Hui onko toi oikea??Pelkään hämähäkkejä mutta tuo otus on ihana D: odotan että saatais toinen!
Hyi helvettiD:On tietysti :D pikkuinen
Anteeksi jos se säikäytti D: mä pelkään hämähäkkejä ja kaikkia ötököitä aivan helvetisti mutta tuo on jotenki symppis. Ei liian iso mutta ei niin pieni että se salakavalasti hiipis säikyttelemään D: ja tottakai se asuu laatikossaan eikä pääse sieltä ite poisHyi helvettiD:
Tai siis en mö hämiksiä pelkää (paitsi isoja ja myrkyllisiä)
Mut ne säikyttelee mua ni en siks tykkää niistä
Ei tuo säikäyttänyt varsinaisesti mutta ne kun yleensä vaan hiipui hiljaa johonkin seinälle ja tuijottaa verhoista kun makaan jossain lattialla ja sit huomaan sen vasta ku se liikkuuD::Anteeksi jos se säikäytti D: mä pelkään hämähäkkejä ja kaikkia ötököitä aivan helvetisti mutta tuo on jotenki symppis. Ei liian iso mutta ei niin pieni että se salakavalasti hiipis säikyttelemään D: ja tottakai se asuu laatikossaan eikä pääse sieltä ite pois
Samaistun tähän, meillä välillä karkaa ruokaeläimiä ja sit hypin seinille ku sohvalla huomaan että vieressä istuu joku heinäsirkka tai torakka. Tossa hämähäkissä on kivaa just se että se on turvallisesti laatikossa eikä pääse hiippailemaan liian lähelle :'DEi tuo säikäyttänyt varsinaisesti mutta ne kun yleensä vaan hiipui hiljaa johonkin seinälle ja tuijottaa verhoista kun makaan jossain lattialla ja sit huomaan sen vasta ku se liikkuuD::
Hui kuka teille tuommoisia otuksia on hommannut:DSamaistun tähän, meillä välillä karkaa ruokaeläimiä ja sit hypin seinille ku sohvalla huomaan että vieressä istuu joku heinäsirkka tai torakka. Tossa hämähäkissä on kivaa just se että se on turvallisesti laatikossa eikä pääse hiippailemaan liian lähelle :'D
Aivan:DArmas kumppanini on matelijaharrastaja, tehokasta siedätyshoitoa mun ötökkäkammolle :D
Miten pitkään ne elää? Onko otuksella nimeä?Mäkään en tykkää mutta hyppyhämähäkit on spesiaaleja! Miinuksena lyhyt ikä :/
Minkäs niminen hän on? :3Mäkään en tykkää mutta hyppyhämähäkit on spesiaaleja! Miinuksena lyhyt ikä :/
Miten pitkään ne elää? Onko otuksella nimeä?
Elää vuoden, pari ilmeisesti en oo edes varma D: ilmeisesti hämähäkit elää "nopeammin" jos ne syö usein ja on sit lyhytikäisempiä ja päinvastoin eli seki vaikuttaa.Minkäs niminen hän on? :3
Ahaa mielenkiintoistaD:Elää vuoden, pari ilmeisesti en oo edes varma D: ilmeisesti hämähäkit elää "nopeammin" jos ne syö usein ja on sit lyhytikäisempiä ja päinvastoin eli seki vaikuttaa.
Kumppani anto kummallisen nimen jota en kerro ku pelkään bustaavani itteni hämähäkillä :'D
No höh, että se elää nuon "vähän" aikaa :( Mutta on kyllä mielenkiintoista tuo, että se elää nopeammin, jos se syö :DElää vuoden, pari ilmeisesti en oo edes varma D: ilmeisesti hämähäkit elää "nopeammin" jos ne syö usein ja on sit lyhytikäisempiä ja päinvastoin eli seki vaikuttaa.
Kumppani anto kummallisen nimen jota en kerro ku pelkään bustaavani itteni hämähäkillä :'D