Taide Piirustusketju

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
katso liitettä 2334
Nyt aloin äsken piirtämään Frodoa :3 mul on vähä ongelmia näitten hiusten piirtämisen kans, nii haluisko joku antaa rakentavaa kritiikkiä :DDD
Oi miten nätti! Olen itse ihan surkea hiusten piirtämisessä (varsinkin tuollaisten kiharoiden), joten paha antaa kritiikkiä, mutta ehkä nuo kaipaisi vähän enemmän valon ja varjon vaihteluja? Tällä hetkellä väri on ehkä turhan tasainen ja "litteä".
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Meen ihan just sisälle niin voin ottaa kuvia piirustuksista mitä oon tehny nyt parin päivän aikana! Ärsyttää vähän ku välillä ei vaan tuu piirrettyä D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
jee, sain toisen tussauksen valmiiks! D: tussaan aina copicilla ja sen pää on aika sivellinmäinen, niin päätin ns leikkiä sillä ja vedellä tarkoituksella vähän epätasaisesti nii näyttää jotenki sivellinvedoilta 😂

hän on hinata, narutosta - fun fact muuten: hinata tarkoittaa aurinkoista paikkaa!
(ja nimi lukee tossa vieressä, hi-na-ta)
IMG_20210707_203530.jpg
 

Kuusieppari

Kamelivaara❗
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
286
Reaktioarvo
256
Nyt oon pilannu tän ku ei näytä enää yhtää siltä ku pitäs. Aaaarghhh ekaks tää oli lähes täydelline :DD
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Uskon tämän olevan sopiva ketju vinkumiseen. Ärsyttää, en saa mitään piirrettyä vaikka haluaisin. Ideoita on vaikka muille jakaa, mutta kun lähden niitä toteuttamaan niin ne näyttävät niin paskalta, että luovutan melkein heti. Olen yrittänyt väkisin jatkaakin, mutta siitä tulee vain paha mieli. Olisipa olemassa sellainen aivoprintteri jonka avulla saisi ne päässä näkyvät ideat suoraan paperille, niin ei tarvitsisi kärvistellä sen kanssa että ei osaa tehdä mitään oikein.
 

Kuusieppari

Kamelivaara❗
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
286
Reaktioarvo
256
Niiden käyttäminen on kyllä vähän hankalaa, itse onnistun aina sotkemaan niillä kaiken.
Noissa oli onneks sentää samanlaine varsi ku perus lyijykynissä. Ku koulus tehtii joskus semmosil vähänku liiduilla mis se koko pötkö on sitä hiiltä D: sit ne viel katkeili ja kaikkee kamalaa.

Ei enää ikinä semmosia yhh.
 
Ylös Pohja