Nauran vaan ko käsket muita opetteleen lukemaan mutta et itse osaa tuottaa kovinkaan kummoista tekstiä..Sitähän sä just teit.
Jos mä en saa niin miksi muut saa?Mutta sinulla on oikeus siihen millon sua huvittaa?
Ei kukaan ole sinua kieltänyt, mutta kerro ihmeessä miksi käsket muiden olla nussimatta pilkkua, mutta itse teet sitä?Jos mä en saa niin miksi muut saa?
Kiinnostaa paljon.Nauran vaan ko käsket muita opetteleen lukemaan mutta et itse osaa tuottaa kovinkaan kummoista tekstiä..
Mitä nyt taas?Vertaat itseäsi alaikäiseen naiseen?
Varsin mielenkiintoista, mutta elämme aikaa jossa on ihan okay to be gay.
Mukavaa että kiinnostaa.Kiinnostaa paljon.
Ei tässä keskustelussa.Ei kukaan ole sinua kieltänyt, mutta kerro ihmeessä miksi käsket muiden olla nussimatta pilkkua, mutta itse teet sitä?
Suomeksi tarkoittaa ei kiinnosta vittuakaan.Mukavaa että kiinnostaa.
Miksi?Jos tehdään uusi keskustelu?
Miksi kiusaat lapsia?No sinähän vertasit itse itseäsi alaikäiseen naiseen. Minä tein sinusta vitsin, jota kadun koska trans-oikeudet ovat ihmisoikeuksia ja tuollaiset vitsit ovat alapuolellani.
Edellinen viestisi oli myös suomea..Suomeksi tarkoittaa ei kiinnosta vittuakaan.
Miksi sinä kiusaat lapsia?Miksi kiusaat lapsia?
Taitaa tosiaan olla age regressori...Et sinä ole fyysisesti lapsi.
Myrskyvaroitus on. Kiusaat sitä koska hän on lestadiolainen.Et sinä ole fyysisesti lapsi.
Niin?Edellinen viestisi oli myös suomea..
Kiusaanko? Koetko että kiusaan jos et niin ei oo kiusaamista.Miksi sinä kiusaat lapsia?
Kyllä koen.Kiusaanko? Koetko että kiusaan jos et niin ei oo kiusaamista.
AnteeksiKyllä koen.
Totuus ei pala tulessa.Silloin sillä ei ole mitään väliä, jos joku kuuluu kulttiin. Nuorena on vitsa väännettävä.
No mitenkähän Ukrainan tilanne liittyi tähän keskusteluun?Tämä kertoo paljon kuinka säälittävä sä oot. Jos luulet että suomi on ainut maa ja kaikilla on hyvä olla niin kannattaa poistua kotoota. Ukrainalaiset esim on kateellisia. Jos ees tiesit että siellä on sota. Ainiin oot itsemurhayksiössä tappamassa aikaa etkä tiedä mitään. Moni köyhä ja nälkäänäkevä on kateellinen. Sä oot itsekäspaska etkä osaa ajatella kuin itseäs.
Saat anteeksAnteeksi