Mielenterveys Perkele ku pää räjähtää kohta

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
En vaan oikeesti jaksa enää yhtään mitään. Olin siis viikonlopun mummolla ja se on just sellanen että se puhuu kokoaika eikä millään lopeta, ja ite en oo juuri yhtään puhelias ihminen vaan haluan olla rauhassa ja sitten se siinä hössöttää jotain koronaan liittyvää roskaa mitä se kuuntelee radiosta ja mä en millään jaksais kuunnella, onneks olin toisen päivän poissa sieltä, autotapahtumassa, sitten ku tänään vihdoin pääs mummon luota kotiin ni vanhempien läsnäolo aiheuttaa taas sellasen vitutuksen että ei hyvää päivää, haluun vaan olla rauhassa, en jaksa kuunnella mitään niitten turhaa paskaa. Muutenki musta tuntuu että vihaan ihmisiä päivä päivältä vaan enemmän, koska ne ei tunnu ikinä ymmärtävän mistään mitään, mua ahistaa helvetisti koulun alku ja kaikki muukin tällä hetkellä, ja kokoajan on sellanen olo että oon vaan vaivaks kaikille vaikka en tee yhtään mitään, ja koko nykymaailma ja tulevaisuus ahdistaa koko aika enemmän. Olo on kyllä sellanen että tuun kohta hulluks täällä. Aika sekavaa tekstiä tääkin varmaan mutta ihan sama.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Mun mummo on myös ihan kauhee hössöttäjä ja sata kertaa puheliaampi ku minä. I mean rakastan sitä tietty, mut se hölötys uuvuttaa tosi nopeesti. Sit oon aina ihan ahistunu ku tuun sen luota D:
 
Ylös Pohja