Taide Piirustusketju

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Elämänhallinta taas kohdillaan, piti tulla tähän ketjuun tarkistamaan mikä piirros mulla olikaan kesken.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Tupakkamuija edistyy. Pitää siistiä vielä noita ääriviivoja, ärsyttää nuo "haituvat" joissain kohdissa. Siistien ääriviivojen tekeminen on kyllä ollut aina itselleni vaikeaa, kädet tärisee niin paljon ettei siitä ikinä tule mitään.
1630959087635.png
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
hei tulenpa jakamaan tän tänne D: nintendo switchillä on nykyää tällanen piirto-ohjelma! ;__; tähän tarvii vaan ton ns pelin ja sitten kynän. tää on julkastu 6 päivää sit eli saattaa mennä hetki, et saa suomesta - tai ainaki toivottavasti tulee tänneki kauppoihin D:

digitaalinen piirtäminen on kiinnostanu mua tosi kauan ni tää on tosi ihana juttu!! :3 ei tarvitse ostaa piirtopöytää eikä mitään ainakaan vielä ku on tämä sitten.

hahhhaaaa, sit ku saan omani ja jos pääsen kunnol vauhtiin ni laitan tänne sitten piirroksiani 😎
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
hei tulenpa jakamaan tän tänne D: nintendo switchillä on nykyää tällanen piirto-ohjelma! ;__; tähän tarvii vaan ton ns pelin ja sitten kynän. tää on julkastu 6 päivää sit eli saattaa mennä hetki, et saa suomesta - tai ainaki toivottavasti tulee tänneki kauppoihin D:

digitaalinen piirtäminen on kiinnostanu mua tosi kauan ni tää on tosi ihana juttu!! :3 ei tarvitse ostaa piirtopöytää eikä mitään ainakaan vielä ku on tämä sitten.

hahhhaaaa, sit ku saan omani ja jos pääsen kunnol vauhtiin ni laitan tänne sitten piirroksiani 😎
Odotan innolla!!
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Vitsi oon unohtanu tän ketjun kokonaan. D: Jos saan mun tän hekisen työn valmiiks niin voin ehkä laittaa sen tänne.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Tehtiin yhden ystäväni kanssa "double meme", eli piirrettiin sama kuva omilla tyyleillämme. Malliksi päätyi Star Warseista tuttu Padme.

Tässä oma versioni. Oli muuten aivan saatanan tuskainen prosessi piirtää tätä, niin paljon erilaisia tekstuureja ja yksityiskohtia. En ikinä enää piirrä avaruusmuotia.
padme.png
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Tehtiin yhden ystäväni kanssa "double meme", eli piirrettiin sama kuva omilla tyyleillämme. Malliksi päätyi Star Warseista tuttu Padme.

Tässä oma versioni. Oli muuten aivan saatanan tuskainen prosessi piirtää tätä, niin paljon erilaisia tekstuureja ja yksityiskohtia. En ikinä enää piirrä avaruusmuotia.
katso liitettä 3677
voi jessus miten upea!!! ;___; uskon, et oli tuskaista piirtää, mut lopputuloksessa todellaki näkyy kova työ - ja sen hedelmät D:
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
tää voi olla tosi hölmö kysymys mutta.... teetkö nää käsin vai koneella? upeita joka tapauksessa!
Tää oli koneella, silloin tällöin teen myös käsin ja välillä sekoitan molempia metodeja samaan työhön. Kiitos!
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Vau! Täällä on ihan super hienoja piirustuksia. Ite en oo viimeaikoina hirveesti piirtänyt, mutta nyt oon yrittäny taas maalata enemmän, kun oli siitäkin aika pitkä tauko. Yritin maalata mummulle taulun ja onnistu osittain yllättävän hyvin. Onhan tässä tietty tooosi paljon parannettavaa, mutta kai sitä tästä vielä kehittyy.🙈
DSC_0405-01.jpeg
 
Ylös Pohja