Taide Piirustusketju

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
En löytänyt täältä yleistä piirtämiseen liittyvää ketjua, joten päätin ottaa asian omiin käsiini. :D Postaillaan siis tänne omia valmiita ja keskeneräisiä töitämme, olen utelias näkemään millaisia taiteilijoita keskuudestamme löytyy. Vapaa keskustelu aiheeseen liittyen on myös tervetullutta.

Itselläni valmistui jonkin aikaa sitten tämä työ omasta hahmostani Hallasta. Olen aivan hullaantunut mixed media -tekniikkaan, jossa teen ensin lyijykynillä pohjan ja sitten väritän digitaalisesti. Tulee mukavasti tekstuuria lopulliseen työhön, suosittelen kokeilemaan!

hallavarasija.png
 
Viimeksi muokattu:

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
@Peruukkiteline oli tehnyt hienon taide keskustelun jossa annetaan aiheita ja julkaistaan työt sitä mukaa kun on saanut valmiiksi! :) kannattaa käydä katsomassa. Itse en ole laittanut sinne vielä mitään, kun ei ole ollut piirustus motivaatiota mutta ehkä joskus. D: vanhoja piirustuksiani voin toki tänne laittaa jos joku haluaa.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
@Peruukkiteline oli tehnyt hienon taide keskustelun jossa annetaan aiheita ja julkaistaan työt sitä mukaa kun on saanut valmiiksi! :) kannattaa käydä katsomassa. Itse en ole laittanut sinne vielä mitään, kun ei ole ollut piirustus motivaatiota mutta ehkä joskus. D: vanhoja piirustuksiani voin toki tänne laittaa jos joku haluaa.
Joo, olenkin sitä käynyt katselemassa mutta oma inspiraatio tulee niin aaltomaisesti etten ole uskaltautunut osallistua, pelkään että tarraudun niihin aiheisiin niin kovin että kehitän siitä itselleni vaan uuden stressinaiheen. :D Ja laita ihmeessä vanhoja töitä tänne, olisi kiva nähdä muiden taiteiluja! :)
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
Uskaltaudun jakamaan tän vaikka se onkin vielä vähän kesken
Oi, upealta näyttää jo nyt vaikka olisikin kesken! Blokkiväreillä tekeminen on ainakin itselleni tosi haastavaa niin ihana nähdä miten jotkut osaa! 😍
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
kai mäkin kehtaan laittaa piirrokseni tänne D: tää on mun eka tussaus uusilla tusseilla ja oon tyytyväinen! pitäis vielä värittää, mut sit pitäs tilata lisää tusseja lol. piirrän siis itse pääasias anime- ja manga-aiheisia kuvia, en oikeen osaa muuta ja tää tuntuu omalta jutulta 🦔 tää on tsunade, narutosta
IMG_20210315_173832__01.jpg
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
Tajusin just että tän ketjun otsikossa on typo, argh! :D Opettelin yhdessä vaiheessa pois tosta "piirrustus"-sanasta, mutta ei opi vanha koira uusille tavoille näköjään... Kuvitelkaa siis, että otsikossa lukee "Piirustusketju".

Anyway, aloin jo piirtämään seuraavaa kisseä. En muistanutkaan, miten terapeuttista tää realististen töiden tekeminen on. Ei tarvitse ajatella mitään, piirtää vaan mallin mukaan. :D

1619103237324.png
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
immortalemin yölliset pohdinnat: pitäisikö alkaa tekemään tilaustöitä?

Voisin tehdä noita lemmikkipotretteja, saisi mukavaa pikkurahaa. Toisaalta pelkään, että piirtämisestä tulee taas pakkopullaa jos on väkisin pakko piirtää tietty kuva. Mutta ehkä voisin kokeilla, yrittänyttä ei laiteta...
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
immortalemin yölliset pohdinnat: pitäisikö alkaa tekemään tilaustöitä?

Voisin tehdä noita lemmikkipotretteja, saisi mukavaa pikkurahaa. Toisaalta pelkään, että piirtämisestä tulee taas pakkopullaa jos on väkisin pakko piirtää tietty kuva. Mutta ehkä voisin kokeilla, yrittänyttä ei laiteta...
Mielestäni kuulostaa hyvältä idealta! Olet kyllä todella taitava, joten kysyntää varmasti olisi. Toki kannattaa mennä oman jaksamisen mukaan ja tarkkailla, ettei aiemmin mieluisasta tekemisestä tule pakkopullaa, kuten itse totesitkin.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
Aloin piirtämään viime viikonloppuna tämmöistä kukkapelto-dogea ja tänään sain vihdoin aikaiseksi jatkaa. Aika pahasti kesken vielä, mutta kaipa se ihan koiralta jo alkaa näyttää. :D Pelkään jo etukäteen ton taustan tekemistä, olen surkea taustojen kanssa.

