Taide PIIRUSTUSHAASTE (starttaa perjantaina 5.3., ilmoittaudu mukaan!)

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Muistutus! Piirustushaasteen toinen osa lähti eilen käyntiin. Nyt on kaksi viikkoa (19.3. - 2.4.) aikaa tehdä seuraava kuva. Toisen osion kuvan voi myös virallisesti jo julkaista.

HUOM! Haasteeseen voi edelleen ilmoittautua ja haasteesta ei myöskään tipahda pois, vaikka ensimmäisen osion kuva ei olisikaan valmis! Jos ensimmäisen osion kuva yhä uupuu, voit joko siirtyä suoraan seuraavaan osioon tai piirtää ekan osion kuvan valmiiksi ja jättää sen myöhässä tänne.

@hittari @Artemis @titi-uuh @Peruukkiteline @snowflake @lachimolala @Jokudemittäjä__ @Tulisydän @porkkanakeitto @imperfekti @Taivaansini @Makkachin @Skeletor @Tanssivapina @Lumisateessa @^0^ @Höpöliini @GoneGirl @ted @RilliPöllö @Nobody
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
@Peruukkiteline, en oo tainnut saada ilmoitusta noista viesteistä, joihin oot tägännyt osallistujat. Ensin luulin, että se vaan meni multa ohi, mutta en saanut ilmoitusta tästä viimeisestäkään.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
@Peruukkiteline, en oo tainnut saada ilmoitusta noista viesteistä, joihin oot tägännyt osallistujat. Ensin luulin, että se vaan meni multa ohi, mutta en saanut ilmoitusta tästä viimeisestäkään.
Ahaa, tämäpä mielenkiintoista. :o Kiitos viestistäsi. Itse sain ilmoituksen tägäyksestäsi.

Mitenköhän muut? Jos ette ole saaneet ilmoitusta tuosta tägäyksestä, voitteko pistää viestiä siitä tähän keskusteluun?

Onkohan Varasijassa joku rajoitus sille, kuinka monta käyttäjää voi tägätä onnistuneesti samalla viestillä?
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Ahaa, tämäpä mielenkiintoista. :o Kiitos viestistäsi. Itse sain ilmoituksen tägäyksestäsi.

Mitenköhän muut? Jos ette ole saaneet ilmoitusta tuosta tägäyksestä, voitteko pistää viestiä siitä tähän keskusteluun?

Onkohan Varasijassa joku rajoitus sille, kuinka monta käyttäjää voi tägätä onnistuneesti samalla viestillä?
en oo ittekkää saanu tägäyksestä ilmoitusta D:
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Lähetän tämän viestin nyt testimielessä, koska tägäyksessä oli aiemmin häikkää ja ilmoitukset aiemmista joukkotägäyksistä eivät ilmeisesti saavuttaneet kohteitaan.

Käyttekö kuittaamassa, jos saitte tämän viestin, kiitos. Niin selviää, toimiiko tämä monen käyttäjän tägääminen. Niin ja ilmoittakaa mielellään myös, jos ETTE saaneet mitään ilmoitusta tästä.

@hittari @Artemis @titi-uuh @Peruukkiteline @snowflake @lachimolala @Jokudemittäjä__ @Tulisydän @porkkanakeitto @imperfekti @Taivaansini @Makkachin @Skeletor @Tanssivapina @Lumisateessa @^0^ @Höpöliini @GoneGirl @ted @RilliPöllö @Nobody
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
I'm so so so so sorry that I'm late with my pic. You can disqualify it but I want to share it still. Here you go
Ei se mitään. Niin minäkin olen myöhässä omasta haasteestani, khöh... :D Käyn lisäämässä kuvasi osallistujalistaan

Todella hieno kuva! <3

Apua tuli englanniksi kun oli keskustelu miehen kanssa kesken ja aivot ei osaa vaihtaa kieltä vauhdista. Toisinaan puhun hänelle suomea tajuamattani....
Sellaista sattuu. Menee viesti perille minulle englanniksikin. :D Jos olisit alkanut solkata minulle udmurtiksi, olisi ollut vähän haastavampaa. 🤔
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Olisin ottanut osaa ensimmäiseen haasteeseen, mutta minulla on vain ruutupaperia käytössäni.
Ruutupaperikin käy. Ja haasteeseen voi käydä jättämässä kuvan myöhässäkin, jos yhä haluat tehdä sen ykkososan kuvan. 👍

Tai voit piirtää kuvan vaikka tietokoneella, jos digitaalisia ohjelmia käytät.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Ruutupaperikin käy. Ja haasteeseen voi käydä jättämässä kuvan myöhässäkin, jos yhä haluat tehdä sen ykkososan kuvan. 👍

Tai voit piirtää kuvan vaikka tietokoneella, jos digitaalisia ohjelmia käytät.
Ruutupaperi on vain niin vammaisen oloista. Otan huomenna töistä valkoista paperia mukaani.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Osallistujat HOX! Jos ette saa ilmoituksia joukkotägäyksestä, niin käyttekö ilmoittamassa, kiitos. Tarkistakaa samalla asetuksenne. Olen lähettänyt tässä keskustelussa jo kolme joukkotägäysviestiä (viestit #53, #98 ja #103), mutta ilmeisesti mistään niistä ei ole tullut ilmoitusta teille osallistujille.

Kävin kysymässä toimimattomista ilmoituksista ylläpidolta ja sain tällaisen vastauksen:

"Tämä voi johtua käyttäjien yksilöllisistä sivustoasetuksista

Tarkistakaa sivustoasetuksenne:

https://varasija.com/account/preferences

Sivustoasetukset.png



Ilmoittakaa jos ette saa maininnoista ilmoituksia, vaikka sivustoasetukset ovat kunnossa."
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
364
Reaktioarvo
593
Ylös Pohja