Pelit 🎮 Pelailussa nyt: Randomeja pelejä 🎮

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
348
Reaktioarvo
516
Äsken tuli pelattua Switchillä Animal Crossingia. Nyt pelailussa Xenoblade Chroniclesin Switch versio

 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Oon jäänyt totaalikoukkuun Wild Riftiin. League of Legendsin mobiiliversio.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Olen jo monta kuukautta yrittänyt pelata Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords:ia (huh huh mikä nimihirviö) läpi, mutta en vieläkään ole päässyt loppuun asti, koska ei ole ollut aikaa. :D Hyvä peli kuitenkin.
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
348
Reaktioarvo
516
Tänään tuli pelattua Super Smash Bros Ultimatea
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
348
Reaktioarvo
516
Tänään pelasin Mario golf super rushia
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
348
Reaktioarvo
516
Tänään tuli pelattua Fire Emblem three housesia ja valitsin Black eagles koplan
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,952
Reaktioarvo
8,464
Olen jo monta kuukautta yrittänyt pelata Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords:ia (huh huh mikä nimihirviö) läpi, mutta en vieläkään ole päässyt loppuun asti, koska ei ole ollut aikaa. :D Hyvä peli kuitenkin.
Kotor II tuli pelattua aikoinaan läpi, mutta vain kerran. Se on erittäin huono peli mielestäni, kun Lucasarts katkaisi rahoituksen siltä kehittäjältä (Obsidian?) ja peli on hirveä tilkkutäkki ja osa hahmoista ei käy järkeen.

Kotor I on taas parhaita pelejä ihmiskunnan historiassa.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Kotor II tuli pelattua aikoinaan läpi, mutta vain kerran. Se on erittäin huono peli mielestäni, kun Lucasarts katkaisi rahoituksen siltä kehittäjältä (Obsidian?) ja peli on hirveä tilkkutäkki ja osa hahmoista ei käy järkeen.

Kotor I on taas parhaita pelejä ihmiskunnan historiassa.
Kotor I on kyllä loistava peli, todella mukaansatempaava ja suorastaan koukuttava. Olen muutaman kerran pelannut sen läpi ja joka kierroksella pelillä on uutta annettavaa.

Pidän kyllä Kotor II:stakin, mutta on kyllä ensimmäiseen verrattuna laahaava ja huomattavasti sekavampi. Ei sitä meinaa jaksaa pelata läpi ollenkaan, kun tulee niitä pitkiä kohtia kun ei tapahdu mitään mielenkiintoista.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,952
Reaktioarvo
8,464
Kotor I on kyllä loistava peli, todella mukaansatempaava ja suorastaan koukuttava. Olen muutaman kerran pelannut sen läpi ja joka kierroksella pelillä on uutta annettavaa.

Pidän kyllä Kotor II:stakin, mutta on kyllä ensimmäiseen verrattuna laahaava ja huomattavasti sekavampi. Ei sitä meinaa jaksaa pelata läpi ollenkaan, kun tulee niitä pitkiä kohtia kun ei tapahdu mitään mielenkiintoista.
Ja kun tapahtuu jotain, niin se on jotenkin irrallaan aiemmasta. En ymmärrä miksi Lucasarts julkaisi sen, kun eivät rahoittaneet loppuun.
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
348
Reaktioarvo
516
Pelailussa nyt: Pokemon brilliant diamond
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
348
Reaktioarvo
516
Tänään tuli pelattua Pokemon let's go Pikachua
 
Ylös Pohja