Pelottaa

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Vittu oon yksin turun keskustassa ettimässä jotain salea täällä lähti kaks keski-ikäistä miestä seuraa ja jotkut juopot tuijottaa perään, mä oon abaut paniikissa ja mua pelottaa ihan hirveenä!!!
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Toivottavasti selvisit ja olet turvassa!
Paras tapa reagoida tuollaiseen on lyöttäytyä muiden ihmisten seuraan, mennä juttelemaan kaupan myyjälle tai jotain.

Amsterdamissa asuessani mua seurattiin aika usein ja aina käännyin ympäri keskustan turistirysään ja liityin isoon porukkaan ihan pokkana että "moi toi mies seuraa mua niin mä nyt hengaan teidän kanssa kunnes se lähtee".
Kun taas asuin Helsingin Töölössä, lähti mies seuraamaan mua klubilta kotiin. Onneksi pilkku ei ollut vielä tullut niin menin johonkin matkan varrella olevaan kuppilaan sisään. Mies jäi odottamaan mua oven eteen. Menin sitten ikkunan viereiseen pöytään ja sanoin siinä istuvalle miehille että "katso toi mies ulkona on seurannut mua keskustasta asti ja nyt se jo jäi odottamaan mua ulos." Nää miehet koputti ikkunaan ja näytti käsillä kaulankatkomis merkkejä jotwn minua seurannut mies lähti vikkelään ja pääsin turvallisesti kotiin.

Aivan kamalaa että tällaista joutuu pelkäämään.😡😩
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Kiitos kaikille! Mä pääsin hyvin sinne saleen ja ne miehenät jäi oottaa siihen sen ulkopuolelle onneks äiti ja veli oli sisällä ja tuli mun kaa sieltä ulos nii ne miehet lähti vetää! Mä olin jossain rautatieaseman lähellä jossa hengas paljon epäilyttävää porukkaa, tämmöset tilanteet on ihan kamalia :( varsinkin jos on hyvin nuoria tyttöjä jotka ei osaa puolustautua tuohon aikaan ulkona
 
Ylös Pohja