Mielenterveys Paskaahan tää oon mutta pakko jaksaa :))

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Onneks on TET nii ei tarvi tehä mittää järkevää

Tai no onhan se alakoululaisten avustaminen varmaan ihan järkevää mutta siis ei tarvi kuiteskaa itellä opiskella mittää
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Aa juu,saanko kysyä mil tavalla sun elämä on paskaa ei oo pakko kertoo jos et haluu ja tsemppiä elämään ,uskon et asiat viel järjestyy paremmaks <3
Monta vuottahan tätä on jatkunu, masennus ja ahistus ja ties mikä

Ja kiva kuunnella sit äitin syytöksiä asioihin joille en voi mittää ja jotka ei oo mun vika ja syytöksiä myös valehtelusta vaikka mää en valehtele koskaan jo pelekästään sen takia ku tiiän minkälaisia ongelmia se voi aiheuttaa (itellä mm. pahat luottamusongelmat) Toki joo se on nyt vaan vihanen ku kukaan ei tee mittää ja iskäki on häipyny vaa metsästämään vaikka pittäis siivota mut kuitenki. Vielä ku äiti on sanonu et se ei haluu käyttää mittää mun ongelmia mua vastaan nii joo :DDDDDDD
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Monta vuottahan tätä on jatkunu, masennus ja ahistus ja ties mikä

Ja kiva kuunnella sit äitin syytöksiä asioihin joille en voi mittää ja jotka ei oo mun vika ja syytöksiä myös valehtelusta vaikka mää en valehtele koskaan jo pelekästään sen takia ku tiiän minkälaisia ongelmia se voi aiheuttaa (itellä mm. pahat luottamusongelmat) Toki joo se on nyt vaan vihanen ku kukaan ei tee mittää ja iskäki on häipyny vaa metsästämään vaikka pittäis siivota mut kuitenki. Vielä ku äiti on sanonu et se ei haluu käyttää mittää mun ongelmia mua vastaan nii joo :DDDDDDD
Aa juu ymmärrän, mullakin on vähän äitin kaa luottamusongelmia ,pääasias tupakin takia plus sit jotain valehteluja joskus.Toivottavasti oot apua saanu noihin masennukseen ja ahistukseen
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Aa juu ymmärrän, mullakin on vähän äitin kaa luottamusongelmia ,pääasias tupakin takia plus sit jotain valehteluja joskus.Toivottavasti oot apua saanu noihin masennukseen ja ahistukseen
Kai nuo aikuset yrittää auttaa mua mutta en nyt tiiä auttaako
 
Ylös Pohja