KäveleväNakki
Mysteeri
- Reaktioarvo
- 1,434
Kiitoksia! Tässä pätee kliseinen "harjoitus tekee mestarin".@immortalem sun piirrustukset on tooosi hienoja. Olisinpa iteki yhtä taitava 😎
Käytätkö digitaalisessa taiteessa piirtopöytää vai piirtotablettia ja mitä sovellusta käytät piirtämiseen? Itse käytän gimpiä. Oon yrittänyt opetella käyttämään Kritaa, mutta oon vielä kömpelö siinä.
Tää on ihana!oottepa te kaikki taitavia D:
tässä mun viimeisin maalaus jota en oo jaksanut tehdä yhtään eteenpäin varmaan kahteen kuukauteen:
katso liitettä 4329
en jaxanut kääntää sorge
Huh huijaa miten lahjakas olet..luulin aina sinua kädettömäksi..oottepa te kaikki taitavia D:
tässä mun viimeisin maalaus jota en oo jaksanut tehdä yhtään eteenpäin varmaan kahteen kuukauteen:
katso liitettä 4329
en jaxanut kääntää sorge
herranen aika miten hienoOma viimeisin työni, valaistuksen harjoittelua valokuvamallista. Lähinnä toimin siis kopiokoneena, alkuperäinen kuva on Nico Pfrenzingerin otos.
katso liitettä 4378
Kiitoksia!herranen aika miten hieno
Kiitoksia!Siinä kohtaa kun luulen piirrustustöitä valokuviksi niin jotain on kyllä tehty hyvin. @immortalem etenkin sinun töistäsi puhun nyt.
Itsehän en osaa piirtää minkään valtakunnan tasolla muuten kuin läpi mutta rakastan ihailla muiden töitä.
Mä en kestä enää. Millo laitat taidenäyttelyn pystyyn ja voitko mainita meidät kiitoksissa? 🥴Kaikki piirustusmotivaatio tuli takaisin nyt, kun valmistuin ja pääsin eroon koulustressistä. En edes muista milloin viimeksi olisin tehnyt kaksi työtä samana päivänä. Tämä nyt on vähän kesken vielä, teen ehkä taustan huomenna jos jaksan.
katso liitettä 4947
Lupaan mainita teidät kiitoksissa, jos joskus pidän näyttelyn!Mä en kestä enää. Millo laitat taidenäyttelyn pystyyn ja voitko mainita meidät kiitoksissa? 🥴
Tein taustan. Harvemmin oikeasti pidän töistäni, mutta tästä tuli kiva!Kaikki piirustusmotivaatio tuli takaisin nyt, kun valmistuin ja pääsin eroon koulustressistä. En edes muista milloin viimeksi olisin tehnyt kaksi työtä samana päivänä. Tämä nyt on vähän kesken vielä, teen ehkä taustan huomenna jos jaksan.
katso liitettä 4947
katoin näitä sun piirroksia ja en käsitä miten hienoja ne on :oOstin itselleni valmistujaislahjaksi iPad Pron ja Apple Pencilin. Tässä ensimmäinen kokeilu, oli hauskaa vaan makoilla sohvalla ja piirtää digitaalisesti samalla!
katso liitettä 5003
Kiitoksia!katoin näitä sun piirroksia ja en käsitä miten hienoja ne on :o