsuttelin sitä koska se on must kivaa niin kai se otti sen silleen vähän ku alotteen tekemisenä mun osalta, vaik mulle noi asiat ei oo mitenkää seksuaalisii tms. Tajusin vast nyt et se oli varmaan se syy miks se ehotti sen fritsun tekemistä ja otti sen sen lelunsa esille vaikka olin sanonu et en oo kiinnostunu harrastaa seksiä.

Oonpas oikeesti vitun naiivi ja tyhmä. :D

Toisaalta nyt ku mietin tota nii on kyl vähän helpottuneempi olo et ehkä se ei ollukaa vaa joku creepperi joka randomisti vetäsee peniksensä esille vaik toinen on sanonu et ei haluu harrastaa seksiä.
 
Viimeksi muokattu:

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Also kehuin tosi paljon sen kättä et se on tosi siisti (ku silt puuttu ranne kädestä kokonaan [synnynnäistä kuulemma] ja sen käsi oli sillee taittunu), ku must kaikki tommoset on vaan coolei, nii ehkä se otti sen silleen et oon kiinnostunu siitä siin mieles. Ku vitsailin et kai mul sit on semmonen "puujalkafetissi" ku kaikki tommoset on must vaa siistejä.

Varsinki ku kuulemma yleensä ihmiset ei tykkää siitä/aattelee siit pahasti.

Ja sit halusin näprätä sen kättä... lkjdrflgs

Nyt mul on tyhmä olo et vaan lähin sanomatta mitään sielt baarista. Mut lähin sen takii ku tosiaan totesin vissii et oon niin kännissä et pakko lähtee nyt ja heti (tai sillee vähän konemaisesti vaa nousin ja lähin ajattelematta sen tarkemmin mitään)..

Mietin et pitäskö mun koittaa mennä sinne baarin luo ja kysyy et tunteeks joku sen ku jos se kerta oikeesti oliki ihan mukava tyyppi ja minä typeryyksissäni kelasin et se oli creepperi ku otti kalunsa esiin vaa randomisti vaik se ei ees oikeesti ollu randomisti vaa minä ite vaan annoin harhaanjohtavia merkkejä..

Se vaikutti siis muuten oikeestiki tosi mukavalta ja kivalta.. Mietityttää vaan nyt vähän seki et pitääköhän se mua ihan kusipäänä ku lähin vaan sanomatta mitään..

Toisaalta luulis et se ymmärtäis jos selitän sille et miks katosin vaan?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Käy testeissä. Jotkut seksitaudit, kuten HPV, tarttuu myös käsien kautta. Ja jos on edes pieni riski että oot tehnyt jotain muuta niin kannattaa käydä.
Lähtökohtasesti myös neuvoisin olemaan menemättä tuntemattomien luokse. En tiedä minkä ikänen olet, mutta oikeasti varsinkin nuorena naisena humalassa ei kannata mennä tuntemattoman miehen mukaan tai ottaa vastaan tuntemattoman miehen tarjoamia juomia ellei oikeasti ole avaamattomia tölkkejä/pulloja. Hyvä ettei kyseinen mies ollut mikään rikollinen mutta aina ei voi tietää millasen ihmisen kanssa on tekemisissä
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Käy testeissä. Jotkut seksitaudit, kuten HPV, tarttuu myös käsien kautta. Ja jos on edes pieni riski että oot tehnyt jotain muuta niin kannattaa käydä.
Lähtökohtasesti myös neuvoisin olemaan menemättä tuntemattomien luokse. En tiedä minkä ikänen olet, mutta oikeasti varsinkin nuorena naisena humalassa ei kannata mennä tuntemattoman miehen mukaan tai ottaa vastaan tuntemattoman miehen tarjoamia juomia ellei oikeasti ole avaamattomia tölkkejä/pulloja. Hyvä ettei kyseinen mies ollut mikään rikollinen mutta aina ei voi tietää millasen ihmisen kanssa on tekemisissä
Siis en oo enää mikään nuori tyttönen, mut epävakaa persoonallisuushäiriö saa mut tekemään asioita joita kadun myöhemmin... Jotenki en siis usko et mitään muuta olis käyny ja et muistaisin sen kyllä ku kuitenki ihan hyvin muistin niitä tapahtumia sieltä muuten (varsinki ku mies oli tullu mun mielestä siinä sillon niin tuskin se olis ollu valmis tekee mitään lisää hetkeen ja lähettiin aika pian sen jälkeen sinne baariin). Ainut oli et sit ku lähin sielt baarista nii olin sit siin vaihees vissii päässy siihen kuntoon et muisti ei enää pelannukaa.

Kuinkahan helposti käsien kautta tommoset tarttuu... :unsure: En oo siis sen jälkeen mitenkään kosketellu itteäni ja olettanen et oon pessy kädet sen jälkeen muutenki.
 
Viimeksi muokattu:

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Niin ja ku muistan kuitenki et sen jälkeen ku se oli tullu nii selitin sille et oon aseksuaali et mua ei sinänsä haittaa tehä tommosii juttui mut mä en saa siit mitään.
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Hyvä ku tulin täältä kysymään et yhy luuletteko että muistaisin jos oltais jotain tehty ja sit ku joku sanoo jotain nii oon ihan et "kyllä mä nyt muistan et se tuli ja et pian sen jälkeen lähettiin baariin!!1". Mut varmaa sillon heti seuraavana aamuna just ei ollu vie kerenny kertaamaan et kuinka hyvin muistaa ja mitä.
 
Ylös Pohja