aviva
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 931
Isäs servas ku sua teki.Tiedätkö edes mitä servaaminen tarkoittaa.
Isäs servas ku sua teki.Tiedätkö edes mitä servaaminen tarkoittaa.
Huomaa että oot lapsi. Kaikki asiat ei vaan kuulu nettiin.No ihan vaan vaikka että muutkin ymmärtäis että mitä niin hienoa sun elämässä muka on että olisit jotenki muita parempi ja oikeutettu mm. ”tapa ittes”- kommentteihin :D
Ei ollut nimittäin vastasit siihen.Kyllä, se sana tulee amerikanenglannin slangista, jossa keskustelun vastapuolelle tarjoillaan niin kova loukkaus, että sitä on todella vaikea sulattaa. Sana "servaus" itsessään tulee englannin kielen sanasta "service", eli palvelu, tarjoilu ja "kova" tarkoittaa vaikeaa ja "vaikea" kovaa, henkisessä mielessä.
Hienoa, että pyydät lukenutta ihmistä pohtimaan omia viestejään, vaikka se on turhaa.
Eipä servannutIsäs servas ku sua teki.
En nyt tiiä miten mun ikä liittyy tähän mitenkään..? Ja ei tietenkään kaikki kuulu nettiin. Esimerkiksi asiaton käytös ja loukkaavat kommentit ei kuulu yhtään mihinkään..Huomaa että oot lapsi. Kaikki asiat ei vaan kuulu nettiin.
Ai sulta vaihdetaan vaippa.Lopun ajan päivästäsi koostuu siitä, että vaippasi vaihdetaan.
Missä kohtaa olen luullut yhtään mitään? Sanoin vain että en usko että kukaan itseään vähänkään arvostava ihminen alentuisi sinunlaisesi houkan tasolle.Mistä tiedät? Luuletko olevasi joku kaikki tietävä? Netti ei edes ole mun koko elämä.
Eihän se vielä osaa!Lukutaitoa peliin.
Skele ja sinä käytätte joka toisessa viestissä loukkaavia sanoja. Ne ei ees loukkaa mutta silti.Missä kohtaa olen luullut yhtään mitään? Sanoin vain että en usko että kukaan itseään vähänkään arvostava ihminen alentuisi sinunlaisesi houkan tasolle.
Opettele erottelemaan luku ja kirjoitustaito.Eihän se vielä osaa!
Yliultimaattinen servausLeikkikentän sääntöjen mukaan servasi sinut todella pahasti.
Sano terveisiä mensassa.Miten huonoa suomea, tsk tsk.
Eroni sinuun on siinä, että olen huimann hassu kun loukkaan sinua. Sinä olet taas kuin jostain Forssasta kömpinyt humalainen amis.Skele ja sinä käytätte joka toisessa viestissä loukkaavia sanoja. Ne ei ees loukkaa mutta silti.
Ohhoh, ei loukkaantunut kun sanoin houkaksi, on siinä meillä paksunahkainen kovis!Skele ja sinä käytätte joka toisessa viestissä loukkaavia sanoja. Ne ei ees loukkaa mutta silti.
*Luku- ja kirjoitustaito.Opettele erottelemaan luku ja kirjoitustaito.
En loukkaannu anonyymistä kirjoittelusta.Ohhoh, ei loukkaantunut kun sanoin houkaksi, on siinä meillä paksunahkainen kovis!
Huijui!Ohhoh, ei loukkaantunut kun sanoin houkaksi, on siinä meillä paksunahkainen kovis!
Älä nussipilkkua.*Luku- ja kirjoitustaito.
Ps. En nyt olis ihan varma että osaatko kumpaakaan erityisen hyvin..
Koska olet narsisti.En ole heidän jäsen, koska en tarvitse korttia tietääkseni olevani älykäs.
Ei tulis mieleenkään!Älä nussipilkkua.
Sitähän sä just teit.Ei tulis mieleenkään!
Mutta sinulla on oikeus siihen millon sua huvittaa?Älä nussipilkkua.