Pistää miettimään, etteivätkö muut tajua ettei nimimerkin poistaminen tai vaihtaminen..(jatkuu)

Tilanne
Keskustelu on suljettu.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Mistä minä sen voin tietää? Taidat olla narsisti
No jos sanot, että olen kateellinen, niin sinun on tiedettävä syy mistä olen kateellinen! Ja on ihastuttavaa, kun olet löytänyt uuden sanan mitä käyttää MINUA kohtaan. Entäpä vaikka @Minkelii , @immortalem tai @varasija , ovatko he narsisteja kun bannaavat trollaavan peppusi?

hobitti

Asiantuntija
Reaktioarvo
69
No jos sanot, että olen kateellinen, niin sinun on tiedettävä syy mistä olen kateellinen! Ja on ihastuttavaa, kun olet löytänyt uuden sanan mitä käyttää MINUA kohtaan. Entäpä vaikka @Minkelii , @immortalem tai @varasija , ovatko he narsisteja kun bannaavat trollaavan peppusi?
Sua on ennenkin sanottu narsistiksi älä valehtele. Tiedätkö edes mitä se tarkoittaa?

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Luulet olevasi oikeassa ja parempi kun toiset etkä näe omassa käytöksessäsi mitään vikaa vaikka noista sun kommenteista saisi kaikista tehdä rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.
Kerro yksikin, mikä saisi poliisin kiinnostumaan!

Tiedän. Narsisti nostaa itsensä kaikkien yläpuolelle ja manipuloi.
Eikö tuo täsmää paremmin sinuun? Runkku, joka toi itsensä esille saadaakseen huomiota ja puhetta?

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Aika moni viesti sulta tällä foorumilla.

Sinä jatkoit. teit keskustelun joka kertoo paljon sun elämästä.
Kerro lisää noista viesteistä! Ilmiannan itseni, jos on syytä!

Miksi oletit, että keskustelu on tehty sinusta?

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ylös Pohja