Pistää miettimään, etteivätkö muut tajua ettei nimimerkin poistaminen tai vaihtaminen..(jatkuu)

Tilanne
Keskustelu on suljettu.

hobitti

Asiantuntija
Liittynyt
19.5.2023
Viestejä
358
Reaktioarvo
63
No ihan vaan vaikka että muutkin ymmärtäis että mitä niin hienoa sun elämässä muka on että olisit jotenki muita parempi ja oikeutettu mm. ”tapa ittes”- kommentteihin :D
Huomaa että oot lapsi. Kaikki asiat ei vaan kuulu nettiin.
 

hobitti

Asiantuntija
Liittynyt
19.5.2023
Viestejä
358
Reaktioarvo
63
Kyllä, se sana tulee amerikanenglannin slangista, jossa keskustelun vastapuolelle tarjoillaan niin kova loukkaus, että sitä on todella vaikea sulattaa. Sana "servaus" itsessään tulee englannin kielen sanasta "service", eli palvelu, tarjoilu ja "kova" tarkoittaa vaikeaa ja "vaikea" kovaa, henkisessä mielessä.
Hienoa, että pyydät lukenutta ihmistä pohtimaan omia viestejään, vaikka se on turhaa.
Ei ollut nimittäin vastasit siihen.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Huomaa että oot lapsi. Kaikki asiat ei vaan kuulu nettiin.
En nyt tiiä miten mun ikä liittyy tähän mitenkään..? Ja ei tietenkään kaikki kuulu nettiin. Esimerkiksi asiaton käytös ja loukkaavat kommentit ei kuulu yhtään mihinkään..
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Mistä tiedät? Luuletko olevasi joku kaikki tietävä? Netti ei edes ole mun koko elämä.
Missä kohtaa olen luullut yhtään mitään? Sanoin vain että en usko että kukaan itseään vähänkään arvostava ihminen alentuisi sinunlaisesi houkan tasolle.
 

hobitti

Asiantuntija
Liittynyt
19.5.2023
Viestejä
358
Reaktioarvo
63
Missä kohtaa olen luullut yhtään mitään? Sanoin vain että en usko että kukaan itseään vähänkään arvostava ihminen alentuisi sinunlaisesi houkan tasolle.
Skele ja sinä käytätte joka toisessa viestissä loukkaavia sanoja. Ne ei ees loukkaa mutta silti.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Skele ja sinä käytätte joka toisessa viestissä loukkaavia sanoja. Ne ei ees loukkaa mutta silti.
Eroni sinuun on siinä, että olen huimann hassu kun loukkaan sinua. Sinä olet taas kuin jostain Forssasta kömpinyt humalainen amis.
 
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ylös Pohja