Taide PIIRUSTUSHAASTE (starttaa perjantaina 5.3., ilmoittaudu mukaan!)

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
anteeksi mä oon unohtanut kokonaan että mä oon lupautunut tämmöseen.
Ei se mitään. Vielä ehtii, tai jos ei inspaa osallistua nyt, niin myöhemminkin kerkeää! 👍

Tämä tosiaan ei ole mikään piirustuskilpailu, joten ei ole niin turhan tarkkaa, onko kuva valmis juuri deadlineksi merkittynä päivänä vai ei. Kunhan ei mielellään ennen sitä julkaise, etteivät aikataulut mene ihan päin mäntyä. :D
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
anteeksi mä oon unohtanut kokonaan että mä oon lupautunut tämmöseen.
Sellaista piti vielä kysyä, että haluatko edelleen ilmoituksia tästä haasteesta? Ajattelin aina uuden aiheen aikarajan alkaessa tägätä kaikki osallistujat samaan viestiin ja ilmoittaa meneillään olevan aiheen aikarajan, niin ei jää vahingossa huomaamatta.

En poista ketään listalta vaikka edellistä piirrosta ei olisikaan julkaistu, joten jos et halua minun tägäävän sinua enää, niin ilmoitatko, jotta voin ottaa nimesi tägäyslistalta pois, kiitos. 👍

Voit siis yhä edelleen osallistua haasteeseen omaan tahtiisi, jos haluat. En ota sinua varsinaiselta osallistujalistalta pois, ellet erikseen pyydä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Sellaista piti vielä kysyä, että haluatko edelleen ilmoituksia tästä haasteesta? Ajattelin aina uuden aiheen aikarajan alkaessa tägätä kaikki osallistujat samaan viestiin ja ilmoittaa meneillään olevan aiheen aikarajan, niin ei jää vahingossa huomaamatta.

En poista ketään listalta vaikka edellistä piirrosta ei olisikaan julkaistu, joten jos et halua minun tägäävän sinua enää, niin ilmoitatko, jotta voin ottaa nimesi tägäyslistalta pois, kiitos. 👍

Voit siis yhä edelleen osallistua haasteeseen omaan tahtiisi, jos haluat. En ota sinua varsinaiselta osallistujalistalta pois, ellet erikseen pyydä.
Poista vaan D:
En ymmärrä, miksi aina ilmottaudun tämmösiin, jos tiedän, että mun motivaatio on mitä on.
:D Mutta oon mä miettinyt vähän, että millaista kuvaa piirtäisin, joten ehkä mä voisin omaan tahtiini osallistua haasteeseen.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Poista vaan D:
En ymmärrä, miksi aina ilmottaudun tämmösiin, jos tiedän, että mun motivaatio on mitä on.
:D Mutta oon mä miettinyt vähän, että millaista kuvaa piirtäisin, joten ehkä mä voisin omaan tahtiini osallistua haasteeseen.
Otin sinut tägäyslistalta pois. Jätän sinut vielä osallistujalistaan (löytyy tämän keskustelun aloitusviestistä), niin voin lisätä nickisi perään mahdolliset tuotoksesi. Voit tehdä niitä rauhassa omaan tahtiin. 👍
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Hei <3
Onks nyt jo liian myöhästä liittyä? :)
Jos ei ni ois ihana osallistua...
Rakastan nimittäin piirtää, vaikka en ookkaan siinä mikään paras... :D
Ei ole liian myöhäistä! Tervetuloa siis mukaan! :D

Ensimmäisen osion kuvan DL on tänä perjantaina 19.3., mutta haasteesta ei putoa pois, vaikka myöhäistyisit tai jättäisit ensimmäisen kuvan piirtämättä.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Ainii ja piti vielä varmistaa, miten aijaa.com siis toimii ja miten jaan kuvan tänne...? En siis oo ikinä käyttäny sitä...😅
Suosittelen tekemään tunnukset sinne, niin pystyt hallinnoimaan sinne lataamiasi kuvia paremmin ja tarvittaessa poistamaan ne jälkikäteen.

Jos et halua tehdä tunnuksia, niin kuvan lataaminen onnistuu sinne näin:

1. Paina kohtaa "Valitse tiedostot", niin aukeaa ikkuna, josta voit valita haluamasi kuvan. Sen jälkeen paina "Upload".


2. Kun kuva on valittu ja se on latautunut, paina kohtaa "Kuvakoodit", niin kuvan koodit avautuvat.


3. Kopioi sieltä esim "Forum (small)"-tekstin alapuolinen koodi. Liitä se tänne foorumiviestiisi.


Kuva näkyy foorumilla tällä tavalla alkuperäistä kokoaan pienempänä, mutta kuvaa klikkaamalla sen saa auki isompana:


Voit myös kopioida osoitekentästä kuvan osoitteen ja liittää sen foorumiviestiisi, jolloin kuva linkkeineen näyttää tältä:
 
Viimeksi muokattu:

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
@Nobody

Jos Aijaan kanssa tulee vaikeuksia, voit myös liittää kuvan suoraan tänne. Voin tallentaa sen koneelleni ja ladata itse Aijaahan, niin saan lisättyä kuvasi linkin tämän keskustelun ensimmäisessä viestissä näkyvään osallistujalistaan.

