Pelit Pelikesu

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Bringing this back, koska sain pelattua Valhallan "läpi", eli kaikki päätarinan tehtävät ja se osoittautu aika hyväksi peliksi!

Digasin viikinkejä (aloin myös kattoo Vikingsiä ja koukutuin siihen aika rankasti :D) ja muutenki se stoori oli aika mielenkiintonen. Vähän nää sivutehtävät on kyllä tylsähköjä ja tää grindaaminen ei oo niin mun juttu. Eivor ja Vili oli kohokohta (vaikkakin oisin halunnu 15h lisää stooria niiiden kesken. Voisivat tehä DLC:n vaan Vilistä, kiitos) ja Sigurdin takasinsaaminen "hyvällä" lopulla :-) Niin, ja musiikit ihan BEST, koska tajusin, että tässä on sama tyyppi (Einar Selvik), jonka biisejä on Vikingsissä :-D
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
oh god, ku avasin ubisoftin ja sieltä ponnahtaa 15 gigan päivitys ja mun netti on nopeudeltaan 1mb/s, koska taloyhtiön ilmanen yhteys, johon mulla ei oo varaa ostaa lisää :DDDDDDDD

Seuraavat 3h sitten tätä.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Ne jotka pelaa niin, mitä pelissä GTA V tehdään? Kyselenkö tyhmiä, mutta youtube videoiden perusteella on monta eri vaihtoehtoa mitä siellä voi tehdä.

Siellä voi ajaa autolla, mutta mistä ne niitä autoja sinne saa? Siellä tuntuu olevan kaikki autot maan ja taivaan väliltä ajettavissa. :unsure:

Pelin kaupunki perustuu San Franciscoon, mutta onko siellä jotain rajoja? Tuleeko näkymätön seinä vastaan?:LOL:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Ne jotka pelaa niin, mitä pelissä GTA V tehdään? Kyselenkö tyhmiä, mutta youtube videoiden perusteella on monta eri vaihtoehtoa mitä siellä voi tehdä.

Siellä voi ajaa autolla, mutta mistä ne niitä autoja sinne saa? Siellä tuntuu olevan kaikki autot maan ja taivaan väliltä ajettavissa. :unsure:

Pelin kaupunki perustuu San Franciscoon, mutta onko siellä jotain rajoja? Tuleeko näkymätön seinä vastaan?:LOL:
musta ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä D: mut puhutko story modesta, eli siitä ku on 3 pelattavaa hahmoa? autoja voi varastaa ja sitte myös ostaa itte, ku on varaa.

tietääkseni los santos perustuu los angelesiin, mutta varmaan jotain samoja piirteitä voi löytyä myös san franciscosta 🌞 jjjaa noo, meri on aika lailla rajana joka paikassa, seinää ei pitäisi olla missään D: gtassa sä voit tehä ihan mitä sä haluat! toki riippuen, et tarkotatko story modea vai onlinea
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,994
Reaktioarvo
8,480
Ne jotka pelaa niin, mitä pelissä GTA V tehdään? Kyselenkö tyhmiä, mutta youtube videoiden perusteella on monta eri vaihtoehtoa mitä siellä voi tehdä.

Siellä voi ajaa autolla, mutta mistä ne niitä autoja sinne saa? Siellä tuntuu olevan kaikki autot maan ja taivaan väliltä ajettavissa. :unsure:

Pelin kaupunki perustuu San Franciscoon, mutta onko siellä jotain rajoja? Tuleeko näkymätön seinä vastaan?:LOL:
Peli perustuu Los Angelesiin, vai näetkö useinkin San Franciscossa Hollywood-kylttiä?

Tehdään tehtäviä, tai liikutaan vapaasti.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
musta ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä D: mut puhutko story modesta, eli siitä ku on 3 pelattavaa hahmoa? autoja voi varastaa ja sitte myös ostaa itte, ku on varaa.

tietääkseni los santos perustuu los angelesiin, mutta varmaan jotain samoja piirteitä voi löytyä myös san franciscosta 🌞 jjjaa noo, meri on aika lailla rajana joka paikassa, seinää ei pitäisi olla missään D: gtassa sä voit tehä ihan mitä sä haluat! toki riippuen, et tarkotatko story modea vai onlinea
Sellasia videoita olen ainakin nähnyt kun tekee siinä pelissä jotain laitonta ja lähtee poliiseja karkuun. Ilmeisesti vapaampi versio?

Tosi aidon näköinen se kaupunki, (näytti jopa ehkä aidommalta ennen kuin aloin pelaamaan pelejä.) Pitäisi kyllä ostaa tuo peli joskus ja mahdollisesti myös joku laite millä sitä pelata. Play Station tai Xbox? Varmaan tietokoneellekin saa mutta en pidä sitä hyvänä, (vaikka mitä minä olen mitään sanomaan kun en ole ikinä konsolipelejä pelannut :D)

Löytyykö pelistä koko valtava Los Angeles, mutta siis vesi rajaa sen joka suunnasta? Mitä olen videoita nähnyt niin usein niissä liikutaan ydinkeskustoissa tai asutuksen ulkopuolella. Löytyykö sieltä myös lähiöitä? Entäs kadun nimiä, ja jos löytyy niin onko ne oikeiden teiden nimet vai kaikki jotain nimiväännöksiä? Kysyn koska kiinnostaisi tietää onko pelimaailman Orange Countyn kaupungin osassa sukulaisten vielä muutama vuosi sitten omistama talo. :unsure: Olisi jännä nähdä, mutta jos se peli ei olekkaan täysin tarkka?
Peli perustuu Los Angelesiin, vai näetkö useinkin San Franciscossa Hollywood-kylttiä?

