Taide Piirustusketju

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Tän kuvan valaistus on kyllä aivan perseellään, mutta ei voi mitään.
En muista millon viimeks olisin piirtänyt kuvan itsestäni, varmaan ainakin vuos sitten, ja tein tän harjoitteluna yhen kuvan pohjalta, kun ois tarkoitus piirtää kaveristakin muotokuva jossain vaiheessa.
muotokuva.png
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
@immortalem sun piirrustukset on tooosi hienoja. Olisinpa iteki yhtä taitava 😎

Käytätkö digitaalisessa taiteessa piirtopöytää vai piirtotablettia ja mitä sovellusta käytät piirtämiseen? Itse käytän gimpiä. Oon yrittänyt opetella käyttämään Kritaa, mutta oon vielä kömpelö siinä.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
@immortalem sun piirrustukset on tooosi hienoja. Olisinpa iteki yhtä taitava 😎

Käytätkö digitaalisessa taiteessa piirtopöytää vai piirtotablettia ja mitä sovellusta käytät piirtämiseen? Itse käytän gimpiä. Oon yrittänyt opetella käyttämään Kritaa, mutta oon vielä kömpelö siinä.
Kiitoksia! Tässä pätee kliseinen "harjoitus tekee mestarin".

Käytän piirtopöytää, tällä hetkellä käytössäni on Wacom One ja sovelluksena Krita. Suosittelen harjoittelemaan Kritan käyttöä (YouTubesta löytyy tutoriaalit oikeastaan kaikkeen), itsekin käytin Gimpiä aikanaan ja Krita on kyllä huomattavasti edistyneempi ohjelma siihen verrattuna.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
kappas kappas, unohin ihan tän keskustelun! D: tää ei oo vielä valmis, mutta menköön.

hän on robin one piecestä, miun lempparihahmo. D: tämä on sellanen kohtaus, jossa hän näkee mielestään soman lohikäärmeen ja miettii itsekseen, että onpa söpö. "kawaii" lukee siis tuossa vieressä (ka-wa-i-i) D: mun ensisijainen tarkotus oli vähän leikkiä väreillä ja muutenkin omalla tyylillä. omasta mielestäni tein juuri niin eli onnistuin tavoitteessani! also koen, että oon kehittynyt paljon tissien piirtämisessä 😎 ok, tykkään oikeesti piirtää tissejä jostain syystä. mut niin, vaikka silti ihan tarpeeksi usein lähen vielä korjaamaan yms., niin selvästi helpommin ja ns. varmemmin piirrän ne kuin joskus - niin ja, toki ihan muutenkin lol D: tykkään myös sekotella tusseja ja värikyniä samaan työhön. tätä oli oikeesti tosi hauskaa tehdä :3

sain myös pienen inspiksen keskeneräiseen animal crossing-työhöni, johon aattelin sekotella vesivärejä ja tusseja. en tiiä edes, tuleeko semmosesta mitään D: vesivärit on aina ollu musta kivoja, mut vähän niin kuin unohdin, että meillä on niitäkin kotona hirveesti. aijai, oon vasta viikon päästä menossa kotiin, ja nyt jo sormet syyhyää D::::::: mut joo! päätin sitten selitellä mietteitänikin pidemmin näköjään.

1649182998940.jpg
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Kaikki piirustusmotivaatio tuli takaisin nyt, kun valmistuin ja pääsin eroon koulustressistä. En edes muista milloin viimeksi olisin tehnyt kaksi työtä samana päivänä. Tämä nyt on vähän kesken vielä, teen ehkä taustan huomenna jos jaksan.
1653770497314.png
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Kaikki piirustusmotivaatio tuli takaisin nyt, kun valmistuin ja pääsin eroon koulustressistä. En edes muista milloin viimeksi olisin tehnyt kaksi työtä samana päivänä. Tämä nyt on vähän kesken vielä, teen ehkä taustan huomenna jos jaksan.
katso liitettä 4947
Mä en kestä enää. Millo laitat taidenäyttelyn pystyyn ja voitko mainita meidät kiitoksissa? 🥴
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Kaikki piirustusmotivaatio tuli takaisin nyt, kun valmistuin ja pääsin eroon koulustressistä. En edes muista milloin viimeksi olisin tehnyt kaksi työtä samana päivänä. Tämä nyt on vähän kesken vielä, teen ehkä taustan huomenna jos jaksan.
katso liitettä 4947
Tein taustan. Harvemmin oikeasti pidän töistäni, mutta tästä tuli kiva!
ethereal2.png
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Ostin itselleni valmistujaislahjaksi iPad Pron ja Apple Pencilin. Tässä ensimmäinen kokeilu, oli hauskaa vaan makoilla sohvalla ja piirtää digitaalisesti samalla!
DBC1E735-F887-4179-B244-AC9ED2DA0B94.jpeg
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Voisin laittaa itsekin tänne piirroksiani, jos uskallan. :'D Ehken vielä ihan uskalla, kun pelottaa, jos joku muualta somesta tunnistaa mun kuvat. 😅
 
Ylös Pohja