- Reaktioarvo
- 5,487
- AP AP
musta tää on tosi hieno! ;___;No eipä tuossa kauaa kestänyt saada valmiiksi. En oikein tykkää tästä, tästä puuttuu jotain.
katso liitettä 2271
Kiitoksia! D:musta tää on tosi hieno! ;___;
Oi miten nätti! Olen itse ihan surkea hiusten piirtämisessä (varsinkin tuollaisten kiharoiden), joten paha antaa kritiikkiä, mutta ehkä nuo kaipaisi vähän enemmän valon ja varjon vaihteluja? Tällä hetkellä väri on ehkä turhan tasainen ja "litteä".katso liitettä 2334
Nyt aloin äsken piirtämään Frodoa :3 mul on vähä ongelmia näitten hiusten piirtämisen kans, nii haluisko joku antaa rakentavaa kritiikkiä :DDD
Piirrä tää kissa.
katso liitettä 2713
Aivan ihana! Ihan näköinenhän tuo on, hienoa työtä!katso liitettä 2715
Ei kyllä mikään paras tullu koska: Oon surkea piirtämään eläimiä + tää on hiilikynillä tehty = vaikee kumittaa ja tosi karheita ja kovia D:
Kiitos :3 mutta tästä eteenpäin pysyn kyllä kaukana hiilikynistä.Aivan ihana! Ihan näköinenhän tuo on, hienoa työtä!
Niiden käyttäminen on kyllä vähän hankalaa, itse onnistun aina sotkemaan niillä kaiken.Kiitos :3 mutta tästä eteenpäin pysyn kyllä kaukana hiilikynistä.
Ja tämä on kieltämättä toinen ongelma hiilen käyttämisessä!Nyt näytän ihan nuohoojalta ku kädet iha harmaat vaikka pesin nää.
Noissa oli onneks sentää samanlaine varsi ku perus lyijykynissä. Ku koulus tehtii joskus semmosil vähänku liiduilla mis se koko pötkö on sitä hiiltä D: sit ne viel katkeili ja kaikkee kamalaa.Niiden käyttäminen on kyllä vähän hankalaa, itse onnistun aina sotkemaan niillä kaiken.