Tehdään tehtäviä, tai liikutaan vapaasti.
En ole pelannut sitä peliä ikinä joten en ole nähnyt sitä kylttiä. Muutenhan se olisi ollut itsestään selvyys. Muistin lukeneeni aiemmin osavaltiosta San Andreas johon sekoitin varmaan tuon Friscon.
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
GTA V on kyllä yks parhaista peleistä, mitä oon koskaan läpi päässyt. Tosi hyvä story ja mekaniikkakin toimii suurimmaksi osaksi. Itse pelasin PC:llä, koska en mitään konsoleita omista...

Pelin kartta on todella iso ja siellä on mm. autiomaata, vuoristoa, suurkaupunkia ja sitten lähiöalueita. Pelattavana tosiaan kolme hahmoa, joita sitten vaihdellaan tarinan mukaan, mutta voi myös lennosta vaihtaa mihin haluaa. On tosiaan aika laaja peli ja tarina pitkä, mutta worth it! Päivitysten ansiosta myös grafiikat on pysyneet suurin piirtein ajan tasalla ja näyttää hyvältä, vaikka peli julkastiin jo 2013

Niin, ja GTA San Andreas on saman valmistajan aiempi peli, johon varmaan sekoitit
 
Viimeksi muokattu:

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Sellasia videoita olen ainakin nähnyt kun tekee siinä pelissä jotain laitonta ja lähtee poliiseja karkuun. Ilmeisesti vapaampi versio?

Tosi aidon näköinen se kaupunki, (näytti jopa ehkä aidommalta ennen kuin aloin pelaamaan pelejä.) Pitäisi kyllä ostaa tuo peli joskus ja mahdollisesti myös joku laite millä sitä pelata. Play Station tai Xbox? Varmaan tietokoneellekin saa mutta en pidä sitä hyvänä, (vaikka mitä minä olen mitään sanomaan kun en ole ikinä konsolipelejä pelannut :D)

Löytyykö pelistä koko valtava Los Angeles, mutta siis vesi rajaa sen joka suunnasta? Mitä olen videoita nähnyt niin usein niissä liikutaan ydinkeskustoissa tai asutuksen ulkopuolella. Löytyykö sieltä myös lähiöitä? Entäs kadun nimiä, ja jos löytyy niin onko ne oikeiden teiden nimet vai kaikki jotain nimiväännöksiä? Kysyn koska kiinnostaisi tietää onko pelimaailman Orange Countyn kaupungin osassa sukulaisten vielä muutama vuosi sitten omistama talo. :unsure: Olisi jännä nähdä, mutta jos se peli ei olekkaan täysin tarkka?

En ole pelannut sitä peliä ikinä joten en ole nähnyt sitä kylttiä. Muutenhan se olisi ollut itsestään selvyys. Muistin lukeneeni aiemmin osavaltiosta San Andreas johon sekoitin varmaan tuon Friscon.
joo, mennään poliiseja karkuun aika usein 🤣 sillon ku perseilee storyssa tai onlinessa ni poliisit lähtee aika nopiaan perään. salisbury jo selittikin, mut mie lisään sen, että tosiaan storyn lisäksi on online, johon voit luoda oman hahmon. onlinessa ei ole samalla tavalla mitään tarinaa, mut voit siellä ostaa esim. autoja ja kiinteistöjä, huumebisneksiä, toimiston ja vaikka mitä muuta!

kyl mä sanoisin, et se kaupunki on _todella_ aidon näköinen. se on aika hauskaa, ku kattoo jotain sarjaa tai leffaa, joka on kuvattu los angelesissa ni sieltä ihan oikeesti tunnistaa paikkoja 🤣 sillee "ahaa, hei muistan tän gta:sta!" voi siis hyvinki olla, että löydät sen talon sieltä D: kaupunginosat on eri nimisiä ku oikees elämäs, ni uskoisin, et kadun nimetkin on erilaiset D: sitä en kyl iha osaa sanoa, et kuinka niinku isossa mittakaavassa los angeles on siihen kuvattu tai niinku et onko ihan kirjaimellisesti "kaikki" kuvattu siellä.

mä itse olen pelannut aina pleikkarilla, mutta oon vähän kokeillut myös pc:llä. mä sanoisin, että osta gta sellaseen laitteeseen, jolle sulla on käyttöä muutenkin joskus D: mä ite esim. oon aina tykännyt enemmän pleikkarista ja sen peleistä, joten se oli mulle ihan selvä peli et minkä ostan.
 
Ylös Pohja