Tai sitten olet narsisti.Oih kerro, mistä olen kateellinen mistään!
Tai sitten olet narsisti.Oih kerro, mistä olen kateellinen mistään!
Mistä minä sen voin tietää? Taidat olla narsistiKerro, mistä olen kateellinen!
No jos sanot, että olen kateellinen, niin sinun on tiedettävä syy mistä olen kateellinen! Ja on ihastuttavaa, kun olet löytänyt uuden sanan mitä käyttää MINUA kohtaan. Entäpä vaikka @Minkelii , @immortalem tai @varasija , ovatko he narsisteja kun bannaavat trollaavan peppusi?Mistä minä sen voin tietää? Taidat olla narsisti
Sua on ennenkin sanottu narsistiksi älä valehtele. Tiedätkö edes mitä se tarkoittaa?No jos sanot, että olen kateellinen, niin sinun on tiedettävä syy mistä olen kateellinen! Ja on ihastuttavaa, kun olet löytänyt uuden sanan mitä käyttää MINUA kohtaan. Entäpä vaikka @Minkelii , @immortalem tai @varasija , ovatko he narsisteja kun bannaavat trollaavan peppusi?
Luulet olevasi oikeassa ja parempi kun toiset etkä näe omassa käytöksessäsi mitään vikaa vaikka noista sun kommenteista saisi kaikista tehdä rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.Tiedätkö itse?
Tiedän. Narsisti nostaa itsensä kaikkien yläpuolelle ja manipuloi.Tiedätkö itse?
Kerro yksikin, mikä saisi poliisin kiinnostumaan!Luulet olevasi oikeassa ja parempi kun toiset etkä näe omassa käytöksessäsi mitään vikaa vaikka noista sun kommenteista saisi kaikista tehdä rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.
Eikö tuo täsmää paremmin sinuun? Runkku, joka toi itsensä esille saadaakseen huomiota ja puhetta?Tiedän. Narsisti nostaa itsensä kaikkien yläpuolelle ja manipuloi.
Aika moni viesti sulta tällä foorumilla.Kerro yksikin, mikä saisi poliisin kiinnostumaan!
Sinä jatkoit. teit keskustelun joka kertoo paljon sun elämästä.Eikö tuo täsmää paremmin sinuun? Runkku, joka toi itsensä esille saadakseen huomiota ja puhetta?
En olettanutkaan että myönnät.Kerro lisää noista viesteistä! Ilmiannan itseni, jos on syytä!
Teit sen heti kun tiesit kuka olen.Miksi oletit, että keskustelu on tehty sinusta?
Olihan minutki vissiin täällä mainittu..Teit sen heti kun tiesit kuka olen.
Hui kamalaa..Sinuahan täällä alunperin kiusattiin.. köh köh..
Miksi kukaan olisi sinulle kateellinen?Sinä mustamaalaat ihmisiä koska olet kateellinen.
No niinpä🤔Miksi kukaan olisi sinulle kateellinen?
Miksi ei olis? Te ootte kaksinaamaisia ja raskaita ihmisiä.Miksi kukaan olisi sinulle kateellinen?
Kiusaat lapsia netissä. sairastaSinuahan täällä alunperin kiusattiin.. köh köh..
No en keksi yhtään syytä miks joku ois sulle kateellinen..Miksi ei olis? Te ootte kaksinaamaisia ja raskaita ihmisiä.
Mistä tiiät että oonko lapsi? 🙀🙀Kiusaat lapsia netissä. sairasta
Netti kirjoittelun perusteella on hyvä tehdä päätelmiä.No en keksi yhtään syytä miks joku ois sulle kateellinen..
Ja silti haluat tulla uudelleen ja uudelleen jankuttaan joka asiasta? :D
Tiedän sun nimen myös. Oot heppatyttö 08 lapista.Mistä tiiät että oonko lapsi? 🙀🙀
No et oo kertonu täällä mitään mistä sulle joku olis kateellinen niin ??:DNetti kirjoittelun perusteella on hyvä tehdä päätelmiä.
No mutta saatanhan valehella ::DTiedän sun nimen myös. Oot heppatyttö 08 lapista.
Ootko pena 60v?No mutta saatanhan valehella ::D
Ehkä🤷♀️Ootko pena 60v?