Suoraan tänne liittäminen onnistuu painamalla kuvasymbolia, jolloin aukeaa ikkuna, josta voit valita kuvan:

Varasijan kuvan liittämisohje.png
 
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
48
Reaktioarvo
69
Ei ole liian myöhäistä! Tervetuloa siis mukaan! :D

Ensimmäisen osion kuvan DL on tänä perjantaina 19.3., mutta haasteesta ei putoa pois, vaikka myöhäistyisit tai jättäisit ensimmäisen kuvan piirtämättä.
Kiitos! Voisin kuitenkin yrittää piirtää, jotain niistä aiheista perjantaiks, mutta en välttis ehi...:)
 
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
48
Reaktioarvo
69
Suosittelen tekemään tunnukset sinne, niin pystyt hallinnoimaan sinne lataamiasi kuvia paremmin ja tarvittaessa poistamaan ne jälkikäteen.

Jos et halua tehdä tunnuksia, niin kuvan lataaminen onnistuu sinne näin:

1. Paina kohtaa "Valitse tiedostot", niin aukeaa ikkuna, josta voit valita haluamasi kuvan. Sen jälkeen paina "Upload".


2. Kun kuva on valittu ja se on latautunut, paina kohtaa "Kuvakoodit", niin kuvan koodit avautuvat.


3. Kopioi sieltä esim "Forum (small)"-tekstin alapuolinen koodi. Liitä se tänne foorumiviestiisi.


Kuva näkyy foorumilla tällä tavalla alkuperäistä kokoaan pienempänä, mutta kuvaa klikkaamalla sen saa auki isompana:


Voit myös kopioida osoitekentästä kuvan osoitteen ja liittää sen foorumiviestiisi, jolloin kuva linkkeineen näyttää tältä:
Kiitos tosi paljon!! :D ihanan selkeet ja hyvät ohjeet :)
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Ei hitsi unohin kokonaan!!! Ehtisinköhän vielä 🤔

Jos en nii laitan kuvan aikasemmin piirtämästäni kisusta
Ei haittaa mitään! 👍

Kuvan myöhästyminen ei haittaa. Kuten jo olen aiemminkin tässä keskustelussa sanonut, tämä ei ole kilpailu, joten tästä ei voi tippua pois, vaikka myöhästyisikin.

Jos et saa varsinaista kisatyötäsi valmiiksi, voit halutessasi laittaa kuvan aiemmin piirtämästäsi kissasta tai siirtyä suoraan seuraavaan haastevaihtoehtoon ja tehdä ekan osan myöhemmin valmiiksi. Ei stressiä! :D
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Okei, kiitos paljon! :)
Ja vielä piti kysyä, että saako seuraavan aiheen piirustuksen jakaa tänne jo vaikka viikonloppuna? Jos vaikka innostun piirtämään... :D
Saa. Seuraavan osion aiheen virallinen aloituspäivämäärä on sama kuin ensimmäisen päättymispäivämäärä, eli tässä tapauksessa 19.3. ja aikaa tehdä seuraava kuva on kaksi viikkoa. Toivomuksena on, että seuraavan haasteen kuvaa ei julkaistaisi ennen virallista osion alkamispäivämäärää Varasijassa.

Kaikkien aiheiden kuvia voi tietysti jo piirtää (ja mahdollisia myöhästyneitä kuvia voi lähettää tähän keskusteluun päättymispäivämäärän jälkeenkin), mutta toiveena tosiaan on, ettei eri osioiden kuvia julkaistaisi kuin aikaisintaan kyseisen osion alkamispäivämääränä. Nythän uusi osio alkaa jo huomenna, joten viikonloppu sopii hyvin. 👍
 
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
48
Reaktioarvo
69
Saa. Seuraavan viikon aiheen virallinen aloituspäivämäärä on sama kuin ensimmäisen päättymispäivämäärä, eli tässä tapauksessa 19.3. ja aikaa tehdä seuraava kuva on kaksi viikkoa. Toivomuksena on, että seuraavan haasteen kuvaa ei julkaistaisi ennen virallista osion alkamispäivämäärää Varasijassa.

Kaikkien aiheiden kuvia voi tietysti jo piirtää (ja mahdollisia myöhästyneitä kuvia voi lähettää tähän keskusteluun päättymispäivämäärän jälkeenkin), mutta toiveena tosiaan on, ettei eri osioiden kuvia julkaistaisi kuin aikaisintaan kyseisen osion alkamispäivämääränä. Nythän uusi osio alkaa jo huomenna, joten viikonloppu sopii hyvin. 👍
Okei, kiitos <3
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Mulla on puoliksi valmis... Pyrin tänään töiden ja asiakkaan jälkeen finalisoimaan. Saattaa tulla myöhään illalla.... Otan sen töihin kyllä mukaan, saa nähdä ehdinkö sitä töissä tekemään
Ei stressiä (vaikka myönnän ottavani itse stressiä, vaikka joku sen "kieltäisikin" :D)! Tarkalla kellonajalla ei ole väliä, joten voit ihan hyvin jättää kuvan tänne vaikka huomenna tai ylihuomenna. 👍
 
Ylös Pohja