- Reaktioarvo
- 5,487
- AP AP
Hyi miten hirveän värinen tämä on puhelimen näytöllä.Tämmöinen akka tällä kertaa. Yhteen sellaiseen "Draw this in your style" -haasteeseen.
katso liitettä 2724
Hyi miten hirveän värinen tämä on puhelimen näytöllä.Tämmöinen akka tällä kertaa. Yhteen sellaiseen "Draw this in your style" -haasteeseen.
katso liitettä 2724
Kiitos paljon!Pakko tulla kehuu, että oot mun mielestä tosi taitava. Kaikki nää sun ja muidenkin taideteokset on ihan mahtavia<3
Odotan innolla!!hei tulenpa jakamaan tän tänne D: nintendo switchillä on nykyää tällanen piirto-ohjelma! ;__; tähän tarvii vaan ton ns pelin ja sitten kynän. tää on julkastu 6 päivää sit eli saattaa mennä hetki, et saa suomesta - tai ainaki toivottavasti tulee tänneki kauppoihin D:
digitaalinen piirtäminen on kiinnostanu mua tosi kauan ni tää on tosi ihana juttu!! :3 ei tarvitse ostaa piirtopöytää eikä mitään ainakaan vielä ku on tämä sitten.
hahhhaaaa, sit ku saan omani ja jos pääsen kunnol vauhtiin ni laitan tänne sitten piirroksiani 😎
voi jessus miten upea!!! ;___; uskon, et oli tuskaista piirtää, mut lopputuloksessa todellaki näkyy kova työ - ja sen hedelmät D:Tehtiin yhden ystäväni kanssa "double meme", eli piirrettiin sama kuva omilla tyyleillämme. Malliksi päätyi Star Warseista tuttu Padme.
Tässä oma versioni. Oli muuten aivan saatanan tuskainen prosessi piirtää tätä, niin paljon erilaisia tekstuureja ja yksityiskohtia. En ikinä enää piirrä avaruusmuotia.
katso liitettä 3677
Kiitoksia! Kiva kuulla, että panostus näkyy. :Dvoi jessus miten upea!!! ;___; uskon, et oli tuskaista piirtää, mut lopputuloksessa todellaki näkyy kova työ - ja sen hedelmät D:
tää voi olla tosi hölmö kysymys mutta.... teetkö nää käsin vai koneella? upeita joka tapauksessa!Tämmöistä tänään.
katso liitettä 3975
Tää oli koneella, silloin tällöin teen myös käsin ja välillä sekoitan molempia metodeja samaan työhön. Kiitos!tää voi olla tosi hölmö kysymys mutta.... teetkö nää käsin vai koneella? upeita joka tapauksessa!
Tuo on muuten oma käsialani. En löytänyt kivaa valmista fonttia tekstille, joten piti itse kirjoittaa. En kuitenkaan normaalisti kirjoita a-kirjainta tuolla tavalla, mutta se näytti tässä kivemmalta.Happoradio-inspiroitua.
katso liitettä 4209