Aihe vapaa pelottaa kun tuo yksi ei vastaa

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
tänään piti nähä, aamulla tärkeetä menoo ja ei vastaa. kuulin viimeks eilen illalla ja tänään soittanut _40_ kertaa koska oon niin huolissani, pelkään et on vetäny överit tmv. sil oli univelkaa ni eka aattelin et se vaa nukkuu mut ei kai se voi 24h olla taju kankaalla?? ei oo sen tapasta olla näin kauan vastaamatta ku nähään melkein joka päivä

ahdistaa D= enkä voi oven taakse mennä ku en muista tarkkaa osoitetta yyh

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
itkettää niin, silmät on turvonnut ja naama punottaa ku paviaanin perse, en tiiä mikä paniikki iskee ihan yhtäkkiä ja purskahdan itkuun, mietin vaan kaikkia pahimpia skenaarioita vittu nyt katson itse ilkimys 3 että saisin muuta ajateltavaa siihen asti et napit vie unten maille koska rydän räjähtää kohta

ihanaa ruikuttamista taas terve vaan

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
näköjään lääkkeet vei niin turraksi ettei enää itketä mutta miten saan nää ajatukset pois mun päästä kun ei hirveään montaa syytä keksi miksi se noin katoaisi ja ne kaikki on kamalia vaihtoehtoja, ehkä pitäisi yrittää nukkua mutta pelottaa sekin perkele

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
SE VASTAS kuka helvetti voi nukkua yli 24h putkeen, itkin täällä taas turhaan mutta onpahan itkukiintiö nyt täynnä, luojan kiitos

Ylös Pohja