Aihe vapaa paljo siellä missä asut on pakkasta

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
Ehkä ne ei osaa käyttää talvivaatteita :Dd instassa välillä nähnyt kuinka kauhuissaa pk-seudun ihmiset on kymmenen asteen pikkupakkasista: ”onko pakko mennä ulos”
Ite luulisin rupeevani _harkitsemaan_ kauhuissani olemista vasta jossain -30 asteessa. .-.

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
473
Mut eiks pakkanen tunnu täällä etelässä meren vieressä ja jossain keski- tai Pohjois-Suomessa erilaiselta vai selittelenkö vaan? Ja joskus 20° pakkanen ei tunnu niin pahalta kun -10° toisena päivänä

Tumppetus

Kokenut
Reaktioarvo
144
- 27 astetta täällä. Eipä siinä muuten mitään mutta mulle oli ilmeisesti tullut yöllä kylmä tai jotain koska ikkunat oli aamulla auki kun heräsin :) Kukaan muu ei myönnä avanneensa ja mulla on tapana kävellä unissani joten syyllinen on aika selvä (eikä kukaan olisi päässyt mun huoneen ikkunaa avaamaan).

hulvaton

puuhöylä
Reaktioarvo
38
- 27 astetta täällä. Eipä siinä muuten mitään mutta mulle oli ilmeisesti tullut yöllä kylmä tai jotain koska ikkunat oli aamulla auki kun heräsin :) Kukaan muu ei myönnä avanneensa ja mulla on tapana kävellä unissani joten syyllinen on aika selvä (eikä kukaan olisi päässyt mun huoneen ikkunaa avaamaan).
:0

kori

Kokenut
Reaktioarvo
168
-20 eli melko tavallinen :-) ahaha jotenkin naurattaa aina kun jotkut helsinkiläiset kauhistelee kuinka joku -10 on jo niin kylmä, että melkein kuolee.

pliis
No hei täällä ei oo ollut moneen vuoteen käytännössä yhtään pakkasta niin ei oo tottunut. Varsinkin viime vuonna ei ollut talvea ollenkaan :'---(
Ja itse olen nyt pärjännyt mitä nyt naama jäätyy :oops:

Nyt viime yönä en ollut jäässä kun nukuin ovi auki.

Nairne

Shagger
Reaktioarvo
294
-6, ei lähellekään mitä toivoisin koska kaipaan kunnon talvea D: nuo Suomen kelit kuulostavat mahtavilta, etenkin -20 asteen pakkaset

Ylös Pohja