Tarinat Peili

neptunia

\ಠ___ಠ/
Liittynyt
17.9.2021
Viestejä
138
Reaktioarvo
113
Nostin katseeni kännykästä ikkunaan. Aurinko paistoi ja mitä tuli mieleen oli toukokuun loppuviikot. Se, kun pidettiin kaverin kanssa hauskaa istumassa metsässä spämmimässä tuntemattomia. Ja se kun liikuntatunneilla ihastukseni jutteli ja hymyili minulle useasti, ja huomasi jos olin allapäin ja jutteli silloinkin.

Sitten mieleen tuli kesäkuu. Se kun sain ensimmäisen kerran kuulla että minuun oli rakastuttu. Ne lukuisat retket rannalle.
Se kun juoksimme ympäri rantaa ajaen poikaystäviämme takaa. Tai no, vain minulla oli poikaystävä. Muut olivat kaverien ihastuksia, jotka sattumoisin liikkuivat kaikki samoissa piireissä.

Nousin ylös sängystä. Sen vieressä on peili, johon katson. Olin muuttunut paljon puolen vuoden aikana. Silmälasit olivat vaihtuneet tummiin rajauksiin ja ennen leukaan asti olleet hiukset ulottuivat jo lähes olkapäihin. Enkä pitänyt enää kulunutta hupparia ja hiuspantaa vaan kauluspaita, suorat housut ja koruröykkiö. Kaveripiirit vaihtuivat, olin sosiaalisempi ja enemmän ulkona kaapista; ne tajusivat jotka tajusivat, jos ei tajunnut niin sitten ei tajunnut. Olin onnellisempi.

Ja se kaikki tuntui eiliseltä.
 
Ylös Pohja