1619952920869.png

Tässä alkuperäinen mallikuva:
1619953017208.png
 
Viimeksi muokattu:

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Ui juma täällä on tälläinenkin ketju, en huomannut aikaisemmin D: Voisin itsekin laittaa tänne omia piirustelujani, sitten kun jotain näytettävää tulee tehtyä.
Täällä on kyllä niin yllättävän taitavia taiteilijoita, kuinka kauan olette oikein piirtäneet?
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
Ui juma täällä on tälläinenkin ketju, en huomannut aikaisemmin D: Voisin itsekin laittaa tänne omia piirustelujani, sitten kun jotain näytettävää tulee tehtyä.
Täällä on kyllä niin yllättävän taitavia taiteilijoita, kuinka kauan olette oikein piirtäneet?
Laita ihmeessä omia piirustelujasi tänne, olisi kiva nähdä! :)

Itse olen piirtänyt melkeinpä siitä lähtien kun kynä on vaan pysynyt kädessä, eli ihan koko elämäni ajan. Ehkä tavoitteellisemmin jostain 11-vuotiaasta lähtien. Olen kuitenkin pitänyt vuosienkin taukoja välillä, kun motivaatio on kadonnut syystä tai toisesta. :D
 

Kuusieppari

Kamelivaara❗
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
286
Reaktioarvo
256
Aattelin aluks että oon ihan ok piirtäjä mut nyt kun näitä teijän töitä kattelee ni en tiiä mitä sanoo :( en taida uskaltaa laittaa kuvaa D:
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
Aattelin aluks että oon ihan ok piirtäjä mut nyt kun näitä teijän töitä kattelee ni en tiiä mitä sanoo :( en taida uskaltaa laittaa kuvaa D:
Ei kannata verrata itseään muihin, olen varma että työsi ovat upeita. Ja pääasia on, että itse saa jotain iloa taiteen tekemisestä. :) Laita ihmeessä kuvaa, täällä ei tuomita! 🤗
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Tosi hienoja töitä teillä! tekkin laitan tänne joskus jotain. :D Tuli muutn tosta sun kuvasta mieleen Hallamieli ja Hallava tuuli. Ja sit tuli mieleen kaikki muutki entiset demittäjät ja tuli taas hirvee ikävä. :( Tääl Varasijassa on muutenki ollut aika hiljasta, ku ei täällä hirveesti keskusteluja oo ja sit viel, ku ei voi jokanen keskustelu kiinnostaa niin usein joutuu odottamaan jotain, jota kiinnostais selailla, tai kattoo sit jotain vähemmän kiinnostavaa. Ehkä sen takii oon itekkin tehnyt enemmän keskusteluja, kuin mitä tein Demiin. Kumpa tänne tulis lisää porukkaa. :/
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
Tosi hienoja töitä teillä! tekkin laitan tänne joskus jotain. :D Tuli muutn tosta sun kuvasta mieleen Hallamieli ja Hallava tuuli. Ja sit tuli mieleen kaikki muutki entiset demittäjät ja tuli taas hirvee ikävä. :( Tääl Varasijassa on muutenki ollut aika hiljasta, ku ei täällä hirveesti keskusteluja oo ja sit viel, ku ei voi jokanen keskustelu kiinnostaa niin usein joutuu odottamaan jotain, jota kiinnostais selailla, tai kattoo sit jotain vähemmän kiinnostavaa. Ehkä sen takii oon itekkin tehnyt enemmän keskusteluja, kuin mitä tein Demiin. Kumpa tänne tulis lisää porukkaa. :/
Kiitos, laita vaan ihmeessä omiakin töitä tänne kunhan kerkeät! :)

Oi, Hallamieli ja Hallavatuuli olivat molemmat aivan ihania ihmisiä! Harmittaa kyllä, että tämä paikka on ainakin vielä suht vaisu, mutta toivottavasti tämä tästä vielä vilkastuu. Olen huomannut saman ilmiön itselläni, en Demiin oikeastaan koskaan tehnyt keskusteluja ja suht vähän laitoin viestejäkin (etenkin viimeisinä vuosina), mutta täällä on jotenkin enemmän aktiivinen ehkä just vaimentaakseen sitä hiljaisuutta. D:
 

Kuusieppari

Kamelivaara❗
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
286
Reaktioarvo
256
Ei kannata verrata itseään muihin, olen varma että työsi ovat upeita. Ja pääasia on, että itse saa jotain iloa taiteen tekemisestä. :) Laita ihmeessä kuvaa, täällä ei tuomita! 🤗
Kai mä ehkä sit uskallan D: Tää työ on must ihan kiva vaikka keskeneräinen onkin. Ja I guess tästä ei ehkä tunnista :D IMG_20210510_211111.jpg
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Nyt minäkin näytän täällä jotain :') En ole pariin viikkoon piirtänyt mitään kummoista joten päätin tänään tuherrella ettei taidot ruostuisi. Ei silleensä mitenkään erikoinen työ, aikomuksena oli vain piirtää ja pysyä mukavuusalueella yksinkertaisuuden vuoksi joten tälläinen siitä tuli

New Canvaser.png
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Nyt minäkin näytän täällä jotain :') En ole pariin viikkoon piirtänyt mitään kummoista joten päätin tänään tuherrella ettei taidot ruostuisi. Ei silleensä mitenkään erikoinen työ, aikomuksena oli vain piirtää ja pysyä mukavuusalueella yksinkertaisuuden vuoksi joten tälläinen siitä tuli

katso liitettä 1717
Aivan ihana värimaailma tässä! :love:
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
Nyt minäkin näytän täällä jotain :') En ole pariin viikkoon piirtänyt mitään kummoista joten päätin tänään tuherrella ettei taidot ruostuisi. Ei silleensä mitenkään erikoinen työ, aikomuksena oli vain piirtää ja pysyä mukavuusalueella yksinkertaisuuden vuoksi joten tälläinen siitä tuli

katso liitettä 1717
Aivan ihanat värit, tosi nätti!
 
Ylös Pohja